دستگاه ام 2 آر M2R

ویژگی های دستگاه ام 2 آر M2R:

ردیاب فوق العاده پیشرفته

شعاع کاوش 100متر

عمق کاوش 5 متر

تفکیک فلزات

دارای منبع تغذیه قابل شارژ

دارای نمایشگر ولتاژ باطری

دارای قابلیت حذف ذرات و آلودگی محیط: دستگاه ام 2 آر M2R

دارای 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

زمانی که وارد میدانی می شوید که حتی محدوده تقریبی هدف مورد نظر را نمی دانید باید از فلزیاب شعاع زن استفاده کنید تا اول محدوده تقریبی هدف به دست بیاید بعد با دستگاه نقطه زن موقعیت تعیین شود.

ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند ردیاب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰ درصد است.

دستگاه ام 2 آر M2R
دستگاه ام 2 آر M2R
exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس: 09122200779