گنج یاب ارزان و خوب:

از همان روزگاران قدیمی که سکه‌ ها و مجسمه‌ ها و قدح‌ ها به بهانه ‌های مختلف در کنار جسدی در گوری یا در حفره ‌ای امن به امانت سپرده می‌شدند، تا به امروز که آدم‌ ها برای پس گرفتن این امانت پس از قرن‌ها ، به سراغ گنجینه ‌ای می‌روند که بیش از قبل ارزش یافته است، این جسارت خالی از خطر نبوده و نیست.
و از دیرباز بوده‌ اند و هستند ماجراجویانی که قدم به قدم و سایه به سایه خطر می‌ روند تا برسند به ثروتی که در دورانی دیگر توسط فردی دیگر جمع ‌آوری شده‌اند و با یافتن دوباره‌شان می‌شود ره یک شبه را صد ساله رفت.

اما در خصوص این موضوع از هر کاوشگر موفقی چه مبتدی و چه حرفه ای سوال کنید که علت موفقیت آنها چه بوده است ، قطعا یکی از اولین پاسخ هایی که شما خواهید شنید استفاده از دستگاه های فلزیاب قوی یا انواع مختلف طلایاب ها یا گنج یاب ارزان و خوب خواهد بود .

ولی با توجه به بالا بودن قیمت این دستگاه ها چگونه می شود که یک گنج یاب ارزان و خوب اما در عین حال قوی و حرفه ای ، خرید و آیا اصلا این چنین دستگاهی وجود دارد یا خیر؟
آیا گنج یاب ارزان و خوب دارای عملکرد صحیحی هست یا خیر و از کجا می توان یک گنج یاب حرفه ای خرید؟

با ما در ادامه همراه باشید تا با بررسی و پاسخ به تک تک این سوالات شما را در راه انتخاب و خرید یک گنج یاب ارزان و خوب اما با کیفیت مناسب راهنمایی کنیم.

کسانی که از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند می دانند از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام نمود.
تنها اکتفا به نام و برند یا ظاهر یک دستگاه و قیمتی که دارد ، نمیتواند برای انتخاب کافی باشد.
بهتر است ابتدا این موضوع را با بیان کردن این مورد که آیا اصلا دستگاهی وجود دارد که علاوه بر قوی بودن ارزان نیز باشد یا خیر، شروع کنیم. در پاسخ باید بگوییم که بله، هرچند با توجه به قیمت های بالای انواع دستگاه های فلزیاب شاید کمی عجیب بنظر برسد اما این موضوع واقعیت دارد.

دستگاه های فلزیاب خارجی با توجه به نرخ ارز و موارد بسیاری مانند هزینه های حمل و نقل دارای قیمت های بسیار بالایی هستند، اما دستگاه های گنج یاب ایرانی به دلیل عدم وجود این مسائل دارای قیمت های به مراتب پایین تری هستند.
در ابتدا و قبل از پرداختن به مبحث گنج یاب ارزان و خوب باید نکات مهمی را به سمع و نظر شما همراهان عزیز برسانیم.
ارزان و گران بودن یک دستگاه الکترونیکی با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته ، تکنولوژی ساخت ، امکانات و قابلیت های ارائه شده و بسیاری از عوامل دیگر تعیین میشود.

برای مثال آیا میتوان گفت که یک خودرو معمولی و فاقد هرگونه آپشن اضافی ارزان است و در مقابل یک خودرو به روز و دارای آپشن و پیشرفته گران است؟ مسلما خیر. در اینجا با مفهومی تحت عنوان “ارزش خرید” آشنا میشویم.
در مثال قبل خودرو دوم با توجه به امکاناتی که ارائه میدهد قیمت گذاری میشود و با پرداخت پول بیشتر امکانات بیشتری را دریافت میکنید و مصداق مثال قدیمی ” هرچقدر پول بدهید آش میخورید!” است و دو خودرو دارای ارزش یکسانی نیستند که دارای قیمتی واحد هم باشند.
این موضوع در مورد دستگاههای الکترونیکی هم صادق است و فکر نکنید که هر دستگاه ارزانی خوب و هرگرانی بد است.
البته عکس این موارد هم صادق است و اینگونه نیست که هرچه قیمت بیشتر پس دستگاه بهتر.

معمولا در انتخاب انواع مختلف دستگاه گنج یاب ارزان موجود در بازار ایران ، فاکتورهای بسیار زیادی مد نظر قرار داده شده است و در نهایت پس از تست های مختلف بهترین ها انتخاب و بر اساس قیمت رده بندی شده و به شما علاقه مندان ارائه میشوند.
برای انتخاب برترین ها ، از دستگاههای پالسی و VLF و همچنین فلزیاب های خارجی و ایرانی استفاده میشود و با تاکید بر کاربرد گنج یابی و دفینه یابی کاندیدا های نهایی به مشتری پیشنهاد میشوند.

گنج یاب ارزان و خوب 1
گنج یاب ارزان و خوب 1

مهمترین فاکتور هایی که در تست مد نظر قرار داده میشود ، تست عمق فلزیاب ، تست پایداری و ثبات ، تست تفکیک فلزیاب ، تست خطا و … بوده است.
برای کسانی که تجربه کار با دستگاه های گنج یاب و فلزیاب را دارند کارایی و قدرت از اهمیت خاصی برخوردار است و قیمت در جایگاه دوم است.
خب همانطور که میدانید فلزیابی نیز مانند شغل های دیگر طرفداران خاص به خود را اداشته و از دیر باز تا کنون بعنوان یک کار بسیار مهیج محسوب میشود.

افرادی که به دنبال این کار هستند با علایق و اعتقادات متفاوت در جهت تفریح، امنیت، نظارت و بازرسی، پزشکی، راه و ترابری و همچنین کشف گنجینه های باستانی اقدام به فلزیابی می نمایند.
فلزیاب در زندگی روزمره ما نقش کم اهمیت اما در عین حال پرکاربرد دارد.

فرض بر این بگیرید میخواهید زمینی را به منظور قرار دادن فاظلاب حفاری کنید، برای این کار بهتر است ابتدا از عدم وجود اشیاء از جمله لوله آب، سیم برق، وجود حفره یا تونل در زیر آن مطلع شوید، بدین منظور استفاده از یک دستگاه فلزیاب میتواند شما را در این امر یاری نماید و یا وجود گیت فلزیاب بازرسی در ورودی فروشگاه، ورزشگاه، دادگاه و … میتواند امنیت را برقرار کند.

ایران یک کشور بسیار پهناور با قدمت زیاد و فرمانروایی پادشاهان بسیاری بوده است و از نظر ارزش ملی و گنجینه های فراوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین منظور استفاده از دستگاه فلزیاب به قصد کشف گنجینه و تقاضا برای خرید گنج یاب ارزان و خوب روز به روز رو به افزایش است .

افرادی که به دنبال این کار هستند میبایست اطلاعات بسیاری در ارتباط با آمار و علائم و همچنین امادگی جسمانی و روحی داشته باشند تا در این هنگام با مشکلی مواجه نشوند.
البته جهت رسیدن به دفینه لوازم و تجهیزات بسیاری لازم است که یکی پرکاربرد ترین آنها دستگاه های فلزیاب هستند که میتوانند حدث و گمان وجود اشیاء در منطقه را به واقعیت مبدل نمایند.

با پیشرفت علم و فناوری و رسوخ تکنولوژی به تک تک عرصه ها، فعالیت های بشری بسیار ساده تر از گذشته و از حالت سنتی و ابتدایی خود صورت می پذیرد. با تولید انواع گنج یاب ارزان و فلزیاب ، عرصه طلایابی در جهان نیز دستخوش تغییرات مثبت بسیار زیادی قرار گرفت و کاوشگران پس از برخورد با آنها و دیدن تاثیرات این دستگاه ها بر عملکرد و نتیجه کاوش های خود به قدری با آنها انس پیدا کرده که تصور نمی کنیم امروزه فردی پیدا شود که بدون داشتن یک دستگاه گنج یاب حرفه ای یا یک فلزیاب خوب به کاوش اهداف خود بپردازد.

همانطور که در بالا گفتیم و برای تکمیل آن باید بگوییم که روز به روز علم پیشرفته تر از گذشته می شود و این پیشرفت باعث تغییر در تمامی موارد زندگی می شود.
و از آنجایی که مبحث صحبت ما دستگاه های فلزیابی است باید بدانید که این پیشرفت علم باعث تغییرات روزانه این دستگاه ها و ظهور تکنولوژی های جدید در آنان می شود، بنابراین اگر بخواهیم یک مقایسه مفصل راجع به انواع فلزیاب ها انجام دهیم بسیار گسترده و از صبر شما عزیزان خارج خواهد بود .
بنابراین تصمیم گرفتیم که یک مقایسه کلی در بین انواع گنج یاب ارزان ایرانی و خارجی انجام دهیم تا شاید کمک کوچکی باشد برای تصمیم گیری بهتر شما عزیزان.

به طور خلاصه برای آن دسته از عزیزانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب ارتباط مستقیمی با نوع خاکی که در آن به کاوش می پردازید و شرایط اقلیمی منطقه مورد کاوش دارد.
بنابراین ممکن است شما یک دستگاه بسیار حرفه ای خارجی را تهیه کرده باشید ولی درون ایران و مکان شما این دستگاه قادر نباشد حتی از پس تست های اولیه برآید و این نشان دهنده خرابی و غیر اصل بودن آن کالا نخواهد بود.

دستگاه های ایرانی صرفا جهت کاوش در درون خاک ایران و با در نظر گرفتن نوع خاک، شرایط اقلیمی و آب و هوایی آن طراحی و ساخته می شوند، بنابراین شما با استفاده از یک دستگاه معمولی فلزیابی ایرانی در درون ایران ممکن است نتیجه ای بگیرید که حتی با بهترین برند و مارک خارجی نیز حاصل نشود .
یکی دیگر از انواع گنج یاب ارزان و خوب گنج یاب های آنتنی هستند.

گنج یاب ارزان و خوب آنتنی دارای انواع مختلفی بوده و دارای قابلیت های بسیار خاص می باشند. از این دستگاه ها برای تعیین محل دقیق اهداف استفاده می کنند، به گونه ای که ابتدا با یک دستگاه شعاع زن و یک فلزیاب و یا گنج یاب معمولی قسمت حدودی دستگاه را مشخص می کنند .
سپس با یک دستگاه گنج یاب آنتن راداری اقدام به دریافت محل دقیق هدف می کنند.

از مشخصات یک گنج یاب ارزان و مناسب می توان به ظاهری بسیار ساده و طرز کار و رابطی ساده و کاربر پسند و باطنی قوی، کارایی و عملکرد عالی در زمین های شور، کوهستانی و انواع زمینه های آلوده با سیگنال ها و امواج مزاحم، قدرت تفکیک مناسب قدرت تعیین عمق و محل دقیق هدف با استفاده از نقطه زنی و در نهایت قیمتی بسیار عالی و استثنایی اشاره کرد.

 

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779