در فروش فلزیاب کارکرده  قیمت فلزیاب‌ به منظور تفکیک و شناسایی نوع فلز موجود در زیر زمین یا دیوارها ساخته شده اند. از آنجا که اکثر فلزات پنهان شده در اعماق زمین ارزش چندانی ندارند نیاز است برای دستیابی و شناسایی فلزات پر ‌ارزش و گرانبها یک وسیله کمکی به اسم دستگاه فلزیاب نیاز داشته باشیم. تمام افرادی که شغلشان در حیطه ی فلزیاب یا فروش انواع فلزیاب کارکرده است میدانند که یک دستگاه فلزیاب پالسی مدرن باید قابلیت تفکیک بالایی داشته باشد و فلزات با‌ارزش را از فلزات بی‌ارزش جدا کند.

یک دستگاه فلزیاب کارکرده به کمک یک مدار سیم پیچی شده که در نزدیکی سطح زمین قرار می‌گیرد کار می‌کند.

این مدار با تشکیل یک میدان مغناطیسی در عمق خاک نفوذ می‌کند و به محض رسیدن به یکی از فلزات قابل تشخیص و یا عبور از آن ، جریان فرکانسی ضعیفی را در فلز ایجاد می‌کند و با باز فرستادن جریان به مدار سیم پیچی شده سیگنالی را بر اساس نوع فلز یاب دست دوم شناخته شده ایجاد می‌نماید.

در خرید فروش فلزیاب ، دستگاه فلزیاب از سه نوع تکنولوژی تولید می شوند :

– فرکانس بسیار پائین

– القاء پالسی

– نوسان‌ساز یکنواخت استفاده می‌کنند .

 در خرید فلزیاب کارکرده معیارهای مختلفی برای یک فلزیاب خوب در نظر گرفته می شود که یکی از مهم ترین آنها فلزیاب پالسی فرکانس پایین بودن آنهاست.

دستگاه های فلزیاب پالسی فرکانس پایین برخلاف سایر سیستم ها دارای عمق نفوذ بیشتری در زمین هستند .

یعنی در هر خاک و زمینی به راحتی نفوذ میکننداز آن طرف هرچقد فرکانس دستگاه بالاتر باشد این قضیه برعکس می شود

در مرحله ی اول خرید و فروش فلزیاب کارکرده اپراطور یا خریدار باید به اصالت دستگاه و اصل بودن آن توجه کند

شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه و یا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به تولید کنندگان فلزیاب کارکرده از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

مورد بعدی اینکه به شکل ظاهری دستگاه توجه کنید.

اپراتورهای گرامی باید دقت داشته باشند که هنگام خرید و فروش فلزیاب کارکرده نباید دستگاه شکستگی داشته باشد ، چه در لوپ چه در پروب های فلزیاب و تا حدی دستگاه سالم باشد .

اکثر فلزیاب ها برای استفاده خاص طراحی شده اند، به عنوان مثال فلزیابی است که فقط در آب می تواند اسکن کند و یا فلزیابی که در زمینهای ساحلی مورد استفاده قرار می گیرید.

این ها رو مد نظر داشته باشید و خوب نگه داشتن دستگاه توسط مالک قبلی شاید خیلی ازش استفاده کرده باشه و یا دیده این دستگاه برای شرایط کارش خوب نیست و قصد فروش رو داره این دستگاهها ارزش خریدن رو داره دستورالعمل اگر شما تازه کار هستید و تازه وارد این کار شدید و پول زیادی ندارید تا یک فلزیاب ارزان  نو بخرید و عدم توانایی بازپرداخت آن را ندارید.

و یا از دسته افرادی هستید که می گوید من انواع دستگاه فلزیاب را می خواهم امتحان کنم می توانید با مشاوره مهندسین ما از ما راهنمایی بخواهید.چون یک راهنمایی خوب ارزشمند است.

آیا خرید  فلزیاب کارکرده عقلانی است ؟
اینکه فلزیاب های دست دوم یا قیمت فلزیاب کارکرده ارزش خرید دارند یا نه بستگی به دستگاهی دارد که می خرید ،شاید شما دستگاهی را خریداری کنید که زیاد کار نکرده باشد و بعضا هم فلزیابی را بخرید که مشکل فنی داشته باشد و شما از آن بی اطلاع باشید . به صورت کلی خرید فلزیاب کارکرده هم دارای مزایا و هم معایبی می باشد .
موضوعی که در این مورد مهم است و باید ان را رعایت کنید ، حتما از شرکت های معتبر خرید کنید نه از اشخاص و قبل از خرید حتما دستگاه را از همه نظر بررسی و تست کنید.

در هنگام خرید اجاره دستگاه فلز یاب دست دوم به نکات زیر توجه کنید :
قیمت معقول و مناسب داشته باشد .
عمق نفوذ بیش از ۳ متر داشته باشد .
قابل آپدیت و ارتقاء را باشد .
لوازم و قطعات آن موجود باشد .
درصد خطای پایین و ثبات مناسبی داشته باشد .
کویل در سایز های مختلف داشته باشد .
سنسورها و قطعات آن عملکرد صحیحی داشته باشند .
دچار نقصی فنی نشده باشد .
قبل از خرید حتما تست شود و اگر گارانتی آن تمام شده است مهلت تست از فروشنده گرفته شود .

 

فروش فلزیاب کارکرده: فلزیاب‌ها به منظور تفکیک و شناسایی نوع فلز موجود در زیر زمین یا دیوارها ساخته شده اند.

از آنجا که اکثر فلزات پنهان شده در اعماق زمین ارزش چندانی ندارند نیاز است برای دستیابی و شناسایی فلزات پر ‌ارزش و گرانبها یک وسیله کمکی به اسم دستگاه فلزیاب نیاز داشته باشیم.

تمام افرادی که شغلشان در حیطه ی فلزیاب یا  فروش فلزیاب کارکرده  است میدانند که یک دستگاه فلزیاب مدرن باید قابلیت تفکیک بالایی داشته باشد و فلزات با‌ارزش را از فلزات بی‌ارزش جدا کند.

یک دستگاه فلزیاب به کمک یک مدار سیم پیچی شده که در نزدیکی سطح زمین قرار می‌گیرد کار می‌کند.

این مدار با تشکیل یک میدان مغناطیسی در عمق خاک نفوذ می‌کند و به محض رسیدن به یکی از فلزات قابل تشخیص و یا عبور از آن، جریان فرکانسی ضعیفی را در فلز ایجاد می‌کند و با باز فرستادن جریان به مدار سیم پیچی شده سیگنالی را بر اساس نوع فلز شناخته شده ایجاد می‌نماید.

فلزیابها از سه نوع تکنولوژی

– فرکانس بسیار پائین

– القاء پالسی

– نوسان‌ساز یکنواخت استفاده می‌کنند

در خرید و فروش فلزیاب کارکرده معیارهای مختلفی برای یک فلزیاب خوب در نظر گرفته می شود که یکی از مهم ترین آنها فلزیاب پالسی فرکانس پایین بودن آنهاست.

دستگاه های پالسی فرکانس پایین برخلاف سایر سیستم ها دارای عمق نفوذ بیشتری در زمین هستند یعنی در هر خاک و زمینی به راحتی نفوذ میکنند از آن طرف هرچقد فرکانس دستگاه بالاتر باشد این قضیه برعکس می شود در مرحله ی اول خرید و فروش فلزیاب کارکرده اپراطور یا  خریدار باید به اصالت دستگاه  و اصل بودن آن توجه کند

 شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه و یا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به تولید کنندگان فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

مورد بعدی اینکه به شکل ظاهری دستگاه توجه کنید اپراتورهای گرامی باید دقت داشته باشند که هنگام خرید  و فروش فلزیاب کارکرده  نباید دستگاه  شکستگی داشته باشد چه در لوپ چه در پروب های فلزیاب و تا حدی دستگاه سالم باشد.

فروش فلزیاب کارکرده: به عنوان مثال فلزیابی که 2 بار کاوش کرده با فلزیابی که 2 سال کاوش کرده باشد تفاوت بسیار مشخصی دارد که در قیمت گذاری و قدرت دستگاه حتما تاثیر میگذارد قیمت فلزیاب دست دوم یا کاکرده معمولاً نصف قیمت نو همان دستگاه می باشد عملکرد دستگاه فلزیاب را قبل از خرید حتما تست کنید و از کارایی مربوط به دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید و از فروشنده بخواهید اجازه تست دستگاه کارکرده را به شما بدهد و دستگاه را ترجیحا از شخصی بخرید که استفاده کردن از دستگاه خود را بلد باشد و شما هر سوالی داشته باشید ایشان اموزش صحیح را به شما بدهد.

 

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779

 

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09122200779

کاربران گرامی لطفا صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

talayab121@

ایمیل :felezfaraz.co@gmail.com