سیستم شعاع زن آنتنی : شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که فلزیاب ردیاب های آنتنی چگونه کار می کنند. ردیاب یا سیستم شعاع زن آنتنی مانند یک قطب نمای بزرگ عمل می کند. در حقیقت یون خارج شده از سطح زمین باعث تولید یک جریان بسیار کم در آنتن های ردیاب و شعاع زن می شود. این جریان یک میدان مغناطیسی را تولید می کند و باعث گردش آنتن های ردیاب و سیستم شعاع زن آنتنی می شود.

تمام ردیاب های آنتی و شعاع زن های موجود در جهان از این قانون پیروی می کنند. برخی بر این باورند که در فیزیک،  تمایل سیستم به نوسان با بیشینه دامنه در فرکانس‌هایی خاص می‌باشد که به آنها فرکانس رزونانس و یا فرکانس تشدید میگویند. در چنین فرکانس‌هایی انرژی ارتعاشی در جسم ذخیره می‌شود و در نتیجه نیرویی کوچک و متناوب می‌تواند باعث حرکتی نوسانی با دامنه بزرگ شود.

فلزیاب آنتنی که برای ردیابی طلا استفاده میشود در بین اپراتورهای ایرانی طرفدار زیادی دارد اما هیچگاه به طرفداران فلزیاب آنتنی یا سیستم شعاع زن آنتنی توضیح کامل داده نمیشود که نمیتوان با فلزیاب آنتنی یا فلزیاب فرکانسی نقاط زنی دقیق انجام داد و دیده شده فروشندگان فلزیاب طلایاب و گنج یاب برای فروش محصولات فلزیاب جعلی اقدام به توضیحات کاملا غیر اصولی و منطقی میکنند.

فلزیاب آنتنی یا همان سیستم شعاع زن آنتنی  دقت و قدرت بالایی در شعاع زنی محیط کاوش دارد به این صورت که میتواند تا چندین هزار متر هدف را شناسایی و اپراتور را به سمت هدف هدایت کند در فلزیاب آنتنی شعاع و عمق نفوذ در زمین بسیار مهم می باشد، یک سیستم شعاع زن آنتنی خوب و حرفه ای سیستمی می باشد که بتواند طلا را بخوبی تفکیک کند و با استفاده از فرکانس دقیق محل اختفای فلزات با ارزش مانند طلا و نقره را شناسایی کند،

در تنظیمات فلزیاب های آنتنی با تنظیمات فرکانس های فلزات مختلف درج شده باشد تا با تنظیمات توسط اپراتور بتوان به دنبال اهداف مشخص گشت، یکی از گزینه های عمومی عبارت THRESHOLD می باشد، فلزیاب آنتنی در سایت های فروش فلزیاب بعنوان مگنومتر نام گذاری میشود که کاملا غلط می باشد فلزیاب های مگنومتر و GPR دارای سیستم پیچیده تر و عمق زنی بسیار بالا می باشند.

سیستم شعاع زن آنتنی که گاها به آن ردیاب نیز میگویند یک فلزیاب الکترونیکی با شرایط طراحی مطابق با  اصول رادار میباشد شعاع زن در دسته ی فلزیاب های انتنی قرار میگیرد  که باید با حرکت دسته انتن , جهت هدف اصلی یا طلا را نشان دهد زیرا عمل تفکیک در سیستم شعاع زن آنتنی طبق اصول هم جهتی به انجام میرسد و البته در رادار این هم جهتی طبق عملکرد فرکانس ایجاد میشود.

در فلزیاب انتنی شعاع زن نیز به همین شکل است که عمل هم جهتی در انتقال انرژی فرکانس بین دسته انتن به انجام میرسد.

در صورتیکه سیستم شعاع زن آنتنی از نوع فرکانسی باشد این عمل برای مشخص نمودن مرکز هدف اصلی شکل میگیرد و با این شرایط فلزیاب میتواند با تک دسته یا  جفت دسته انتن , شعاع زنی و نقطه زنی نماید بد نیست بدانید سیستم شعاع زن آنتنی از نوع فوق پیشرفته و حرفه ای که میتواند از دسته فلزیاب لیزری یا فلزیاب سنسوری یا فلزیاب تصویری باشد وجزو برترین های این سیستم ها  در دنیا باشد.

میتواند یک فلزیاب انتنی تصویری بصورت مرکب از نوع فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X باشد.

کار با سیستم شعاع زن آنتنی یک عمل حرفه ای و حساس میباشد که اپراتور قوی می طلبد بدست اوردن زاویه هدف با سیستم شعاع زن آنتنی به نوع تنظیمات سیستم فلزیاب بستگی دارد.

ابعاد هدف با شکل شعاع زنی فلزیاب انتنی ارتباط داشته و هر میزان ابعاد هدف بزرگتر باشد زاویه حرکت انتن به سمت دیواره و مرکز هدف کمتر است یا میتوان ابراز نمود زمانیکه در شعاع زنی دسته انتن فلزیاب انتنی به سمت هدف بزرگ تغییر جهت میدهد.

در اصل برای کاوش و شعاع زنی هدف حرکت دسته انتن زاویه دیواره هدف را از همان جهت که شعاع زنی گردیده است نشان میدهد و اگر از دو ضلع مقابل در جهت مخالف شعاع زنی گردد و ان هدف بزرگ باشد زاویه وفاصله حرکت انتن به نسبت یک هدف کوچک کمتراست یا فاصله بین حرکت انتن در شعاع زنی برای یک هدف با ابعاد بزرگ در فلزیاب انتنی یا طلایاب انتنی یا گنج یاب انتنی تا مرکز هدف بیشتر است.

شرکت راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779