طلایاب نقطه زن: از دستگاه طلایاب برای پیدا کردن گنج ها و اشیای قدیمی استفاده می شود.در واقع بیشتر به دلیل اینکه از این دستگاه های برای پیدا کردن طلا و یا یافتن سکه های طلای مدفون شده در دل خاک استفاده شده است به دستگاه طلایاب معروف شده اند .

برخی به دنبال طلایابی هستند که بتواند تصویر اشیا زیر زمین را به صورت کامل نمایش دهد.

و فروشندگان سود جو ادعا میکنند سیستم آنها می تواند تصویر کاملی از فلز زیر خاک را نشان دهد و متاسفانه برخی افراد نا آگاهانه دروغ انها را باور میکنند.

در این مقاله سعی می کنیم تا برخی از سیستم هایی که به کمک لپتاب یا مونیتور کار میکنند و این ذهنیت اشتباه را به وجود می آورند، که این سیستم یک سیستم تصویری است را معرفی کنیم.

 

new gif
new gif

مشخصات یک دستگاه  فلزیاب حرفه ای و طلایاب ارزان

1_ یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

2_یک فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری ارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد

3_ دستگاه فلزیاب و طلایاب قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد.

4_ فلزیاب حرفه ای قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه فلزیاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود.

5_ مهم ترین چیز در قیمت یک فلزیاب و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد.

6_ یک فلزیاب قدرتمند نشانگر حساسیت دارد.

7_ دقت کنید که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای دارای سیستم  PLو VLF باید باشد. یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد.

8_ شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر و باشد اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه  ندارد.

9_ بعضی از طلایاب تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند. دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ  حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند و تنها به فلزات مغناطیسی مانند آهن حساسیت نشان می دهند و معمولا با آهن ربا آزمایش می شوند.

به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها پیشنهاد نمی شود چون اصلا کاربردی برای طلایابی و فلزیابی ندارد و تنها جهت زمین شناسی و ژئوفیزیک طراحی شده اند.

طلایاب نقطه زن: در سال های اخیر در تولید دستگاه های مذکور، تغییرات زیادی صورت گرفته است و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول را به همراه داشته است.

در گذشته انواع ضعیف فلزیاب هایی موجود بود که ممکن بود  وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند امروزه و با تولید انواع دستگاه فلزیاب و طلایاب تصویری حرفه ای و  پیشرفته شما این قابلیت را خواهید داشت که اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید!

طلایاب نقطه زن: همچنین در برخی از انواع حرفه ای این دستگاه ها، توانایی تفکیک به نسبت های درصدی مختلف وجود دارد که می تواند نوع فلز های مذکور را از نظر جنس و یا ارزش برای شما تفکیک کند. شما برای این منظور البته باید دقت داشته باشید تا انواع دوربین ها و یا دستگاه های کم کیفیت را به جای دستگاه های اصلی خریداری نکنید!

طلایاب نقطه زن

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779