فلزیاب اسپکترا وی:

دستگاه فلزیاب اسپکترا وی 3 دارای لوپ دیسکی 10 اینچی دابل، ضد آب می باشد، فلزیاب SPECTRA V3 به دلیل داشتن سیستم بسیار سبک و قابل حمل این محصول را محبوب کرده است. وزن تقریبی این دستگاه چیزی حدود 2 کیلو گرم میباشد، فلزیاب SPECTRA V3 حساسیت بالایی نسبت به فلزات کوچک دارد مانند سکه، انگشتر و… را دارد، این فلزیاب دارای حالت تفکیک فلزات آهنی و غیر آهنی مثل طلا، نقره، برنز و … را به صورت کد یا گراف دارد، فلزیاب SPECTRA V3 دارای صدایی بسیار رسا و مناسب، دارای تنظیمات جداگانه جهت تعویض صدا می باشد.

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

مشخصات دستگاه فلزیاب اسپکترا وی کدام هست؟

  • وزن کل:2 کیلو گرم
  • فرکانس ها: 22.5 kHz، 5 kHz یا 7.5 kHz
  • دارای فیلتر های مختلف از 5 هرتز تا 12 هرتز جهت حذف ذرات و مواد معدنی
  • توانایی تفکیک دقیق فلزات از یکدیگز به وسیله کد و عدد
  • دارای لوپ 10 اینچ دابل
  • استفاده از 8 باطری قلمی و جوابدهی تا 10 ساعت مداوم قابل شارژ
  • عمق کاوش مفید 1/5 متر مفید
  • توانایی تنظیم حساسیت – نور صفحه – صدا –نوع تون صدا
  • حذف کامل پارازیت های مخابراتی و الکترونیکی
  • دارای مد کاری مختلف جهت کاوشگران مبتدی
  • دکمه پین پوینت جهت نقطه زنی دقیق
  • توانایی کار در مکان های صعب العبور
  • 2 سال گارانتی و 3 سال خدمات پشتیبانی
  • دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی

عمق مفید برای کاوش با فلزیاب SPECTRA V3 چیزی در حدود 1/5 متر می باشد، این فلزیاب توانایی شناسایی انواع سکه در عمق 50 سانتی متری زمین را دارا است. فلزیاب SPECTRA V3 دارای فیلتر های مختلف از 5 هرتز تا 12 هرتز جهت حذف کامل ذرات ، املاح و مواد معدنی دارا می باشد که یکی از کارایی های فوق العاده این دستگاه به حساب می آید و به طور مثال در مواردی که اطراف محل کاوش خاکی دارای املاح معدنی باشد، این دستگاه کار اپراتور را آسان کرده و به صورت اتوماتیک املاح معدنی خاک را به صورت کامل حذف می نماید.

1-Felezyabspectraفلزیاب اسپکترا وی
1-Felezyabspectraفلزیاب اسپکترا وی

 فلزیاب SPECTRA V3 دارای قابلیت تنظیم حساسیت و حذف آلودگی میباشد که میتوان به صورت دستی و اتوماتیک تنظیمات را تغییر داد، فلزیاب SPECTRA V3 توانایی استفاده در زمین های پست و ناهموار نیز دارد که برای کاوش کردن اجسام با مشکل مواجه نشود.

 فلزیاب SPECTRA V3 دارای توانایی بالانس اتوماتیک ، زمان دار و بالانس دستی می باشد، فلزیاب SPECTRA V3 قابلیت دید در شب صفحه نمایشگر را دارا می باشد تا کاربر بتواند به راحتی در شب هم از این دستگاه به طور دقیق استفاده کند،فرکانس قابل دریافت این فلزیاب 22.5 kHz، 2.5 kHz یا 7.5 kHz میباشد.

 فلزیاب SPECTRA V3 دارای سیستم حذف کامل پارازیت های مخابراتی و الکترونیکی می باشد، فلزیاب SPECTRA V3 با استفاده از 8 عدد باطری قلمی میتواند تا 10 ساعت شارژ را نگه دارد و قابل شارژ میباشد، دارای مد کاری مختلف جهت کاوشگران مبتدی، فلزیاب اسپکترا وی 3 دارای دکمه پینگ پوین میباشد چهت نقطه زنی دقیق هدف، فلزیاب SPECTRA V3 توسط شرکت وایتس در کشور انگلستان تولید و عرضه شده، دفترچه راهنمای فلزیاب اسپکترا وی 3 در این محصول نیز موجود میباشد که به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده است، دارای 2 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش میباشد برای دریافت قیمت دستگاه فلزیاب SPECTRA V3 و همچنین مشاوره جهت خرید فلزیاب SPECTRA V3 از طریق واتساپ و تماس باما در ارتباط باشید.

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779