بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران:
بیشترین سوالاتی کـه در بین متقاضیـان خرید فلزیـاب مطرح مـیشود این است که بهترین دستگاه فلزیـاب موجود در ایران به منظور خرید و شروع بـه کار یک فرد تازه کار چیست؟ یا بهترین فلزیـاب ها از نظر کیفیت و کاربرد و بر اساس نمودار قیمتی برای اپراتور های حرفه ای کدامند؟

عمق فلزیاب ها را چطور بسنجیم؟

بسیاری از خریداران و کاوشگران خیال میکنند که دستگاه فلزیاب باید یک سکه یا یک انگشتر کوچک را در عمق چند متری باید تشخیص دهد. در حالی که چنین چیزی وجود ندارد و تا بحال چنین دستگاهی در دنیا تولید نشده که یک انگشتر را در فاصله چندین متری تشخیص دهد.

دقت داشته باشید تمامی دستگاه هایی که در دنیا تولید می شوند با فلزی به ابعاد ۸۰×۸۰ سانتیمتر تست می شوند و هر عمقی که دستگاه بتواند ابعاد ۸۰×۸۰ را تشخیص دهد بعنوان عمق مفید فلزیاب شناخته می شود. از این رو ملاک تست دستگاه ها و ملاک عمق گذاری دستگاه ها با ابعاد ۸۰×۸۰ سانتیمتر انجام می شود. بنابراین یک عدد سکه به ابعاد ۳×۳سانتی متر را دستگاه فقط از فاصله زیر ۳۰ سانتیمتر می تواند تشخیص دهد.

بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران

new gif
new gif

 

لغت “بهترین” را مـیتوان یک لغت نسبی دانست.اگر کسی از شما بپرسد کـه بهترین خودرو موجود درون بازار ایران چیست چه جوابی بـه او مـیدهید؟ قطعا نمـیتوانید با قاطعیت یک مدل خاص را نام ببرید،
دستگاه های فلزیاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از او سوالاتی در رابطه با قیمت , کاربرد آن ، منطقه ای که قرار است استفاده شود , اندازه و سایر ویژگی های مورد انتظار مـیپرسید و سپس بهترین مدل را با توجه بـه پاسخ های او پیشنـهاد مـیدهید.

مدل های بیشماری از دستگاههای فلزیـاب و گنج یـاب درون بازار موجود هست و هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلف مـیباشند و برای انتخاب هر یک حتما نکات مختلفی را در نظر گرفت. نکاتی از جمله قیمت بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران ، عمق کاوش دستگاه ، قدرت تفکیک و حساسیت دستگاه ، سازگاری با محیط های مختلف کاوش ، چند کاربرد بودن دستگاه و…
باید بگوییم که این سیستم ها معمولا بر اساس معیـار عمق، و شناسایی هدف ارزش گذاری میشوند.
سوالی کـه باید از خود بپرسید این هست که بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران به منظور نوع اکتشافی کـه من مـی‌خواهم انجام دهم، و با توجه بـه جایی کـه زندگی مـی‌کنم، و تجربه ای که در این زمینه دارم، و بودجه ای که در اختیار من است, چیست؟ البته در ایران در بسیاری از موارد از این سیستم ها استفاده میشود. بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران

برخی از پرکاربردترین استفاده ها شامل شناسایی مـین های زمـینی، تشخیص سلاح هایی مانند چاقو و اسلحه (به ویژه درون امنیت فرودگاه)، زمـین شناسی جغرافیـایی، باستان شناسی و البته شکار گنج است. همچنین از فلزیـاب به منظور تشخیص جسم خارجی درون مواد غذایی و در صنعت ساخت و ساز به منظور تشخیص مـیله های تقویت شده فولاد درون بتن و لوله ها و سیم های دفن شده درون دیوارها و کف ها استفاده مـی شود.

بسياري كارشناسان معتقدند در مورد فلزياب ها وجود خلاهاي قانوني در قوانين ايران باعث شده است اكنون استفاده از فلزياب ها همچون لقمـه اي درون گلو مانده جلوه كند كه كسي نـه مي تواند آن را ببلعد و نـه كسي آن را بيرون بيندازد.

هيات وزيران اواخر ارديبهشت ماه سال ۸۲ بـه پيشنـهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وقت، ماده واحده قانوني را بـه تصويب رساند كه بر اساس آن، ضرورت اخذ مجوز براي ساخت ، خريد و فروش ، نگهداري ، تبليغ و استفاده از دستگاه فلزياب تشريح شد.

بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران2
1-Felezyab

همانطور که گفته شد عمق هدف بر روی تشخیص سیستم فلزیاب تاثیر گذار میباشد و منابع و مواد معدنی صحنه کار در توان تشخیص اهداف در عمق نیز اثرگذار است .
تشخیص متراژ یا میزان یا فاصله تا هدف در بیشتر مواقع یک امر تقریبی میباشد و نمی توان بر روی فاصله سیستم فلزیاب تا هدف را بطور دقیق بدست اورد.
تمامی سیستمهای رادار زمینی دستی و فلزیاب و حفره یاب و دوربین حرارتی راداری دنیا بطور نسبی و تقریبی میتوانند عمق را مشخص نمایند .

در بعضی مواقع عمق بدست امده با فلزیاب بیشتر یا کمتر از عمق واقعی هدف میباشد البته که در بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران این عمق باید دقیق تر باشد.

بدست اوردن عمق اهداف با سیستم فلزیاب بخصوص یک هدف از نوع طلا بیشتر مواقع با اختلاف به انجام میرسد اگر این هدف قدیمی باشد اختلاف و ترکیب پیدا نمودن مرکز هدف با فلزیاب و طلایاب و گنج یاب های دنیا از هرنوع که باشد نیازمند تجربه باستانشناسی است و از افراد عادی کار چندانی بر نمی یاید.

 

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس: 09122200779