فروش گنج یاب: اول بپردازیم به گنج و گنج یابی تا بعد شما عزیزان را با قابلیت ها و  ضعف و مشکلات گنج یاب ها و فروش گنج یاب بیشتر آشنا کنیم.

دوست عزیز اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال گنج و گنج یابی هستید و اطلاعی از این نوع دستگاه ها و نحوه ی کار با دستگاه را ندارید به شما پیشنهاد میکنم که حتما راجب این دستگاه ها مطالعه کنید و بعد خرید خود را انجام دهید همچنین این نکته یادتان نرود که هرچند بهترین دستگاه دنیا هم که در دست شما باشد یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوع برای رسیدن به هدف نحوه کار کردن با این دستگاه ها میباشد و اپراتور باید با دستگاه خود حرفه ای باشد تا بتواند به هدف خود برسد.

دوست عزیز کار با دستگاه گنج یاب به این معنی نیست که حال شما یک دستگاه حرفه ای دارید پس همه چیز خوبه و حتما نتیجه میگیرید شما باید بسیار صبور بوده و با تلاش خود را به هدف نزدیک کنید.

این نکته نیز قابل ذکر است که گران بودن دستگاه همیشه دلیل بر بی نقص بودن آن نبوده و همه ی این ها مربوط به تلاش و عملکرد شما با دستگاه فوق میباشد.

new gif
new gif

دستگاه گنج یاب به دستگاهی اطلاق میشود که علاوه بر پیدا کردن انواع فلزات و گنج ها قادر به تشخیص و تفکیک فلزات از یکدیگر هستند و به زبان ساده میتوان گفت که قادر به تشخیص طلا از دیگر فلزات باشد همچنین دستگاهایی وجود دارند که توانایی تشخیص سنگهای قیمتی را مانند: الماس، یاقوت، زمرد و…. را نیز دارند و بیشتر از دستگاه گنج یاب برای پیدا کردن اشیاء قدیمی استفاده میشود.

اگر بخواهم مختصری از کار یک دستگاه  گنج را برای شما شرح بدهیم این دستگاه در اطراف دیسک خود میدان مغناطیسی را ایجاد میکنند که اگر فلز یا شئ قیمتی در اطراف آن پیدا شود دیسک از خود تغییراتی را ابراز میکند ( این تغییرات هم بستگی به نوع دستگاه گنج یاب شما دارد) که ما را از وجود فلز یافت شده آگاه سازد .

امروزه دستگاه های بسیاری با نام های  گنج یاب،فلزیاب،طلایاب،دفینه یاب و… وجود دارد که هر کدام با عملکرد های مختلف بوده و به همین سبب این بازار را یکی از سردرگم ترین بازار های جهان ساخته است.

همچنین در این بازار افراد دلال زیادی هستند که با ترفندهای فراوانی اقدام به فروش دستگاه های خود میکنند و در بسیاری از موارد دستگاه هایشان اصلا فلزیاب یا گنج یاب نبوده و هیچ عملکردی در مقابل فلزات ندارد.

 اینجا برای شما یک سری از خصوصیات دستگاه گنج یاب را متذکر میشویم تا بتواند کمکی باشد به شما عزیزان برای تهیه ی گنج یاب.

1_گنج یاب باید عمق نفوذ حداقل 4 متر را داشته باشد.(تست شده و نه صرفا روی کاغذ….تست و حروف نوشته شده روی کاغذ زمین تا آسمان فرق می کنند)

2_بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد .اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود.

3_گنج یاب حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

4_گنج یاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد.

5_دستگاه گنج یاب یا طلایاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

فروش گنج یاب2
فروش گنج یاب2

انواع دستگاه گنج یاب

گنج یاب ها را از نظر قدرت دستگاه می توان در سه دسته کلی تقسیم نمود. دسته اول فلزیاب ها هستند که تنها توانایی تشخیص وجود فلز در زمین یا شرایط دیگر دارند. دسته دوم که به طلایاب ها معروفند. این نوع دستگاه ها تنها می توانند نوع فلز را از نظر آهنی یا غیر آهنی بودن تشخیص دهند. به این معنا که هنگامی که وجود فلز را در زمین تشخیص داد مشخص می کند که خاصیت اهن ربایی دارد یا غیر اما توانایی تشخیص ارزش فلز را ندارد که آیا طلا است یا نقره و دیگر فلزات.

دسته سوم نیز گنج یاب ها هستند که تکمیل کننده دو دسته بالایی هستند. گنج یاب می توانند علاوه بر اینکه فلزات آهنی از غیرآهنی را تشخیص  دهد در بسیاری از موارد نیز ارزش آن را مشخص می کند. به طور مثال می تواند تشخیص دهد که جسم آشکار شده طلاست یا خیر؟

همچنین گنج یاب ها را از نظر نحوه عملکرد و تکنولوژی دستگاه نیز می توان به دسته های مختلفی تقسیم نمود که عبارتند از:

گنج یاب پالسی:

اساس کار این گنج یاب به صورتی است که امواجی را به اصطلاحا در حالت پالسی به زمین ارسال می کند. با برگشت این امواج اگر در فرکانس آنها تغییری ایجاد گردد امکان تشخیص وجود فلز در زمین ایجاد میگردد.

فلزیاب تصویری:

در این نوع گنج یاب مانند فلزیاب های صوتی که پس از پیدا شدن شی موردنظر آلارم می دهند، تصویری بر روی نمایشگر ایجاد می شود. البته به این معنا نیست که تصویر فلز را بر روی نمایشگر نشان دهد بلکه با علائمی خاص شما را از وجود فلز آگاه میکند.

فلزیاب شعاع زن:

دستگاه گنج یاب برای کاربردها و شرایط مختلفی تولید میگردند. اگر قصد دارید وجود فلز در یک منطقه با شعاع خاصی را کاوش کنید باید از این نوع فلزیاب استفاده نمایید. کارکرد این دستگاه بر اساس دو مدل یونی و فرکانسی است. در مدل یونی دستگاه به دنبال یون های مثلا طلا می گردد و احتمال خطا در آن بیشتر سات و برد آن نیز کوتاه تر است. علت این امر هم قاطی شدن ذرات خاک با یون طلا و نقره می تواند باشد.

در مدل های فرکانسی با تنظیم دستگاه می توانید کاوش بهتری داشته باشید همچنین منطقه ای با شعاع کیلومتری نیز برای این دستگاه گنج یاب گزارش شده است.

یادتان باشد که افراد برای فروش گنج یاب حیله های زیادی را صرف میکنند پس مطالعات خود را راجع به این دستگاه ها زیاد کرده و هوشمندانه خرید کنید.

گنج یاب نقطه زن:

بهترین و دقیق ترین مدل برای خریدگنج یاب یا فروش گنج یاب را می توان مدل نقطه زن آن نامید. زیرا محل دقیق فلز و نوع آن را نیز می تواند مشخص نماید. هر چقدر فرکانس دستگاه پایین تر باشد عملیات کاوش موفقیت آمیز تر خواهد بود. زیرا فرکانس های پایین از سنگ های سخت نیز به راحتی عبور می کنند و نتیجه دقیق تری را نسبت به نمونه های با فرکانس بالا منعکس می کنند.

برویم به سراغ فروش گنج یاب:

قبلا اشاره کردیم که به هیچ عنوان برای خرید گنج یاب به سراغ دستفروش ها نروید.

این اشخاص عمدتا دستگاه های استفاده شده و از کار افتاده را با کمی تغییر و مونتاژ به فروش می رسانند .

بعضی از این دستفروش ها ادعا می کنند که برند معتبر فلان کشور را به فروش می رسانند

اما به نفع تان است که به هیچ عنوان اعتماد نکنید و فقط طریق سایت ها و شرکت های معتبر اقدام به خرید گنج یاب، فلزیاب و طلایاب نمایید.

فروش گنج یاب1
فروش گنج یاب1

دقیق ترین دستگاه گنج یاب:

گفتن بهترین دستگاه گنج یاب مقداری دشوار است زیرا دستگاه بنا به دلایل مختلفی میتوانند بهترین باشند و این بهترین بودن انواع مختلفی دارد

دستگاه هایی هستند که اسکنر هستند و با اسکن دقیق زمین و نشان دادن انواع فلزات در زیر زمین به ما میگویند که در زمین آیا چیزی هست و اگر هست از چه نوع فلزی میباشد در چه عمقی و چه اندازه ای.

دستگاه هایی وجود دارند که ردیاب یا همون شعاع زن هستند که این نواع دستگاه ها همانطور که از اسمشون مشخص هست شعاع زیادی را کاووش میکنند اما نسبت به نقطه زنها و اسکنر ها عمق کمتری را میزنند اما مدلهایی که درشرکت راد فلزیاب موجود میباشد، به دلیل خوراک خوری میتوانند برای شما انواع سنگ های قیمتی را نیز جستجو کنند.

و مدل دیگر دستگاهیکه در این شرکت موجوده نقطه زنها میباشند که قابلیت این را دارند که با دقت بالا برایتان نقطه دقیق انواع فلزات را با تفکیک و حذف ذرات بالا پیدا کنند این مورد را هنگام خرید دستگاه در نظر بگیرید که با توجه به قیمت دستگاه ها و عملکرد آنها شاید بهترین گزینه همان نقطه زنها باشند زیرا نسبت به دیگر دستگاه هم دارای قیمت مناسبتری هستند و هم اینکه نقطه دقیق را با تفکیک نوع فلز برایتان نشان میدهد.

شما میتوانید انواع دستگاه ها را بهترین قیمت از شرکت راد فلزیاب تهیه کرده و با خیالی آسوده از عملکرد آن به کاووش بپردازید.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب:

اینکه شما بگوئید پیشرفته ترین دستگاه را میخواهم شاید جواب دادن به این سوال بسیار دشوار باشد زیرا جدیدترین دستگاه به هیچ وجه ملاک خوب بودن دستگاه نیست و در بعضی از موارد امکان اینکه یک دستگاه مدل قدیمیش بهتر کار کند هم وجود دارد.

تست دستگاه میتواند بیشترین کمک را به شما برای خرید دستگاه کند، خرید دستگاه به تنهایی نمیتواند باعث موفق شدن شما در کار شود، میتوان گفت مهمترین عامل موفقیت اپراتوری شما با دستگاه میباشد و در درجه دوم دستگاه خوب که بتواند در انواع خاک پاسخگو باشد و شما با اطمینان از دستگاه حفاری خود را انجام دهید. هرچه زودتر به موفقیت برسید.

قیمت دستگاه گنج یاب:

قیمت دستگاه گنج یاب به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله :

  • مارک دستگاه
  • کشور سازنده
  • عمق کاووش دستگاه
  • تعداد قابلیت های دستگاه

میتوان گفت یکی از اولین مواردی که هر متقاضی دستگاه فلزیاب به آن توجه زیادی میکند قیمت دستگاه مورد نظر میباشد، چون طبیعتا دستگاه های خارجی دارای قیمت های بسیار بالایی میباشند و آن هم به خاطر دلایل زیادی میباشد مثل:

  • تحریم های داخلی ایران
  • قیمت بسیار بالایه دلار
  • گمرکی و فروش غیرقانونی دستگاه ها

اما دستگاه های شرکتی داخلی یا مونتاژ داخل را میتوان با قیمت بسیار مناسب تر و راحت تر تهیه کرد و چون دستگاه های خارجی برای خاک همون کشور ساخته شده در ایران به درستی پاسخگو نمی باشند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779