نمایندگی گنج یاب: گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز قادر است با ارزش یابی ، ارزش دار بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند. دستگاه گنج یاب، یکی از انواع تجهیزات دیجیتال است که به منظور جستجو و یافتن موقعیت اشیای گرانبها، فلزات و یا اجسام قیمتی که در زیر زمین در موقعیت های مختلف دفن شده اند به کار می رود.

استفاده از این دستگاه ها برای کارشناسان اشیای عتیقه و حوزه های اکتشافات باستان شناسی، اهمیت زیادی دارد. انواع دستگاه فلزیاب ، طلایاب  ، گنج یاب و یا دستگاه هایی که برای یافتن فلزات دیگر در بازار موجود هستند را می توان جزو دستگاه های گنج یاب دسته بندی نمود.

خرید دستگاه گنج یاب برای بسیاری از سازمان ها یا شرکت های اکتشافی ،نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، صنعت گنج یابی و فلزیابی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و کمپانی های فلزیابی در تلاش اند تا با استفاده از این تکنولوژی ها ، پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند.

اگر به دنبال این هستید تا یک کاوش با درصد موفقیت بالا داشته باشید باید از بهترین و پیشرفته ترین گنج یاب ها استفاده کنید.

هرچه فلزیاب فرکانس پایینی داشته باشد راحت تر می تواند از اجسام سخت مانند سنگ و ساروج عبور کند و همچنین خطای کمتری نیز خواهد داشت و قابل ذکر است که هر چه فرکانس بالا باشد عمق بالاتر رفته و همچنین میزان خطا بیشتر شده و نفوذ در سنگ وساروج کاهش می یابد و اغلب سنگ های سخت را به عنوان فلز شناسایی می کنند.

انواع مختلف دستگاه گنج یاب که برای تعیین و شناسایی فلزات و اشیای گرانبها در این زمینه به کار می روند، دارای تنوع زیاد، امکانات و قابلیت های مختلف هستند. قیمت این مدل دستگاه ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و انتخاب هر یک از آن ها با توجه به نوع کاربری و نیاز اکتشافی انجام می گیرد.

باید عنوان کنیم که اساس عملکرد انواع دستگاه گنج یاب، یکسان هستند؛ تنها تفاوت این تجهیزات در قطعات جانبی، امکانات و قابلیت های جزئی می باشند.

new gif
new gif

برای خرید یک گنج یاب باید به موارد زیادی دقت کرد در مقاله ی خرید گنج یاب را مطالعه کنید.

مطلب زیر میتواند در آشنایی با انواع امکانات و قابلیت هایی که یک دستگاه گنج یاب می تواند ارائه دهد، به شما کمک خواهد کرد.

از نظر کارشناسان حوزه تجهیزات الکترونیکی، بهترین دستگاه گنج یاب، دستگاهی است که بتواند موقعیت اشیای فلزی را در زیر خاک در عمق های مختلف، هم در موقعیت خشکی و هم در زیر آب، شناسایی کند. بسیاری از گنج یاب های پیشرفته دارای این قابلیت هستند که در عمق های بیشتر، فلزات را حتی در محیط های آبی تعیین کنند. اساس عملکرد تمام این دستگاه ها بر مبنای پالس های ناشی از تأثیرات میدان مغناطیسی و الکتریکی گیرنده و فلز می باشد.

ماینلب یک شرکت استرالیایی است که کار خود را از سال ۲۰۰۰ با ساخت انواع فلزیاب ها آغاز کرد. مدیر کل این شرکت آقای پیتر چارلزورث می باشد. شخصی که دارای لیسانس برق و الکترونیک و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آدلاید استرالیا بوده و علاوه بر انجام امورات شرکت مدرس دانشگاه نیز می باشد.

شرکت مینلب در اکثر قاره ها دارای نمایندگی می باشد ولی نمایندگی محصولات مینلب و به خصوص نمایندگی گنج یاب جی پی ۳۰۰۰ که مجاز باشد در سراسر دنیا بسیار کم و محدود هستند .تنها نمایندگی رسمی شرکت ماینلب در آسیا در کشور امارات متحده عربی و شهر دوبی قرار دارد.

همانطور که گفته شد مدت زمان زیادی است که شرکت مین لب در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاه فلزیاب و گنجیاب فعالیت دارد و در طول این سال های فعالیت موفق به ساخت محصولات بی نظیری شده است که همواره مورد توجه و استقبال افراد زیاد و اپراتور های حرفه ای بوده است که این افراد کسب موفقیت خود را در گرو استفاده از محصولات شرکت ماین لب و مراجعه به نمایندگی های این شرکت مثل نمایندگی گنج یاب می بینند.

زیرا تکنولوژی خاصی که در ساخت این تولیدات بکار میرود منحصر بفرد و بی نظیر است که امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاهها فراهم میکند و میتوانند بهترین و پر بازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند , این عامل و سایر مزیت های این دستگاه سبب شده است تا این محصولات از سایرین متمایز شوند و به عنوان بهترین ها شناخته شوند .

شرکت ماین لب در زمینه تولید دستگاههای امنیتی , صنعتی , تفریحی , تحقیقاتی و … برای شرکت ها و ارگان های بزرگ فعالیت دارد و حاصل این فعالیت تولید محصولات بی نظیری است که یکی از این محصولات دستگاه فلزیاب جی پی 7000 – GP 7000 می باشد که به عنوان بهترین دستگاه طلایاب برای یافتن قطعات طلا در جهان امروز شناخته شده است و به همین دلیل کاوشگران زیادی به دنبال نمایندگی گنج یاب جی پی 7000 هستند .

اگر بخواهیم از مشخصات این سیستم ها صحبت کنیم باید بدانید که دارای ۴ عمق مختلف و متفاوت است . همچنین تعویض آنتن بسیار راحت و آسان بوده و دارای سوپر سنسور برای یافتن اشیا در عمق های بالاتر میباشد . این سیستم جدیدترین و پیشرفته ترین فلزیاب طلای شرکت مینلب است .از تکنولوژی ولتاژ دوگانه برخوردار بوده و در آن استفاده از لوپ های جدید مینلب مشاهده میشود.

نمایندگی گنج یاب
نمایندگی گنج یاب

کاوشگر به راحتی میتواند الگوی جستجو و حساسیت را تغییر دهد و اهداف بدون خطا را شناسایی کند از دیگر مشخصات همچنین میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

– قابلیت یافتن هدف حتی در مکان هایی که در مجاورت سیم های فشار قوی برق قرار دارند.
– کاوش در محیط هایی با نمک بالا و سایر شرایط دشوار خاک
– دارای باطری قابل شارژ
– دارای تنظیمات اتوماتیک
– ردیابی خودکار زمین
– دارای کلید مربوط به موقعیت خاک
– جدا شدن قطعات دستگاه جهت حمل و نقل آسان
– نصب و راه اندازی سیستم در زمان بسیار کوتاه جهت کاوش
– دارای لوپ کاوشگر ضد آب
– دارای کتابچه راهنما و فیلم آموزشی

در طول ۳۰ سال گذشته شرکت ماین لب اقدام به بکارگیری فناوری های جدید کرد و از آن مدت تا امروز موفق به ساخت محصولاتی شد که بسیار پیشرفته اند و به نحوی در نزد همه شناخته شد و نبض بازار را بدست گرفت . از دیگر محصولات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد
فلزیاب اس دی سی ۲۳۰۰ .
فلزیاب پالسی جی پی زد ۷۰۰۰ GPZ .
فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ GPX .
فلزیاب ضدآب CTX 3030 .
فلزیاب جی پی ایکس ۴۸۰۰ GPX .
فلزیاب ضدآب EXCALIBUR II .
فلزیاب E – TRAC .
فلزیاب جی پی ایکس ۴۵۰۰ GPX .

محصولات تولیدی شرکت ماینلب استرالیا در برگیرنده بهترین فلزیاب ها و طلایاب های دنیا است. سال های زیادی است که در تمام نقاط جهان از محصولات شرکت ماین لب استرالیا استفاده می شود.

افرادی که محصولات شرکت Minelab استفاده کرده اند شاهد عملکرد عالی و کارایی بالای فلزیاب های شرکت ماین لب از معدن های آفریقا گرفته تا دورترین نقاط جهان بوده اند.مهندسان و متخصصین مجرب شرکت minelab همواره در تلاش اند تا با تولید محصولات بی نظیر رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و آنها را تا موفقیت قطعی همراهی کنند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی  معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779