دستگاه ایمیجر 20000 IMAGER

ویژگی های دستگاه ایمیجر 20000 IMAGER:

دارای سوپر سنسور قدرتمند
ردیابهای بسیار قوی با جیوه خلوص بالا جهت ردیابی اشیای مدفون شده قدیمی
لپ تاپ و نرم افزار فوق العاده حرفه ای
دیسک ۲۵ دابل ضد آب
دیسک ۴۵ دابل ضد آب
کابل یونیورسال یک در یک
یونیت اصلی سیستم راه انداز پیشرفته با قدرت پرداش بسیار بالا
کوله پشتی
کیف دوشی
شارژر و اتصالات همراه .هدفون
۱سال گارانتی بی قید و شرط
دارای تکنولوژی جدید ی که قابلیت فیلتر ‌چند گانه و پشت سر همی و سریع
نمونه ردیاب الکترو استاتیک و هم آنالوگ و هم دیجیتال ان باعث‌ شده تا از مابقی سیستم ها پیشی بگیرد.
بالا بودن میزان عملکرد میدانی یکی دیگر از مزیت های سیستم ایمیجر ۲۰ هزار میباشد ،
اپراتور با داشتن imager 20000 میتواند، در میدان به راحتی از اپشن های مختلفی که تعبیه شده استفاده‌کند.
نیازهای اپراتور در میدان عمل بسیار‌ مهم و ضروری میباشد
شما با داشتن سیستم ایمیجر بیست هزار هم دستگاه فلزیاب دارید ،
هم ردیاب دارید و هم اسکنر زمین شناسی و گنج یاب دارید.

اسکنر سه بعدی امریکایی و ردیاب های فلزی با گنج یاب حرفه ای ایمیجر ۲۵۰۰۰ اسکنر شما قادر خواهید بود فلزهای مدفون شده و حفره ها و اتاقک ها و رگ های طلا، گنج های گمشده، تاسیسات زیرزمینی در حالیکه دارای ناهنجاری مانند غار و گسل وجود داشته باشد را یافت کنید روش کار این دستگاه بررسی تغییرات ميدان الکترومغاطیسی است که در زمین منتشر می شود.

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

کیف حمل محافظ ضد ضربه و آب کامپیوتر به صورت لبتاب و دسته ی قابل تنظیم باتری 18 شارژر 18V- دفترچه راهنما سیستم اسکنر ايميجر ۲۵ هزار تنها دستگاهی هست که میتوانید با ۸ سنسور اسکن زنده بگیرید نسخه جديد و ورژن ۲۰۱۸ این سیستم هم به بازار روانه شده و مشتریان و دوستاران این گونه سیستم ها میتوانند از جدید ترین این سیستم ها بهرمند شوند این سیستم به دلیل بالانس شدن با خاک ایران هنگام مونتاژ از کیفیک کار بالای در خاک ایران دارد آموزش رایگان و کتابچه های ترجمه شده ی فارسی در اختیار خریداران قرار میگیرد شما میتوانید با اسکن از زمین در هر شرایطی کار خود را به نحوه احسنت انجام بدهید زیرا که این سیستم خود برای شما زمین را تشخيص ميدهد و از اطلاعات مربوط به زیر زمین را به درستی در نمایشگر ۳ بعدی به شما نشان ميدهد.
شما میتوانید زمین را و زیر آن را به ۳ شکل کناره و نمای بالا و نمای پرسپکتیو تماشا کنید در بافت اهداف فلزی (فلزات قدیمی و غیر فلزی (دیواره ها سنگ چین ها ) و حفره ها را نیز مشاهده و بررسی کنید.

 

دستگاه ایمیجر 20000 IMAGER
دستگاه ایمیجر 20000 IMAGER
راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779