تعمیر دستگاه فلزیاب: وقتی گفته میشود فلزیاب تصور بر این میشود که کاربرد آن تنها برای بازرسی زندان ها و فرودگاه ها یا برای کارهای ساختمانی مثل پیدا کردن لوله های قدیمی زیر خاک استفاده میشود اما برای کارهایی مثل گنج یابی وطلایابی نیز استفاده میشوند.

مشکلات متعدد دستگاههای فلزیاب

دستگاه های فلزیاب هم مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی به دلیل حساسیت بالا امکان خراب شدن آنها بسیار زیاد میباشد مخصوصا به دلیل اینکه از این دستگاه در کوهستان ها بیشتر استفاده میشود، امکان ضربه خوردن آنها و یا اینکه گرد و غبار و خاک در داخل دستگاه نفوذ کند و باعث شود دستگاه از کار بیوفتند بسیار زیاد است و همین مورد باعث شده تا دستگاه نقص فنی پیدا کرده و شما را نگران کند، از همین رو شرکت های زیادی ادعای تعمیر دستگاه را داشته باشند، اما آیا میتوان به همه ی آنها اطمینان کرد؟

پسشنهاد ما به شما متقاضیان دستگاه فلزیاب این است که حتما قبل از خرید دستگاه به این که خدمات و گارانتی معتبر دارد توجه داشته باشید.

باید به این نکته نیز توجه کرد که دستگاه های خارجی به دلیل قوانین داخلی ایران و ورود قاچاق، و نبود نمایندگی در این کشور دستگاه های خارجی گارانتی نداشته و خرید آنها اصطلاحا ریسک زیادی دارد، زیرا بعد از خراب شدن پیدا کردن قطعات آنها کار بسیار سختی میباشد.

تعمیر دستگاه فلزیاب
تعمیر دستگاه فلزیاب

خدمات و پشتیانی مرکز تعمیر فلزیاب :

استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات

تعمیرات انواع دستگاه فلزیاب و گنج یاب

گارانتی و ضمانت محصول

تعمیرات و نگهداری تخصصی

ارائه بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت

انجام امور نرم افزاری و نصب برنامه های مورد نیاز

تخصص در تعمیر دستگاه:

در هنگام کاوش امکان دارد دستگاه دچار نقص فنی شود،این اتفاق برای هر دستگاهی امکان دارد پیش بیاید اما نکته ی اصلی این است که شما نباید اقدام به تعمیر دستگاه بکنید چون امکان دارد کاری کنید که جبران ناپذیر باشد و دستگاهتان کاملا از کار بیوفتد.

پس اگر دچار همچین مشکلی شدین حتما دستگاه را پیش افراد متخصص که جایه ثابت دارند ببرید تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

میتوانید برای تعمیر دستگاه خود با شماره های شرکت راد فلزیاب تماس بگیرید و دستگاه خود را به متخصصان این شرکت بسپارید و مطمئن از قیمت تعمیر کنید.

در این مقاله میخواهیم شما را با دستگاه طلایاب بیشتر آشنا کنیم.

طلایاب دستگاهیست که قادر به  شناسائیه نوع  فلزات از نوع آهن و غیرآهن باشد ومیتوان گفت  بیشتر به دلیل اینکه  این دستگاها برای پیدا کردن طلاو سکه های طلای مدفون شده در زمین یا دیوار ها و سنگها  استفاده میشوند به نام دستگاه طلایاب معرف اند  که این قابلیت در فلزیاب ها وجود ندارد و فقط به صورت کلی میتوانند ما را از وجود فلز آگاه کند وعموما دستگاه ها ی طلا یاب به دلیل تشیص مناسب با قابلیت (جاست گولد) استفاده شده و قیمت بالائی دارند اما پرداخت ارقام سنگین نیز در آینده به شکلی آسان جبران خواهد شد.

دستگاه طلایاب  تصویری همچنین قابلیت  تشخیص فلزات را در خاک سنگ و … را دارا می باشد و این روزها جزء پر فروش ترین دستگاهای بازار میباشد.

طلایاب تصویری به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر کاووش میتواند نوع فلز را نیز برای ما مشخص کرده وتصویر تخمینی و حدودی از آن برای ما ارائه دهد این نکته نیز قابل ذکر است که هیچ دستگاهی قادر به پخش تصویر بصورت واضح نیست و نمیتوان به آن اطمینان کامل کرد منظور ازتصویر  ارائه ی تصاویر 3بعدی از اندازه و شکل تقریبی شی درون زمین است وفقط در حدود 60 درصد  صحت دارد.

تعمیر دستگاه فلزیاب:

به طور کل میتوان گفت سیستم های تصویری از قبیل: فلزیاب – گنج یاب و طلایاب سرعت جستجو و کنکاش شما را برای کشف گنجیات و دفینه بالابرده و موفقیت شما را تضمین میکنند زیرا جزئیات بیشتری را اختیار کاوشگر قرار داده که این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

تعمیر دستگاه فلزیاب2
تعمیر دستگاه فلزیاب2

نکات مهمی که باید در هنگام خرید فلزیاب باید به آنها توجه کنید:

مطمئن شوید که فروشندگان جا و مکان ثابتی دارند و تست های لازم را انجام می دهند. با توجه به کلاه برداری های صورت گرفته افراد ناشناس با بهانه هایی از جمله موارد زیر اقدام به کلاه برداری میکنند:

دستگاه ها را از کشورهای خارجی وارد میکنیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم!!

تمامی شرکت های فروشنده دستگاه تحت نظر هستند.!!

چون دستگاه های ما با کیفیت است تحت نظر هستیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم.!!
جای بسی تعجب است که برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات از مکان فروشنده وجه واریز میکنند و به امید ارسال دستگاه می نشینند!!
اما در حالتی که جا و مکان فروشنده مشخص باشد و محل شرکت هم مشخص باشد با استفاده از شماره ثبت، می توان اصالت شرکت را استعلام نمود و با خیالی راحت خرید کرد.

قبل از خرید دستگاه های فلزیاب،گنج یاب و طلایاب حتما شرایط فروش فلزیاب و طلایاب و گنج یاب ارائه مشاوره به صورت تخصصی به مشتریان ( رایگان ) ارسال کاتالوگ و لیست قیمت تمامی محصولات این شرکت ارسال دفترچه های راهنمای تمامی سیستم های فلزیاب های موجود در بازار تست دستگاه قبل از خرید به دست خود مشتری در خاک و هوا قبل از دریافت هر گونه وجهی آموزش کامل تا زمانی که خود مشتری احساس کند که اپراتوری را آموخته ارائه گارانتی و خدمات بلند مدت برای تمام محصولات مورد فروش و غیره دیگر خدمات شرکت فلزیاب و طلایاب DFR عیب یابی و تعمیر دستگاه فلزیاب (نرم افزار و سخت افزار)

فروش لوازم جانبی و خدمات پس از فروش ( باطری ، شارژر ، انواع کابل ، انواع لوپ و سنسور و … )

توجه : قبل از تعمیر دستگاه فلزیاب سیستم شما  علام هزینه میشود و بعد از توافق دستگاه شما  تعمیر میگردد.

تعمیرات تخصصی دستگاهای فلزیاب طلایاب با قطعات اصلی تعمیرات تخصصی دستگاهای فلزیاب طلایاب با قطعات اصلی  : مشاوره تعمیر و تعویض فلزیاب و طلایاب و معدنیاب : تعمیرات و باز سازی سخت افزار و نرم افزار های خراب شده سیستم های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب به دست مهندسین کهنه کار با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و تعمیر دستگاهای فلزیاب و طلایاب  و گنج یاب از قبیل سیستم های صوتی پالسی و وی ال اف و دیجیتالی از قبیل گرت و جی پی ، لورنز و کلیه فلزیاب های تصویری از قبیل سیستم های سنسور دار  و اسکن دار و غیره با ضمانتنامهای تعمیر و گارانتی معتبر برای تعمیرات فلزیاب  و طلایاب های شما.

تعمیر دستگاه فلزیاب1
تعمیر دستگاه فلزیاب1
راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779