گرانترین دستگاه گنج یاب:
باید توجه داشته باشید که صرفا گران بودن یک محصول، معیار بالا بودن کیفیت آن محصول محسوب نمی شود. اگر شما یک محصول را گران می خرید نمی تواند دلیل عالی بودن آن محصول از نظر کیفیت باشد. اکثر فلزیاب های موجود در ایران با قیمت های بالاتر از آن چیزی که هستند و واقعا ارزش دارند فروخته می شوند.

بنابر این اگر سیستمی را مثلا با عنوان گرانترین دستگاه گنج یاب خریداری میکنید دلیل بر کیفیت فوق العاده ی این سیستم و گرانترین دستگاه گنج یاب نیست پس مراقب قیمت های وسوسه کننده باشید و از عرضه کننده های معتبر و خوشنام خرید دستگاه فلزیاب را انجام دهید.

فلزیاب طلایاب گنج یاب

محصولات طراح: محصولاتی هستند که به طور ذاتی مشابه فلزیاب اورجینال با کیفیت کمتر کپی سازی شده است! در این نوع محصولات تمرکز اصلی تولید کننده بر حفظ ظاهر و بسته بندی است تا کیفیت چرا که اولین چیزی که خریدار با آن موجه می شود ظاهر کالا است. همین تشابه زیاد خریدار را گمراه و سود هنگفتی را نصیب فروشنده سودجوی فلزیاب تقلبی و گرانترین دستگاه گنج یاب می نماید.

محصولات High Copy، نیز محصولاتی هستند که به طور ذاتی اصل محسوب می شود اما بنا به هر دلیل دوباره مورد تعمیر در کارخانه اصلی قرار گرفته و با نشان High Copy عرضه شده و به همین دلیل تولید کننده آن را با قیمت به مراتب نازلتری عرضه می نماید.

این اطلاعات به شما کمک میکند در خرید دستگاه فلزیاب هوشمندانه تر عمل کنید. فرکانس بر روی یک فلزیاب، تعداد دفعاتی است که سیگنال در هر ثانیه توسط فلزیاب ارسال و دریافت می شود. فلزیاب های فرکانس پایین، عمیق تر اسکن می کنند، بنابراین عمق تشخیص کلی را بهتر می کنند.

بیشتر مدل های کلی هدف در فرکانس های پایین تر عمل می کنند. فلزیاب های فرکانس بالا نسبت به اشیاء کوچک و طلا حساس هستند. اگر شما به دنبال آثار کوچک تر یا طلائی هستید، می توانید یک واحد با فرکانس بالاتر انتخاب کنید. با این حال، آن ها قادر به نفوذ عمیق به زمین نیستند. این عمقی است که گرانترین دستگاه گنج یاب قادر به جستجو برای سکه ها و اشیاء دیگر در آن است.

فلزیاب های فرکانس پایین ارائه عمق بیشتری دارند. ترکیب خاک جستجو می تواند تاثیر عمیق جستجو و همچنین کویل جستجو را داشته باشد. بزرگ تر جستجو کویل، عمیق تر می توانید آن را جستجو کنید. شما معمولا می توانید سکه ها را به عمق یک و نیم برابر قطر کویل جستجو پیدا کنید.

با استفاده از کویل جستجو 8 اینچ، شما به طور معمول سکه هایی در ابعاد 8-12 اینچ پیدا خواهید کرد. با توجه با مقالات قبلی و توضیحاتی که خوانده اید بهترین فلزیاب موجود در دنیا فلزیابی نیست که بزرگ ، کوچک , زیبا و شکیل و یا گرانترین دستگاه گنج یاب باشد. بلکه مهمترین نکته این است که کدام دستگاه هنگام تست پاسخگو خواهد بود.

از نظر کارشناسان فنی و متخصص در این حوزه بهترین دستگاه فلزیاب و گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی و شرایط مختلف زمین مانند : شوره زار ،کوهستانی ، معدنی ، آهکی و … با تمامی قدرت کار کند . و بتواند در حین کار ثبات و پایداری تنظیمات را حفظ کند . به عنوان مثال در حین کار از تنظیم خارج نشود و اپراتور را خسته و گیج نکند . دستگاهی که این خاصیت را داشته باشد دستگاه خوبی می باشد . و اگر بتواند آپشن های دیگری از قبیل باطری خوب ، ظاهر و پرتابل برای حمل و نقل آسان ، منوی ساده و قابل کارایی برای عموم داشته باشد میتوان گفت از بهترین دستگاه هاست و میتواند اپراتور یا کاوشگر را به هدف برساند .

 

گرانترین دستگاه گنج یاب
گرانترین دستگاه گنج یاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779