قیمت گنج یاب تصویری: اگر به فکر خرید فلزیاب برای خود هستید و در حال تحقیق در رابطه با قیمت گنج یاب تصویری  میباشید ، باید ابتدا مشخص کنید در چه حوزه ای می خواهید فعالیت کنید و سپس با توجه به ان با یک فرد متخصص و مورد اعتماد مشورت نمایید تا از میان مدل های مختلفی که وجود دارد بتوانید بهترین و کاربردی ترین آن را خرید نمایید.

دقت کنید که این دستگاه در مدل های تجاری و تاسیساتی و تفریحی وجود دارند که هر کدام کارایی خاص خود را داشته و نمی توان از هر فلزیابی برای مقصد خود استفاده کرد .

از طرفی این روزها بسیاری از افراد اقدام به فروش فلزیاب کرده اند بی انکه در این زمینه تخصصی داشته باشند. عزیزانی که به دنبال این نوع دستگاه ها هستند باید دقت لازم در هنگام خرید را داشته باشند چرا که به دلیل اطلاع رسانی ضعیف و نبود منابع اطلاعاتی خوب و عدم وجود صنف تایین قیمت گنج یاب تصویری ، بسیاری از افراد سودجو با تبلیغات فریبنده اقدام به کلاه برداری از شما خواهند کرد.

خرید گنج یاب تخصص نیاز دارد و کار هر کسی نیست. پس تنها از افراد مختصص به دنبال خدمات فروش این دستگاه باشید.اما در اینجا لازم می دانیم برای شما علاقه مندان در مورد انواع فلزیاب کمی صحبت کنیم و کمکی کرده باشیم به بالابردن اطلاعات عمومی شما.

یکی از معمول ترین فلزیاب هایی که می توان در ایران یافت نوع vlf است.

این فلزیاب بسیار سبک و کم حجم است و دارای یک دیسک کوچک در جلوی دستگاه می باشد. همانطور که می دانید وظیفه این دیسک تولید میدان مغناطیسی بوده و هر چقدر این میدان مغناطیسی بزرگ تر و قوی تر  عمق بیشتری را می توان توسط این دستگاه کاوش کرد.

پس به دلیل کوچک بودن دیسک در این مدل نمی توان توقع چندانی از آن داشت و معمولا عمق های کمتر از یک متر را می توان با این دستگاه ها کاوش نمود.

در مدل های vlf معمولا یک صفحه نمایشگر دیجیتال هم وجود دارد. میزان دقت این نوع فلزیاب ها تا 80% میرسد و این بدان معنی است که فلزات اهنی را از غیر اهنی با دقت 80 می توانند بیابند.

خرید فلزیاب فوق به دلیل ارزان بودن معمولا به راحتی انجام می شود و طرفداران به خصوص خود را دارند. افرادی که در خرید این سیستم ها قیمت گنج یاب تصویری موضوع با اهمیتی برایشان  میباشد، این دسته از فلزیاب ها گزینه ی مناسبی خواهد بود.

اما دسته دیگر با نام pi معرفی شده اند و در گروه فلزیاب های تجاری می توان انها را جای داد.

خوب مسلما این نوع فلز یاب ها دارای قدرت بیشتری هستند و همچنین وزن سنگین تری هم دارا می باشند. مصرف برق این نوع فلز یاب ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل نیاز است تا از چند باتری شبیه باتری موتور برای تغذیه انها استفاده کرد.

این مدل به نوعی تعریف شده که هم دستگاه و هم باتری ها بروی کمر فرد نصب خواهند شد.

درست است که این مدل حرفه ای تر و پر قدرت تر هستند اما جالب است بدانید که دارای قدرت تفکیک نیستند و به هیچ وجه قادر به تشخیص فلزات اهنی از غیر آهنی نیستند. این مدل برخلاف مدل قبلی دارای صفحه نمایشگر هم نمی باشند و بسیار در ظاهر ساده تر می باشند .

اما مدلی دیگر که بازار خرید فلزیاب و قیمت گنج یاب تصویری را تحت تاثیر خود گذاشته دارای استفاده صنعتی است و برای مواردی همچون فرش ماشینی و چوب بری و صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مدل از دو سیم پیچ استفاده شده که یکی وظیفه فرستنده و دیگری وظیفه گیرنده را بر عهده دارد.

new gif
new gif

میدان مغناطیسی توسط سیم پیچ فرستنده ایجاد و به عمق زمین ارسال میگردد. و هر فلزی که در این میدان قرار گیرد تولید میدان مغناطیسی ضعیف تری خواهد کرد و اینجاست که سیم پیچ دوم ان میدان را دریافت کرده و  به سوی ریزپردازنده جهت تحلیل و انالیز ارسال خواهد کرد.

این روزها بعد از قیمت گنج یاب تصویری موضوعی که بیشتر مورد توجه قرار میگیرد قدرت تفکیک در سیستم هاست .

یک فلزیاب که دارای قدرت تفکیک پذیری اشیا را اشته باشد معمولا در دو دسته این کار را انجام می هد.

گروهی از فلزات که دارای خاصیت مغناطیس شوندگی هستند و گروهی که دارای چنینی خاصیتی نیستند. فلزاتی که در دسته اول قرار دارند مانند اهن و چدن و فولاد را می توان نام برد.و در دسته دوم فلزاتی همچون مس نقره و طلا و برنز  را می توان جای داد.

اما مساله دیگری که قبل از خرید و فروش فلزیاب یا گنج یاب معمولا مطرح می گردد این است که تا چه عمقی و با چه دقتی دستگاه می تواند شروع به کاوش نماید. اینطور می توان عنوان کرد که عمق کاوش یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید به ان بسیار توجه کرد.

میزان عمق  را می توان به چند عامل مرتبط دانست:

1-میزان قدرت دستگاه

2-میزان بزرگی و یا کوچکی فلز زیر خاک

3-جنس فلز

4-جنس زمین و خاکی که در ان کاوش صورت می گیرد.

5-شکل فلز

 

یکی از بهترین روشهایی که می توان برای ارسال میدان مغناطیسی از ان استفاده کرد روش القای پالس است . در این روش  شما از یک یا چند سیم پیچ به صورت همزمان و مشترک هم برای فرستنده و هم برای گیرنده استفاده خواهید کرد.

تکنولوژی این روش اینگونه است که پالس های بسیار قوی و در عین حال بسیار کوتاه  در جهت زمین و بلافاصله در جهت عکس آن تولید می شود. همین تغییر سریع جهت میدان مغناطیسی خود باعث ایجاد میدان القایی مغناطیسی در اطراف فلز خواهد شد.

در این حالت نمی توان زیاد به تشخیص نوع فلز امیدوار بود اما در عوض در زمین هایی که دارای رسانایی بالایی هستند مانند زمین های نمکی و خیس و حتی در جاهایی که اعماق زیاد است می توان به خوبی از انها استفاده کرد.

زمانی که از امکان تفکیک فلزات صحبت به عمل می آید منظور این است که دستگاه قادر به تشخیص جنس فلز مدفون شده باشد.

معمولا افرادی که به دنبال یافتن گنج هستند بیشتر به دنبال طلایاب تصویری و تحقیق راجع به قیمت گنج یاب تصویری برای خرید و البته  راحتی کار می باشند و به دنبال دستگاه هایی هستند که دارای قدرت تفکیک نیز هستند.

در واقع طلا یاب دستگاهی جدا از فلز یاب نیست .

بلکه نوعی از فلز یاب است که می تواند با دقت بالایی در مورد این فلز با رازش عمل نماید و از این رو شاید اسم انرا طلایاب تصویری گذاشته اند.

اما مهمترین نگرانی هر جوینده طلا و یا فلزات قبل از گنج یاب تصویری،  این است که تا چه اندازه می تواند کاوش او دقیق و مطمئن باشد. در اینجاست که اگر از یک  طلا یاب تصویری و یا فلز یاب تصویری خوب استفاده نمایید می توانی به نتایج به دست امده امیدوار باشید.

البته باید برای اینکه به نتیجه یک کاوش بشود دل خوش کرد فاکتورهای زیر را در نظر داشت :

1-میزان قدرت دستگاه تا چه حد است و این دقیقا به نوع دستگاه و مدار الکترونیک ان وابسته است.

2-اندازه فلز مدفون شده چقدر می باشد .این فلز می تواند جز فلزات با ارزش همچون طلا باشد و یا چیزی غیر از آن. قطعا هر چقدر اندازه ان بزرگتر باشد راحت تر می توان انرا کشف کرد.

حساسیت دستگاه های فلزیاب به فلزات مختلف متفاوت است. قطعا قدرت تشخیص فلزات اهنی با فلزات غیر اهنی برای یک دستگاه فرق می کند و هر کدام را می توانددر عمق خاصی از سطح زمین شناسایی نماید.

در واقع هر چقدر این خاصیت تشخیص جنس فلز بیشتر باشد به نوعی از ان دستگاه می توان به عنوان یک طلایاب یاد کرد و اگر حالت تصویری هم داشته باشد که می شود همان طلایاب تصویری .

بسیار مهم است که شکل و اندازه فلز مدفون شده به چه صورت باشد و این می تواند در اندازه گیری نهایی ما بسیار تاثیر گذار باشد.

حتی جنس زمین و خاکی که قرار است در انجا کاوش صورت پذیرد نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

اما در این بخش توصیه هایی داریم برای عزیزانی که قصد خرید فلزیاب و گنج یاب تصویری را دارند :

سعی کنید قبل از انتخاب نهایی دستگاه مورد نظرتان حتما از مشخصات فنی ان از منبعی مطمئن و بی طرف اگاه شوید.

نه تنها فلزیاب تصویری بلکه هر مدل دیگری که خواستید خرید نمایید را تنها با امتحان کردن به صورت عملی خرید نمایید.

حتما به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

مهم ترین چیزی که در خرید و قیمت گنج یاب تصویری باید در نظر گرفت این است که خرید یک دستگاه فلزیاب با خرید از بقالی متفاوت است.

یعنی شما نباید پس از سوال درمورد قیمت گنج یاب تصویری از فروشنده بلافاصله مبلغ را پرداخت کنید یا همان لحظه به او اعتماد کنید.

بیشتر فلزیاب هایی که در بازار هستند گران فروشی می شوند و مشتری به خیال اینکه پول بیشتری پرداخت میکند دستگاه بهتری دریافت میکند به راحتی فریب فروشنده ها را میخورد و متاسفانه سرش کلاه می رود.

متاسفانه اکثر خریداران اطلاعات فنی بسیار پایینی از دستگاه ها دارند و همین موضوع باعث کلاه رفتن آنها  میشوند.

دستگاه های اورجینال که به اسم توسط شرکت های خارجی ساخته و وارد کشور می شوند قیمت بالایی به دلایلی از جمله قیمت دلار دارند.

انتخاب بهترین گنج یاب تصویری همانقدر مشکل است که انتخاب بهترین گوشی موبایل. همانطور که وقتی قصد خرید گوشی موبایل را دارید فاکتورهای بسیاری از جمله محدوده قیمت ، کیفیت دوربین ، کیفیت صفحه نمایش ، میزان حافظه ، قدرت رم و سی پی یو و … را مد نظر قرار میدهید باید در خرید و قیمت گنج یاب تصویری نیز فاکتورها و عوامل بسیاری را در نظر بگیرید و سپس با میزان بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید از مراکز معتبر کنید.

ویژگی هایی که میتواند در قیمت گنج یاب تصویری تاثیر گذار باشد :

باید عمق نفوذ  ۳ الی ۴ متر را داشته باشد

دارای نشانگر عمق کاوش باشد

دارای قابلیت تنظیم و تغییر فرکانس باشد (شیفت فرکانس)

داری نشانگر حساسیت باشد و قابلیت تنظیم و تغییر میزان حساسیت را داشته باشد

باید قابلیت تفکیک کنندگی بین آهن و غیر آهن را داشته باشد و در صورت جدید بودن دستگاه مد فقط طلا (Just Gold) را داشته باشد

دارای هر دو نوع بالانس دستی و اتوماتیک باشد (بالانس دستی برای کاوشگران حرفه ای بسیار مهم است)

دارای تفکیک حداقل ۶۰ درصد باشد

ویژگی حذف ذرات ناخواسته را داشته باشد(این عامل سبب افزایش دقت دستگاه میشود)

تصویری بودن دستگاه فلزیاب یک قابلیت اضافه و کمکی است و ربطی به عملکرد و کیفیت آن ندارد. شاید فلزیاب تصویری در نظرتان حرفه ای تر بنظر بیاید ولی به یاد داشته باشید تصویری بودن هیچ ربطی به عملکرد دستگاه ندارد اما اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری علاقه مند هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب ،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد

سبک و کم حجم باشد این عامل سبب میشود که علاوه بر حمل آسان ، نگهداری از آن نیز راحت تر شود.

امکان حذف ذرات ناخواسته حداقل ۵۰ درصدی را داشته باشد زیرا مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب همین عامل حذف ذرات است.

یک باور غلط و رایج در بین خریداران این است که هر چه قیمت یک چیزی بیشتر باشد بهتر و با کیفیت تر است.سعی کنید این باور غلط را از خود دور کنید!

گرانترین دستگاه گنج یاب
گرانترین دستگاه گنج یاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی  معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779