دستگاه لوکاتورس ایکس 6 Lokators x

ویژگی های دستگاه لوکاتورس ایکس 6 Lokators x:

دارای برد و شعاع مناسب برای اهداف قدیمی

دارای حساسیت زیاد به طلا، نقره و مس

عدم حساسیت به آهن

عدم حساسیت به سفال

عدم حساسیت به استخوان

عدم حساسیت به سفال های کوره دیده

دارای عملکرد ساده و مناسب

عدم واکنش به فلزات سطحی

۲ سال گارانتی و خدمات پس‌ از فروش

تنها ردیابی که دارای تفکیک ۱۰۰% است.

دارای برد و شعاع بسیار عالی برای طلا می باشد.

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

دستگاه لوکاتورس ایکس 6 Lokators x:

سیستم های آنتنی با بهترین روش جهت کشف فلزات و مواد معدنی طراحی شده اند. استفاده از این سیستم ها بسیار آسان و راحت میباشد.

سبک و کم حجم هستند و چون از جهت ردیابی در مناطق وسیع دارای برد نسبتا خوبی هستند یک اپراتور با تجربه میتواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف مورد نظر خود دست یابد از این جهت مزیت بالایی به سیستم های لوپی و دیجیتال دارند. چون ایر سیستم ها توان ردیابی و شعاع بالا را ندارند و فقط نقطه یاب هستند

برای این که در مسیر درست آموزش قرار بگیرید حدالامکان سعی نمائید تمرینات اولیه خود را در محدوده عاری از موانع طبیعی مانند معادن و خاکهای سیلیسی و موانع غیر طبیعی مانند زباله ها و تجمع توده های ضایعات فلزی که در زیر خاک مدفون شده اند را انجام دهید.

هر گاه از خالی بودن منطقه از موانعی که ذکر شده اطمینان حاصل کردید با قرار نمودن نمونه های فلزی که جزء فعالیت های شما میباشد،به طور آشکار و پنهان شروع به تمرین نمائید

این سیستم را میتوان برای کشف مواد معدنی و انواع فلزات در داخل شهرها و یا بیرون شهرها استفاده نمود و در زمینه تاسیسات و ساختمانی و  شهری راه سازی، سد سازی،کشف آب،قنات چاه قدیمی و بیشتر خدماتی کاربرد داشته و از اتلاف وقت و زیانهای احتمالی میکاهد.

اگر شما حین عملیات و یا بعد از حفاری متوجه شدید که اشتباه کرده اید یا هدف مورد نظر را پیدا ننموده اید ممکن است به این دلیل باشد:

ما بین 2 هدف واقع شده اید و به علت نداشتن اطلاهات و تجربه کافی باشد مرکز هدف را پیدا ننموده اید این اشتباه شما از کم کاری و کم تجربه ای شما در حین آموزش میباشد تشخیص مرکز هدف مشکل ترین کار با سیستم های فلزیاب است که با روشهای ذکر شده انجام پذیر است و نیاز به تجربه زیاد دارد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779a