طلایاب تصویری و ارزان: از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب خواهشمندیم قبل از خرید هر نوع فلزیاب، معدن یاب، حفره یاب و یا دستگاه طلایاب تصویری ارزان به نکات زیر توجه داشته باشید.

الف: هرگز بدون اطلاع از فروشنده‌هایی که موقعیت مکانی مشخصی ندارند، اقدام به واریز مبلغی به حساب آن‌ها  نکنید.

ب: مراقب باشید سیستم‌هایی که هیچ گونه ارتباطی با دستگاه فلزیاب ندارند، با تبلیغ کاذب به شما نفروشند به عنوان مثال چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌نماییم.

دستگاه‌های ژئوفیزیک که این سیستم‌ها را به نام فلزیاب‌های تصویری تا عمق ۱۵ الی ۲۰ متر معرفی می‌نمایند، که این سیستم‌ها صرفا جهت شناسایی رگه‌های زمین و گسل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما متاسفانه برخی افراد سودجو این سیستم‌ها را با عنوان دستگاه طلایاب تصویری ارزان به قیمت های بسیار بالا به فروش می‌رسانند.

دوربین‌های حرارتی و دید در شب را به نام فلزیاب تصویری معرفی می‌نمایند که این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه های فلزیاب نداشته و فقط جهت موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های زنده یاب لیزری را نیز به نام فلزیاب تصویری واقعی تا شعاع ۲ کیلومتر با تبلیغات جعلی به فروش می‌رسانند، که این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه فلزیاب نداشته و صرفا جهت پیدا کردن افراد زنده به هنگام زلزله در زیر آوار می‌باشد.

 

new gif
new gif

دستگاه زوم ضبط صدای پرندگان و تقویت صدا را به اسم فلزیاب های ماهواره ای با اسامی دروغین و با قیمت های بالا به فروش می رسانند از خریداران محترم خواهشمندیم با تحقیق درباره اشخاص و شرکت‌ها نسبت به خرید اقدام کنند و صرفا به ظاهر دستگاه‌ها توجه نکنند.

تولید طلایابی که توانایی پیدا کردن حتی یک تکه طلا را در یک محیط سنگی غنی از مواد معدنی داشته باشد نیازمند تحقیقات R&D اساسی در طول دوره‌های زمانی قابل توجه است.

قطعات حساس باید به گونه ای ترکیب و طراحی شوند که بتوانند به عملکرد بهینه برسند. این امر نیازمند سرمایه گذاری‌های زیرساختی، تجهیزات تولید شده با تکنولوژی پیشرفته و هزینه های مربوطه است.

طلایاب تصویری و ارزان: این موارد به طور مستقیم در قیمت فروش چنین فلزیاب‌هایی تاثیر میگذارد. این فرآیند باید به درستی انجام شود، و تمام شرایط ویژه باید در هنگام تولید دستگاه طلایاب تصویری ارزان مورد توجه قرار گیرد و پایداری باید در مرحله طراحی و تولید به دست آید.

همه ی این موارد روی هم رفته منجر به هزینه های اضافی می شود. با این حال، افزایش تقاضا برای دستگاه طلایاب تصویری ارزان باعث شده است که صرفه جویی در مقیاس موجب تقویت رقابت شده و تنها حاشیه‌ی سود کمی در بازار به دست بیاید. بنابراین، طلایاب ها مقرون به صرفه هستند، و میتوان با قیمتی قابل قبول آنها را تولید کرد.

بسیاری از تست های موجود که شرکت های فروشنده فلزیاب ارائه میدهند میتوانند توام با کلاهبرداری باشند و دستگاه های غیر اورجینال  را به اسم اورجینال برای شما بفروشند!

شما به دنبال خرید دکوراسیون منزل خود نیستید! پس فکر زیبایی دستگاه که کدام خشگل تر است و یا کشور سازنده ی آن کجاست نباشید.

حالا از کجا بدانیم که دستگاه اصل است یا غیر اصل؟ خیلی ساده است.

هنگام معرفی دستگاه توسط فروشنده سایت سازنده ی دستگاه را درخواست کنید و اگر فروشنده گفت سایت ندارد دستگاه  غیر اصل است دوم اینکه اگر سایت را تحویل گرفتید حتما قبل از خرید با شرکت سازنده تماس بگیرید و یا اگر انگلیسی بلد نیستید بارکد دستگاه ها توسط سایت سازنده ی دستگاه استعلام نمایید!

طلایاب های نقطه زن نیز یکی دیگر از سیستم های طلایابی هستند که در مقاله طلایاب نقطه زن بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است.

و اما میرسیم به کارایی دستگاه:

چون اصل بودن دستگاه تمام کار نیست و فقط تضمین عدم خرابی آن است اصل کار کارایی دستگاه طبق ادعایی که فروشنده کرده است می باشد و فقط و فقط توسط تست مشخص میشود !

طلایاب تصویری و ارزان: دقت کنید که سرمایه ی خانواده ی خود را توسط تست های نا بجا و غیر درست به خطر نیندازید و این مطالب را مو به مو انجام دهید بین فروشندگان چند نوع تست مرسوم است. تست خاک ، تست صخره ،تست خاک ده لایه اکثر تست خاک دستگاه ها در مکانی از قبل اماده شده میباشد ولی از کجا معلوم در خاکی که اماده شده است فرکانس گیر نگذاشته باشند؟

زیرا که در صورت قرار دادن فرکانس گیر میتوانند فرکانس ایجاد شده را تا 100 متر هم هدایت کنند تا دستگاه گنج یاب بوق بزند پس نمیتوان به صورت صد درصد به این نوع تست اعتماد کرد به علت وجود املاح و سختی نفوذ پذیری فلزیاب در اصل در صخره به چالش کشیده میشود به هر حال هر فروشنده ای هر تستی که داد در نهایت سعی کنید تست صخره را نیز انجام دهید.

 

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779