دستگاه ام2 آر 133 تصویری m2r133 imaging

ویژگی های دستگاه ام2 آر 133 تصویری m2r133 imaging:

شعاع کاوش 300 متر

عمق اسکن 12 متر

تفکیک ذرات

دارای منبع تغذیه قابل شارژ

دارای نمایشگر ولتاژ باطری

دارای قابلیت حذف ذرات و آلودگی محیط

دارا ی 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

دارای کتابچه راهنمای فارسی

دارای قابلیت خوراک دهی

سیستم کارکرد ATN و تصویری

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

مختصری از کارکرد دستگاه ردیاب(شعاع زن)

زمانی که وارد میدانی می شوید که حتی محدوده تقریبی هدف مورد نظر را نمی دانید باید از فلزیاب شعاع زن استفاده کنید تا اول محدوده تقریبی هدف به دست بیاید بعد با دستگاه نقطه زن موقعیت تعیین شود.

ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند ردیاب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰ درصد است.

دستگاه ام2 آر 133 تصویری m2r133 imaging
دستگاه ام2 آر 133 تصویری m2r133 imaging
راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت فلزیاب اکسیر سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس:09122200779