دستگاه فلزیاب دیجیتالی:
آنالوگ در انگلیسی به معنای سیستم های الکترونیکی است که با سیگنالهای متفاوت و ممتد کار می کنند.
در مقابل سیگنالهای الکترونیکی دیجیتال معمولا دو سطح مختلف دارند.

اصطلاح آنالوگ روابط بین یک سیگنال و یک ولتاژ یا یک جریان حاضر را که به شکل سیگنال است تشریح می کند.
واژه دیجیتال ریشه در کلمه دیجیت دارد و به سیستم هایی اتلاق می شود که در آنها فرآیندها با کمک اعداد قابل انجام است
و یک نسخه از اعداد که سیگنال پایه ای محسوب می شوند به جای سیستم ساده آنالوگ اطلاعات را ذخیره می کنند.
در عمل این نسخه عددی با ساده کردن سیگنال ها پاسخ می دهد.

در دستگاه فلزیاب دیجیتالی نیز به همینگونه است.

مدارات الکترونیک به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم میشوند که بعضی سیستم ها دارای صفحه LCD یا نمایشگر دیجیتال جهت تشخیص هستند.

اما مدار آن سیستم آنالوگ میباشد و در بعضی سیستمها مدار دیجیتال میباشد اما دارای صفحه LCD نمی باشد.
اینکه سیستم صفحه LCD یا نمایشگر داشته باشد یا نه؛ بستگی به تشخیص طراح دستگاه فلزیاب دیجیتالی و نیاز بازار دارد.
در تعدادی از سیستمهای مدار دیجیتال، کمتر از LCD یا صفحه نمایشگر بهره میبرند؛ زیرا اینگونه سیستمها اصل عملکردشان بنابر صوت و صدا است.
و اگر اپراتور تنظیم را بدرستی انجام دهد؛ کمتر خطا میکنند و در مجموع تجربه اپراتور بر روی تغییر صدا و صوت حاصل بهتری نسبت به صفحه LCD و نمایشگر دارد. البته سیستمهای آنتن دار کلا دارای قطعات و مدار دیجیتال میباشد.

تعدادی از سیستمها به همراه مدار دیجیتال دارای LCD با صفحه نمایشگر نیز هستند که اپراتور دستگاه فلزیاب دیجیتالی عملکرد سیستم را با تمرین ارزیابی و تجربه مینماید و بعضی سیستمها فاقد LCD میباشند ولی در هر دو مورد در سیستمهای کوئلی؛ لویی اصل عملکرد با صوت و تغییر صدا میباشد.

new gif
new gif

کیفیت سیستم در زمان تمرین مشخص میگردد و در بعضی مواقع عملکرد آن در صحنه اصلی کار را نمیتوان مورد ارزیابی قرار داد؛ مگر آنکه نسبت به کار در آن منطقه تجربه کامل و روشنی داشته باشیم.

 

خطای انسانی: دومین مشکل بعد از خطای سیستم است و زمین آلوده از منابع و اهداف غیر واقعی سیستم و اپراتور را با هم به خطا می اندازد.
شما برای خرید یک دستگاه فلزیاب دیجیتالی مناسب و کار امد در مرحله اول باید دانش کافی در مورد نوع دستگاهی که میخواهید انتخاب کنید داشته باشید.

اینکه مثلا نقطه زن چه کاری انجام میدهد و یا ردیاب یا فلزیاب تصویری و دستگاه فلزیاب دیجیتالی و یا فلزیاب های چند کاره چه تفاوتی باهم دارند و کارآمدی آنها به چه صورت است سیستم ها و دستگاه های فلزیاب‌ها با تولید یک میدان مغناطیسی در اطراف لوپ یا دیسک دایره وار (یا از طریق آنتن های مخصوص که با توجه به طراحی و ساختار این نوع از سیستم ها که در واقع محل، سبک و کلاً شکل قرار گیری ماژول تولید و ارسال فرکاس و میدان مغناطیسی هر سیستمی با سیستم دیگر تفاوت دارد)
نزدیک به سطح زمین و خاک، اقدام به کاووش و جستجو مینمایند و هر وقت که به یک یا چند جسم یا قطعه فلزی در محدوده میدان مغناطیسی خود قرار بگیرند.

شدت میدان مغناطیسی فلزیاب ها تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و سریعاً آنرا آشکار و در اختیار اپراتور خود قرار میدهد.

(قدرت و توانایی تفکیک فلزات از هم، نشان دادن این تفکیک و آنالیز و … با توجه به نوع سیستم ها و ساختارشان متفاوت میباشد) هر مقدار شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط فلزیاب ها بیشتر باشد عمق کشف فلز نیز بیشتر خواهد بود.
در واقع عمق کاووش توسط فلزیابها با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌نماید و همیشه در هنوسان بوده و کمتر یا بیشتر می‌شود.

دستگاه فلزیاب دیجیتالی
دستگاه فلزیاب دیجیتالی

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779