طلایاب تصویری حرفه ای
در سال های اخیر در تولید دستگاه های مذکور، تغییرات زیادی صورت گرفته است.
و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول را به همراه داشته است.
در گذشته انواع ضعیف فلزیاب هایی موجود بود که ممکن بود وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند امروزه و با تولید انواع دستگاه فلزیاب و طلایاب تصویری حرفه ای و پیشرفته شما این قابلیت را خواهید داشت که اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید!

همچنین در برخی از انواع حرفه ای این دستگاه ها، توانایی تفکیک به نسبت های درصدی مختلف وجود دارد که می تواند نوع فلز های مذکور را از نظر جنس و یا ارزش برای شما تفکیک کند. شما برای این منظور البته باید دقت داشته باشید تا انواع دوربین ها و یا دستگاه های کم کیفیت را به جای دستگاه های اصلی خریداری نکنید!

new gif
new gif

سیستمهای دارای برنامه تصویری، از نرم افزار، نوع PART COLOUR یا P. P . I یا P . I . P بهره میبرند که متعلق به سیم های رادار تصویری میباشند و نرم افزار مربوط به سخت افزار آن را قابل تبدیل، برای استفاده در دستگاههای لپ تاپ و صفحه دیجیتال یا LCD مینمایند،
PPI دو نوع عملیات در رادارا میباشد، از طریق عملی و پیاده نمودن نقشه و شکل مسیر و مختصات اطراف هدف برای پیدا نمودن محدوده و مرکز هدف ، و روش دوم در تصویر یا صفحه نمایشگر توسط برنامه P . I . P قابل اجرا میباشد ، که به عملکرد اولی ، عملیات دستی و مختصات بر سطح زمین میگویند ، در مرحله دوم عملیات مختصات بر صفحه نمایشگر و ترکیب هدف بدست آمده ، تلقی مینمایند.

در سیستم های تصویری عملکرد تصویری اعداد دیجیتال، در اصل جزء مربوط به لوازم و عمليات جانبی سیستم رادار زمینی دستی و فلزیاب ومعدنیاب و طلایاب تصویری حرفه ای است نه اصل سیستم.

این دستگاه ها با روش های مختلف از جمله برگشت پالس های مغناطیسی صادر شده توسط میدان فرستنده خود قادر هستند تا سیگنال های دریافتی را از نقاط مختلف اجسام زیر زمین دریافت کرده و به شکل دقیق آن ها روی مانیتور ترسیم کنند.
این قابلیت به شما کمک شایانی در پیدا کردن انواع اجسام از جمله طلا در ارتفاع مشخصی در زیر زمین خواهد کرد.

 سیستم ها هر چه توانایی بیشتری در عمق داشته باشند باز هم از جدول عمق پیروی نموده و هر میزان حجم و سطح هدف افزایش یابد، نفوذ به عمق افزایش خواهد یافت.

پیشرفته ترین برنامه های دنیا در مدل طلایاب تصویری حرفه ای با وجود امواج و فرکانس های موجود در رادار زمینی دستی و فلزیابها، معدنیاب ها و تراشه ها از نوع دیجیتال و نرم افزار مدل لکه ای است، و رادار زمینی دستی و فلزیاب و معدنیابهایی که بسیار دقیق و با قدرت بالا تصویر را مانند سیستم RAY یا آنتن دار در اعماق زیاد می توانند آشکار سازند و فعلا با وجود تراشه ها و محدودیت در بکارگیری فرکانس های بسیار بالا، برای افراد عادی و شرکتهای خصوصی قابل دسترسی نمی باشد و یا اگر هم باشد ، بدون اختصاصی گرفتن آن طبقه  از امواج و انرژی و جریان ، نمیتوان بهره برد.

 بیشتر در اختیار واحد های نظامی و صنعت نفت می باشد، و یکی از دلایلی که بعضی از شرکتها یا تولید کنندگان معتبر از سیستم های آنتن دار یا آن دسته از سیستم ها که مرکب هستند بهره میبرند ، توانایی نفوذ و تفکیک و تشخیص سطح و  حجم میباشد و از سیستم های دریافت کننده امواج یا انرژی یا جریان بهره میبرند که به این GRAR میگویند.
انواع حرفه ای دستگاه طلایاب تصویری، دارای قدرت نفوذ و عمق بالای 6 متر هستند.

طلایاب

همچنین این دستگاه ها با قرارگیری در گرید A فلزیابی، از برترین ها محسوب می شوند نکات دیگری که بد نیست به آن توجه داشته باشید این است که فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری حرفه ای باید قابلیت تفکیک داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهدو امکان تنظیمات فرکانس را فراهم سازد.

گرانترین دستگاه گنج یاب
گرانترین دستگاه گنج یاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779