جای کفش یکی از قدیمی ترین نمادهای دنیای گنج های باستانی می باشد که به شما کمک می کند  به ارزوی خود برسید این نماد یکی از نماد هایی هست که بطور حتم دارای دفینه ای عظیم می باشد. نماد چارق(کفش) |فلزیاب|09122200779 ، فلزیاب ، اما تفسیر این نماد بسیار سخت می باشد به طوری اکثر کاوشگران هنگام کارشناسی دچار اشتباه شده محل اشتباهی را مورد حفاری قرا می دهند از کار خود پشیمان می شوند.

همانطور که معلوم است در گذشته ها به کفش چارق گفته می شد. گاها هم پای کفش دار معنی میشود یعنی ۵ انگشت معلوم نباشد . دفینه در زیر تخته سنگ یافت شده می باشد. ۶۰ سانتی متری جلوی تخته سنگ را بشکنید، البته احتمال اینکه خالی باشد هم امکان دارد.

شکل چارق یا کفش در دفینه یابی در جهت نوک پا، در مربعی به ابعاد ۱۰ تا ۱۲ متر در اطراف آن باید به دنبال نشانه دوم بود. اگر نبود زیر تخته سنگ یافت شده در جهت نوک پا کار کنید.

رد پای چارق دار تو رفتگی عمیق می باشد. قسمت عقب پاشنه می تواند عمیق تر هم باشد ولی گاها هم عمق با سطح جلو هم هست. پای چارق دار، نشان از یک تپه خاکریز خیلی کوچکی در زمین صاف است که شکل آن شبیه به چارق یا کفش می باشد ومی تواند نشان یک قبر باشد.

اگر روی رد پا نقطه ای نباشد و در مرکزش نقطه باشد با در نظر گرفتن گوشه کفش یا مرکز مشترک و فاصله آن با نقطه و انجام محاسبات، در منطقه بررسی می کنیم. اگر قسمت پاشنه عمیق تر باشد، نشان این است که ممکن است مسیر کمی سربالایی باشد و دفینه از نظر مکانی در ارتفاع بالاتری از نشانه قرار داشته باشد.

نماد چارق:

تحلیل شما نیاز به یک دستگاه حفره یاب حرفه ای دارید تا بتوانید ورودی دفینه را پیدا کنید در برخی لوله های قدیمی مشاهده شده که این نشانه دارای طلسم و تله مرگ گیوتین می باشد که رعایت نکات ایمنی در هنگام کاوش الزامی می باشد د روش دوم شما محل را به خوبی مورد بررسی قرار می دهید و به دنبال یک مکانی می گردید که  مشکوک بنظر برسد.

دفینه جای کفش بسیار عظیم است حدس زدن آن بدون هیچ نشانی بسیار سخت است و شما باید حتما تصویر را برای کار شناسان ارسال نمایید تا بتواننند نحوه کار را به را حتی برای شما توضیح دهند این ممکن است با عنوان  نماد چارق هم یاد شود این نماد جزو بهترین نماد ها می باشد.

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779