فلزیاب ارزان و با کیفیت: نکته ای که کاوشگران باید همیشه مد نظر داشته باشند این است که  نسبت به نیازی که دارند باید به دنبال دستگاه فلزیاب متفاوتی باشند. اگر شما به عنوان یک اپراتور  می خواهید به صورت بسیار حرفه ای به دنبال طلا و فلزات با ارزش بروید و تصمیم شما در این مورد کاملا جدی است.

توصیه ما به شما این است که به دنبال فلزیاب ارزان و با کیفیت و صد البته دستگاهی با امکانات و ویژگی های مناسب بگردید تا بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و با استفاده از این دستگاه فلزیاب خوب بتوانید کاوش های بسیار عالی را تجربه کرده و به نتایج دلخواه خود دست یابید.

همانطور که خودتان هم میدانید  با وجود کلاهبرداران و افراد سودجو در این حوزه حتی اگر قصد دارید کاوش های سطحی انجام دهید ، به عنوان مثال کاوش هایتان در عمق 20 الی 30 سانتی متری باشد ، باز هم از دستگاه های فلزیاب ارزان و با کیفیت و سیستم های اورجینال  استفاده نمایید، چرا که دستگاه های بسیار ارزان و بی کیفیت  آن بازدهی لازم را برای شما نخواهد داشت و تنها ثمره آن برای شما نا امیدی از کاوش خواهد بود.

new gif
new gif

این مطالب که برایتان آورده ایم حاصل تجربه ی  افرادی  است که از دستگاه های فلزیاب اورجینال و فلزیاب ارزان و با کیفیت استفاده کرده و  از کاوش های خود رضایت کامل را داشته و توانسته اند  در روند کاوش ها به گنج های ارزشمندی دست یابند که باعث شده است زندگی شان با تغییر بزرگی روبرو شود.

مسئله ای بسیار مهم که همیشه در مورد خرید دستگاه های گنج یاب,  طلایاب و  یا سیستم های فلزیاب ارزان و با کیفیت مورد سوال و ابهام خریداران واقع می شود، مناسب بودن قیمت این دستگاه ها میباشد .  بسیاری از خریداران سوالی که برایشان پیش می آید این است که چرا بین دستگاه های طلایاب و گنج یاب مختلف، این چنین اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. دلیل اختلاف قیمت کاملا واضح است . میدانید که  انواع مختلفی از فلزیاب ها وجود دارند . این تفاوت بین فلزیاب ها شامل امکانات و ویژگی های آن ها نیز می شود .

هرچه امکانات یک دستگاه فلزیاب  بیشتر باشد به طبع قیمت و ارزش آن هم بالاتر خواهد بود. برای مثال شما فکر کنید دستگاهی فقط می تواند فلزاتی در عمق 1 متر را شناسایی و آشکار کند باید فهمید که قیمت این دستگاه با دستگاه طلایابی که عمق کاوش 4 متر دارد کاملا متفاوت است و حتما باید اختلاف قیمت زیادی هم داشته باشند. تفاوت در هر کدام از این امکانات باعث اختلاف قیمت زیادی بین دستگاه های , فلزیاب با کیفیت می شود.

در برخی موارد نیز گاها مشاهده می شود که برخی از فروشندگان دستگاه ها ، دستگاه اورجینال را به خریدار ارائه نمی کنند همین موضوع نیز یکی از دلایل عمده اختلاف قیمت می باشد. برخی از فروشندگان متاسفانه تنها می خواهند دستگاهی که موجود دارند را به هر طریقی به فروش برسانند و از این طریق برای خود کسب درآمد کنند اما بسیار مشاهده کرده ایم که خریداران اینگونه دستگاه ها ،پس از خرید دستگاه فلزیاب و پس از اینکه مدت زمان زیادی را به کاوش برای جست و جوی فلز و طلا می پردازند نتیجه ای از این تلاش ها نمی گیرند.

امروزه تمام کاوشگران و متقاضیان خرید فلزیاب ارزان و با کیفیت میدانند که یک سیستم فلزیاب خوب و حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد .

از ویژگی های اساسی یک فلزیاب حرفه ای میتوان به موارد زیر اشاره داشت .

۱- فلزیاب باید عمق نفوذ حداقل ۴ متر را داشته باشد.(تست شده و نه صرفا روی کاغذ….تست و حروف نوشته شده روی کاغذ زمین تا آسمان فرق می کنند)

۲- فلزیاب ارزان و با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد.

۳- دستگاه فلزیاب یا طلایاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

۴- بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد .اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود.

۵- فلزیاب ارزان و با کیفیت باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

۶- حذف ذرات حداقل ۶۰% داشته باشد.توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب یا طلایاب همین عامل حذف ذرات می باشد.حتی گاهی حذف ذرات ۸۰% و ۹۰% دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند!!

۷- اگر قصد خرید فلزیاب داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI میباشند .در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

فلزیاب ارزان و با کیفیت

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779