دستگاه طلایاب تصویری ارزان: همانطور که در مقالات قبل اشاره کردیم نحوه عملکرد این نوع دستگاه های گنج یاب بر اساس ایجاد خاصیت مغناطیسی است که در جلوی دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای ایجاد شده و حتما باید برای شناسایی مناطق مختلف جلوی دستگاه را به نقطه مورد نظر نزدیک کنیم تا اگر فلزی در زیر خاک است در حوزه مغناطیسی فوق قرار گرفته و بتواند دستگاه طلایاب به ما الارم دهد.

برخی در تبلیغات خود پا را فراتر نهاده و عنوان می کنند که طلایاب تصویری با قدرت تشخیص از راه دور. ابتدا بهتر است شما نحوه عملکرد دستگاه ها را بدانید تا در مورد تبلیغاتی که می شود بتوانید با علم بیشتری به اظهار نظر و شاید خرید نهایی اقدام نمایید.

new gif
new gif

اما این روزها تبلیغات پا را فراتر نهاده و با واژگانی همچون فلزیاب تصویری روبرو شده ایم.در حالت کلی دستگاه هایی که ادعا می کنند می توانند تصاویری از فلزات مدفون شده را برای شما نمایش دهند عملا وجود ندارند. البته نا گفته نمایند با بهره گیری از برخی از فن اوری های پیشرفته همچون اولتراسونیک و رادار می توان چنین چیزی را امکان پذیر کرد که بعید است در تمامی دستگاه های معمولی چنین امکانات پیشرفته ای موجود باشد.

برای همین است که می گوییم اکثر تبلیغاتی که در زمینه فلزیاب تصویری و یا طلایاب تصویری ارزان وجود دارد به احتمال زیاد دروغ و کذب باشد مگر اینکه حتما از تکنولوژی های فوق استفاده کرده باشد که در اینصورت قیمت تمام شده این دستگاه بسیار زیاد خواهد بود.

البته در برخی از فلزیاب های تفریحی که در بخش قبل راجع به انها تویح دادیم امکانی وجود دارد که نهایتا تا فاصله سی سانتی متری و آن هم با درصد تلرانس می تواند اشکالی از فلز و یا جواهرات با رازش همچون طلا  دفن شده را بدین صورت نمایش دهد که مثلا علائمی را به ما نشان می دهد که ان علائم هر کدام نماد شکل و حالتی هستند و ما با بدین گونه متوجه می شویم که شی فلزی چه شکلی است.

دستگاه طلایاب تصویری ارزان
دستگاه طلایاب تصویری ارزان

برخی افراد سودجو نیز تمام دستگاه هایی که دارای نمایشگر LCD هستند را به عنوان فلزیاب تصویری معرفی کرده اند و این در حالیست که در این صفحه نمایش تنها علائمی مربوط به وضعیت شارز باتری و تنظیمات دستگاه طلایاب  نمایش داده می شود و اصلا ربطی به تصویری بودن و یا نبدون دستگاه ندارد.

زمانی که از امکان تفکیکی صحبت به عمل می آید منظور این است که دستگاه قادربه تشخیص جنس فلز مدفون شده باشد. معمولا افرادی که بهه دنبال یافتن گنج هستند بیشتر به دنبال طلایاب تصویری  برای راحتی کار می باشند و به دنبال دستگاه هایی هستند که دارای قدرت تفکیک نیز هستند.

 

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس:  09122200779