دستگاه ماین استار MAIN STAR

ویژگی های دستگاه ماین استار MAIN STAR:

قابلیت کاوش عمق بامتال دتکتور ۴ الی ۵ متر قابلیت بالانس با انواع زمین (سفت و سخت) ساروج و کوهستان قابلیت حذف ذرات آلوده و مواد معدنی بصورت اتوماتیک دقت نقطه زنی.
شما را از وجود هدف مطمئنمی سازد تا با کمترین خطا اقدام به حفاری نمایید دیسک های ضد آب دابل در اندازه های ۲۵ و ۴۵ و همچنین کابل یک در یک
یونیورسال فعالیت در شرایط جغرافیایی مختلف (کوهستانی، نمناک، جنگلی، کشاورزی ، آلوده ,ذرات معدنی بحرانی، ،آهکی)
دارای باتری قابل شارژ با امکان کار۵ ساعت بطور مدام
۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش.شرکت DMC
دارای دفترچه راهنمای فارسی و کاتالوگ راهنما آموزش رایگان به صورتی که شما را از یک اپراتور تازه کار به اپراتور حرفه ای تبدیل کند.
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

ویژگیهای فلزیاب MAIN STAR -مین استار

عمق کاوش با متال دکتور 3/5 الی 4/5 متر

حذف ذرات الوده و مواد معدنی

تایید دقت نقطه زمین

تشخیص عمق

دارای 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمت

دارای کتابچه راهنمای فارسی

قابلیت کار کردن در اب و هوا و زمین های مختلف

دارای باطری قابل شارژ

سیستم کارکرد PL

دستگاه ماین استار MAIN STAR
دستگاه ماین استار MAIN STAR
راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779