فلزیاب ایزی راد:

استفاده از سیستم های جی پی آر در بررسی  و کاوش خاک برای اهداف صنعتی و نظامی و باستان شناسی سالیان سال است که ادامه دارد.استفاده از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در ساخت جی پی آر ها و اعتماد به داده های به دست آمده از آنها سیستم های GPR را به بهترین و قدرتمندترین اسکنر های جهان تبدیل نموده است. GPR EASYRAD هم یکی از ارزانترین و مناسب ترین سیستم های جی پی آر است که میتواند تا عمق 15 متری در خاک نفوذ نماید و به صورت زنده تصویری واقعی از زیر زمین و اشیا مدفون در خاک را نمایش میدهد.در هر شرایط جوی و جغرافیایی قابل استفاده است.

رادارهای نفوذ در زمین GPR آنقدر گران هستند که از آن ها تنها در موسسات حرفه ای مانند سازمان مهندسی ،خنثی سازی بمب و یا موسسات باستان شناسی استفاده می شود ،اما شرکت Easyrad  با ساخت این رادار استفاده از سیستم GPR را برای همگان ممکن ساخته است.این سیستم مناسب برای کشف عتیقه های باستان شناسی ،گور و گنجینه های دفن شده می باشد.فلزیاب ایزی راد

این سیستم GPR ،رادار نفوذ در زمین است نه یک آشکارساز فلزمزیت بزرگ رادار نفوذ در زمین GPR است که باعث می شود سیستم به تغییرات درون زمین واکنش نشان دهد نه جسم ! رادار زمینی از روش های اندازه گیری مناسب در زمینه ی مهندسی عمران است زیرا قادر به تشخیص فاضلاب و لوله ها می باشد.

این سیستم مجهز به “سپر” می باشد : سپر مانند یک کلاه برای جعبه ی رادار محسوب می شود.سپر تضمین می کند که هیچ عامل خارجی نمی تواند در نتایج اندازه گیری تاثیر بگذارد و این باعث می شود استفاده از این گنجیاب در هر محیطی امکان پذیر باشد.

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

حداکثر عمق نفوذ گنجیاب “ایزی رد جی پی ار” 10 تا 20 متر (32-60 فوت ،بسته به نوع خاک) می باشد.

بهترین نتایج زمانی حاصل می شود که سیستم در خاک شنی و یا هر نوع خاک ساخته شده از سنگ استفاده شود.

شما در هنگام استفاده از دستگاه قادر به وارد کردن مشخصات زیر خواهید بود :

– عمق کاوش

– نوع خاک

– صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید

در طول اسکن شما قادر به مشاهده ی موارد زیر خواهید بود :

– عمق اسکن شده

– تغییرات در ساختار خاک (ساختار قبلی خاک که به وضوح قابل تشخیص است.)

– در چه عمق این تغییرات آغاز و پایان یافته است.

تمام شدن شارژ باتری چقدر طول می کشد ؟

بعد از 6_4 ساعت کار مداوم دستگاه ،سیستم نیاز به شارژ مجدد دارد . چراغ نشانگر ،وضعیت باتری را نشان می دهد.

هشدار : برای شارژ دستگاه تنها از شارژر ارائه شده استفاده شود ،در غیر این صورت ممکن است GPR آسیب ببیند.

فلزیاب ایزی راد

فلزیاب ایزی راد
فلزیاب ایزی راد

چگونه یک GPR کار می کند ؟

رادار نفوذ در زمین با استفاده از یک جفت آنتن و با ارسال و دریافت امواج رادیویی الکترومغناطیسی کار می کند. GPR طیف گسترده ای از امواج الکترومغناطیسی رادیویی ( 2000 – 0 مگاهرتز ) را به زمین و اشیا ساطع می کند ،این امواج جذب و یا منعکس می شوند و این بازتاب توسط آنتن دریافت شده و بر روی صفحه ی نمایش کامپیوتر یا لپ تاپ آندروید نشان داده می شود.بنابراین GPR با اندازه گیری درجه ی بازتاب و یا جذب امواج الکترومغناطیسی رادیویی ،لایه های خاک در زیر زمین ،حفره ها و اشیای ساخته ی دست بشر (تونل ،خرابه های ساختمان و … )را شناسایی می کند. EASYRAD GPR یک ابزار عالی برای شکارچیان گنج ،باستان شناسان و شرکت های ساختمانی می باشد.فلزیاب ایزی راد

نتایج حاصل از اندازه گیری با Easyrad GPR در خاک های مختلف تا چه عمقی هست ؟

  • شن و ماسه ی خشک و ماسه : 10-5 متر
  • شن سیلتی خشک و شن و ماسه : 5-2 متر
  • شن سیلتی مرطوب و شن و ماسه : 3-2 متر
  • خاک خشک و متراکم : 2 متر
  • خاک مرطوب و متراکم : به ندرت بیش از 1 متر
  • سنگ های عظیم : 5 تا بیش از 10 متر
  • دولومیت و سنگ مرمر : اغلب بیش از 10 متر
  • آب : 6-4 متر

رادار نفوذ در زمین GPR قادر به تشخیص چه اشیاء ی است ؟

– مناسب برای کشف مواد زیرزمینی طبیعی و ساخته ی دست بشر

– حفره ی طبیعی

– ورودی و سیستم های تونل

– اشیای فلزی نسبتا بزرگ

– ساختمان های فرو ریخته

فلزیاب ایزی راد

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779