گنج یاب ارزان:

خرید گنج یاب برای بسیاری از ما پیچیده ترین قسمت قبل از کاوش است. بخشی از این سختی و سردرگمی به نبود منبعی واحد در فروش فلزیاب بر میگردد.

به احتمال زیاد اصطلاحات فلزیاب، گنج یاب و طلایاب را زیاد شنیدید این سوال براتون پیش آمده که این ها هرکدام با هم چه فرق هایی دارند؟

اگر در مورد گنج یابها اطلاعات کافی نداشته باشید، حتما پیش خود فکر می کنید که هر یک از این اصطلاحات با هم فرق داشته و از نظر کارایی و عملکرد متفاوت هستند. اما باید به شما بگویم که اینها فقط اسم هایی هستند که در بازار فروش رواج دارند و همگی یکی هستند. این اسامی فقط برای فروش دستگاه توسط فروشندگان استفاده می شود.  بیشتر بستگی به قابلیت های دستگاهی دارد که شما میخواهید خرید کنید.

 

new gif
new gif

فلزیاب ها ابزاری هستند که می توانند با روش ها و تکنیک های متفاوتی فلزات پنهان شده در زیر زمین را کشف کنند. دستگاه های طلایاب به خاطر کارایی که دارند ، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم گنج یاب ها را از نظر سیستم کارکرد بررسی کنیم شامل فلزیاب پالسی (بوقی)، فلزیاب آنتن راداری و سیستم های مگنومتر(اسکنر) می باشند.

موارد زیادی باعث افزایش قیمت دستگاه های گنج یاب ، فلزیاب و طلایاب میشود موانع قانونی نیز باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی شده است. قیمت بعضا بالای دستگاههای گنج یاب نیز از دیگر عوامل عدم استقبال برخی از کاوشگران است. قیمت گنج یاب ها تابع عوامل بسیار زیادی است و قابلیت هایی همچون تصویری بودن ، اقلام اضافی همچون لپتاپ و تبلت ، موانع قانونی واردات و … سبب این افزایش قیمت هستند. پس برای خرید گنج یاب ارزان قیمت چه باید کرد؟

سوالی که ذهن را مشغول میکند این است که آیا اصولا گنج یاب ارزان قیمت با عمق و کیفیت بالا وجود دارد؟

جواب قطعا بله است. گنج یاب های تولید ایران ( گنج یاب هایی شرکتی و نه هر گنج یاب تقلبی ) به دلیل نداشتن مشکلات واردات و تاثیر پذیری کمتر نسبت به نوسانات ارزی دارای قیمتی بسیار پایینتر از مدل های مشابه خارجی خود هستند و دارای کیفیت فوق العاده بالائی هستند.

گنج یاب ارزان2
گنج یاب ارزان2

ایراد اساسی فروشندگان فلزیاب ها و گنج یاب ارزان:

در این است که اشکالات واقعی دستگاه ها را برای خریدار فلزیاب مشخص نمی نمایند و عمدتا در مسائل مربوط به عملیات تجاری اشخاص بحث کیفیت بالا سیستم فلزیاب خود را به خریداران و دیگران بیان مینمایند.

اما ارائه کنندگان فلزیاب یا سیستمهای یابنده در ایران اولین کاری که انجام میدهند از دیگر شرکت ها و محصولات متعلق به افراد یا شرکت های دیگر بدگوئی مینمایند و تهمت میزنند و خود را نسبت به دیگر افراد و اشخاص و شرکت ها دارای برتری فنی و علمی و عملیاتی دانسته و از این عمل خود دست برنمی دارند تا خریدار را کاملا بدبین به دیگران نمایند و در طول این مدت بحث و بررسی از معایب سیستم فلزیاب خود هیچگونه اطلاعاتی را به خریدار ارائه نمی نمایند و متاسفانه این امر خارج از شئونات انسانی و تجاری از طریق افراد فاقد قدرت مبارزه رقابتی با رقیبان پرقدرت خود ارائه مینمایند .

بعضی نیز محصولات ساخت ایران را که دارای ظاهری خوب میباشد بعنوان یک کالای خارجی به خریداران ارائه مینمایند و موارد بسیاری به هر شکلی نسبت به موقعیت زمان و بازار موضوعات جدیدی را برعلیه دیگران شایعه مینمایند تا سود خود را بدست اورند. تفاوت نمیکند سیستم فلزیاب ساخت ایران باشد یا خارج مهم این است که سیستم فلزیاب یا همان گنج یاب ارزان در زمان خرید و آموزش و آزمایش و در زمان تمرین هدف فرضی یا طلا را اپراتور بتواند مسیر یابی یا کاوش و تفکیک و پیدا نماید و عملیات در صحنه اصلی عملیات به تجربه اپراتور بستگی دارد.

مشخصات یک گنج یاب ارزان و خوب بستگی به خیلی مشخصات دارد که ما دراینجا تعدادی از آنها را برایتان مینویسیم:

1- فلزیاب باید عمق نفوذ حداقل ۴ متر را داشته باشد.(تست شده و نه صرفا روی کاغذ….تست و حروف نوشته شده روی کاغذ زمین تا آسمان فرق می کنند)

2- فلزیاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد.

3- دستگاه فلزیاب یا طلایاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

4- بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد .اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود.

5- فلزیاب حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

6- حذف ذرات حداقل ۶۰% داشته باشد.توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب یا طلایاب همین عامل حذف ذرات می باشد.حتی گاهی حذف ذرات ۸۰% و ۹۰% دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند!!

7- اگر قصد خرید فلزیاب داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI میباشند .در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

8- شاید فلزیاب تصویری در نظرتان زیباتر و حرفه ای تر بنظر بیاید ولی واقعیت این است که تصویری بودن دستگاه هیچ ربطی به عملکرد دستگاه فلزیاب ندارد .با این حال اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری مصمم هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد که قادر هستند تصویر گیری چهار وجهی داشته باشند که از هر نوع تصویری بهتر،با کیفیت تر و البته با اطلاعات بیشتر از محل مورد نظر می باشند. دستگاه فلزیاب

حتما حتما اگر قصد خرید گنج یاب داشتید ،دستگاه فلزیابی را تهیه کنید که فروشنده بصورت کامل دستگاه را در زمین و محل مورد نظر شما و البته در هر نوع خاکی تست کند و با گارانتی مطمئن تحویل دهد .بهترین روش تست فلزیاب هم روش تست در ۱۰ لایه خاک از جمله ساروج ،مواد معدنی،ذرات مختلف ،آهک ،ذغال ،ریشه درخت ،بتن ،خاک مرطوب و ……می باشد.توجه کنید که تست در خاک معمولی و صخره یک تست کاملا معمولی میباشد چنانکه حتی دستگاهی با قیمت بسیار کم در حدود ۲ الی ۳ میلونی هم میتوانند به راحتی این تست را پاس کند لذا تست حرفه ای و کارآمد تست در ۱۰ لایه خاک ذکر شده است.

9– متراژ های عمق زنی بالای ۷ متر را برای فلزات جدید به هیچ عنوان باور نکنید .این یک حقه برای فروش دستگاه بی کیفیت فلزیاب است که اکثر فروشندگان به کار می گیرند. و متاسفانه غالبا هم موفق عمل می کنند!!

گنج یاب ارزان1
گنج یاب ارزان1

گنج یاب ارزان قیمت با عمق بالا

خرید گنج یاب برای بسیاری از ما پیچیده ترین قسمت قبل از کاوش است. بخشی از این سختی و سردرگمی به نبود منبعی واحد در فروش فلزیاب بر میگردد. موانع قانونی نیز باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی شده است. قیمت بعضا بالای دستگاههای گنج یاب نیز از دیگر عوامل عدم استقبال برخی از کاوشگران است. قیمت گنج یاب ها تابع عوامل بسیار زیادی است و قابلیت هایی همچون تصویری بودن ، اقلام اضافی همچون لپتاپ و تبلت ، موانع قانونی واردات و … سبب این افزایش قیمت هستند. پس برای خرید گنج یاب ارزان قیمت چه باید کرد؟

سوال این است که آیا اصولا گنج یاب ارزان قیمت با عمق و کیفیت بالا وجود دارد؟ جواب قطعا بله است. گنج یاب های تولید ایران ( گنج یاب هایی شرکتی و نه هر گنج یاب تقلبی ای ) به دلیل نداشتن مشکلات واردات و تاثیر پذیری کمتر نسبت به نوسانات ارزی دارای قیمتی بسیار پایینتر از مدل های مشابه خارجی خود هستند.

نحوه ی تست گنح یاب های برزگزیده دنیا:

در هنگام تست دستگاه گنج یاب در لایه های مختلف خاک و در مناطق کوهستانی و بیابانی در صخره و … تست شده است تا عیار کلی دستگاه تست شود.

همچنین تست این دستگاه ها با انواع مختلف از فلزات مانند:طلا، نقره، آهن، مس و آلمینیوم انجام میشود تا از عملکرد آن در عمق های مختلف و در حالت jast gold  و all metal اطمینان حاصل شود.

این دستگاه ها در زمین با سنگ های معدنی و زمین خیس نیز تست میشود تا از عملکرد آن در انواع زمین که امکان دارد دستگاه دچار خطا شود مطمئن شود، در تست مربوط به بالانس فلزیاب نیز با یکبار بالانس کردن عملکرد آنها در مدت طولانی کاوش سنجیده شد و در مورد فلزیاب های با قابلیت بالانس اتوماتیک نیز همینگونه رفتار شد.

دستگاه گنج یاب ارزان را از کجا بخریم؟

در ایران با توجه به ممنوعیت ورود دستگاه های خارجی واردات فلزیاب های خارجی و همچنین موانع قانونی موجود در ایران قیمت دستگاه فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی خود رسیده است. حال سوال این است که آیا واقعا این دستگاهها ارزش پرداخت چنین قیمت های بالایی را دارند یا خیر؟ همانطور که میدانید فلسفه گنج یابی و دفینه یابی در ایران و سایر کشورهای باستانی به صورت کامل با گنج یابی در قاره اروپا متفاوت است.

گنج یابی در اروپا بیشتر یک تفریح فعالیتی برای پر کردن وقت می باشد اما در ایران این موضوع متفاوت می باشد. به صورت کلی استفاده از یک فلزیاب حرفه ای تصویری برای کاوش های سخت و پیچیده توصیه می شود. اولین چیزی که هر کاوشگر قبل از خرید فلزیاب به آن فکر می کند قیمت دستگاه فلزیاب و گنج یاب است.شما عزیزان میتوانید با خرید از شرکت راد فلزیاب مطمئن از عملکرد دستگاه به مقصد رسیده و این شرکت را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779