فلزیاب اکوناکس 800 equinax : این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا بوده و با فناوری های جدید از جمله Multi IQ و 5FX8 به یک نقطه زن عالی برای شکار فلزات به ویژه طلا است. 5 فرکانس (استفاده همزمان) این دستگاه باعث شده است از فلزات ریز طلا تا سکه ها و جواهرات در اعماق زمین قابل رهگیری و کشف شوند.

توضیحات فلزیاب اکوناکس 800 equinax

اکوناکس 800 – equinox 800 نقطه زن تولید شرکت ماینلب استرالیا که با فناوری های جدید از جمله Multi IQ و 5FX8 به یک نقطه زن عالی برای شکار فلزات به ویژه طلا است. 5 فرکانس (استفاده همزمان) این دستگاه باعث شده است از فلزات ریز طلا تا سکه ها و جواهرات در اعماق زمین قابل رهگیری و کشف شوند.

فلزیاب  EQUINOX 800 دستگاهی مناسب برای یافتن فلزات با ارزش با دقت بسیار بالا است دارای تفکیک عالی و دسته بندی فلزات متفاوت و مختلف است این دستگاه دارای‌ چند فرکانس 5,10,15,20,40KHZ و مولتی فرکانس است این دستگاه ازحساسیت بسیار بالایی برای یافتن طلا برخوردار می باشد در مکان های مختلف میتوان با توجه به تفکیک عالی این فلزیاب و کشف فلزات از حفاری غیر ضروری خودداری نمود.

سیستم چند فرکانس همزمان هوشمند فرکانس های پایین به طور معمول عمق بیشتری نسبت به فرکانس های بالا دارند که معمولاً نسبت به اهداف کوچک حساس تر هستند  با EQUINOX 800 می توانید در طیف گسترده ای از فرکانس ها به طور همزمان برای حداکثر نتایج کار کنید. مدل نسل قبلی از 3 فرکانس واحد برخورداربود اما دستگاه جدید EQUINOX 800 از چندین فرکانس منفرد برخوردار است این دستگاه محدوده بسیار وسیعی از اهداف را هنگام کار در Multi از هر فرکانس پوشش می دهد.

اما اگر سر و صدای بیش از حد در یک مکان مشخص خاص وجود داشته باشد تبدیل به یک فرکانس واحد می تواند به از بین بردن نویز و جلوگیری از خطا کمک کند.فلزیاب اکوناکس 800 equinax

مشخصات فنی فلزیاب اکوناکس 800 equinax 

حالت های تشخیص: پارک | ساحل | زمین ناهموار | طلا

دارای سیستم تنظیم پروفایل سفارشی کاربر

فرکانسهای عملیاتی (kHz): چند فرکانسی ، 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 40

لغو سر و صدا در محیط های با نویز : خودکار

سیستم تعادل بالانس زمین: خودکار

حساسیت: 1-25

حجم هدف: 0-25

شناسایی هدف: 50 بخش تفکیک شده در جستجو | آهنی: -9 – 0 | غیر آهنی: 1 – 40

زنگ های هدف: 1 ، 2 ، 5 ، 50

تن صوت جستجو: آهنی | غیر آهنی

شاخص عمق: 5 سطح

طول: 1440 میلی متر (56.7 “)

وزن: 1.34 کیلوگرم (2.96 پوند)

کویل استاندارد: کویل هوشمند 11 اینچی دوتایی Smart با اسکیت بورد ضد آب

خروجی صوتی:  بلندگو داخلی

هدفون (شامل): هدفون بلوتوث و aptX ™ با تاخیر کم (ضد آب) و ماژول بیسیم WM 08 Wi-Stream

صفحه نمایش : LCD تک رنگ با نور پس زمینه

نور پس زمینه LCD: کم | متوسط ​​| بالا | خاموش

باتری:  لیتیوم یون قابل شارژ داخلی

زمان باتری: تقریباً 12 ساعت

ضدآب: ضد آب تا 3 متر / 10 فوت

سایر لوازم جانبی: کابل شارژ USB (1.5A، محافظ صفحه نمایش

ارتقاء نرم افزار: بله ، از طریق اتصال USB Windows و OSX

فلزیاب اکوناکس 800 ماینلب استرالیا

در این بخش به ارائه اطلاعات و مطالب بیشتری در رابطه با می پردازیم تا شما عزیزان اطلاعات بیشتری راجع به این فلزیاب داشته باشید . فلزیاب اکوناکس 800 یکی از بهترین سیستم های شرکت ماین لب می باشد که طرفداران زیادی دارد و به علت کارایی بالای ان در یافتن اهداف ریز میتوان از ان به عنوان فلزیابی عالی برای یافتن فلزات گرانبها و جواهرات و طلا و … استفاده کرد.

در رابطه با طلایاب اکوناکس 800 اطلاعات دقیق در رابطه با عمق کاوش آن نیست و خود شرکت ماین لب نیز در دفترچه همراه این فلزیاب اطلاعاتی دقیق راجع به عمق کاوش این سستم ارائه نداده است و آنرا فلزیابی عمق متوسط معرفی کرده است که توانایی بالای آن در کاوش عمق متوسط است و تا اعماق متوسط میتواند با استفاده از تکنولوژی خود اهداف مناسب را بیابد.فلزیاب اکوناکس 800 equinax

خرید فلزیاب اکوناکس EQUINOX 800

دارای گزینه حذف کامل و %۱۰۰ پارازیت می باشد، فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ میتواند به طور دقیق ذرات و املاح معدنی که مزاحم کاوش می شود را حذف نماید.

فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ دارای باتری می باشد و توسط همین باتری کار می کند ایتن فلزباب می تواند به طور مداوم تا ۱۲ ساعت کار کند و سپس پس از اتمام شارژش میتوانید آن را شارژ نمایید، فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ دارای صفحه نمایگشر میباشد که میتوانید نور پس زمینه آن را تنظیم نمایید، فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ میتواند عمق هدف را به شما نشان دهد که چقدر با هدف فاصله دارید،در فلزیاب میتوانید نرم افزار را بروزرسانی و ارتقاء دهید تا اگر آپشنی جدید به آن اضافه شد به آن آپشن مجهز شوید.

عمق مفید کاوش در فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ چیزی حدود ۱٫۵ متر می باشد، فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ دارای دفترچه راهنما می باشد که به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده است، فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ توسط شرکت مینلب در کشور استرالیا تولید و عرضه شده، دفترچه راهنمای فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ در این محصول نیز موجود میباشد

که به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده است، دارای ۲ سال گارانتی و ۳ سال خدمات پس از فروش میباشد.فلزیاب اکوناکس 800 equinax

برای دریافت قیمت دستگاه فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ و همچنین مشاوره جهت خرید فلزیاب اکوناکس ۸۰۰ از طریق واتساپ و تماس باما در ارتباط باشید.

خانه / فلزیاب استرالیا / اکوناکس Equinox 800 فلزیاب مولتی فرکانس قوی

فلزیاب اکوناکس 800فلزیاب اکوناکس 800طلایاب Equinox 800

فلزیاب اکوناکس 800طلایاب Equinox 800

اکوناکس Equinox 800 فلزیاب مولتی فرکانس قوی

عمق    2 متر

کشور   استرالیا

شرکت ماینلب

ویدئو فلزیاب اکوناکس Equinox 800

چند ویژگی و مزایا

6 حالت تشخیص: حالت هایی مانند park, field, beach و gold در کنار دو حالت سفارشی که به کاربر این امکان رو میده به تناسب محیطی که در آن قرار دارد فلزات را شناسایی کند.

ضد آب: یکی دیگر از ویژگی های مهم اکوناکس 800 – equinox 800 استفاده آن در زیر آب به دلیل خاصیت ضد آب بودن آن است. شما می توانید تا 3 متر زیر آب از این دستگاه استفاده کنید.

کویل محبوب DD : یکی از بهترین نوع لوپ و کویل که در خاک های معدنی و پر از زباله فرکانسی و فلزی بسیار جواب میدهد کویل جستجوی DD است که در این سیستم می توانید از آن استفاده کنید.

فناوری Multi IQ: مولتی آی کیو به کاربر اجازه می دهد که به صورت همزمان نسبت به تغییر فرکانس و بازیابی سریع آن اقدام کند. فناوری multi iq در حذف خطا و صحت نقطه زنی دستگاه بسیار خوب کار کرده و در این امر کمک بزرگی به اپراتور میکند.

حالت Noise Cancellation: امکان حذف نویزهای مزاحم تداخل الکترومغناطیسی و فلزات آهنی که توسط دستگاه بصورت اتوماتیک حذف می شوند.

مولتی فرکانسی در کنار 5 فرکانس: کاربر می تواند از 5 فرکانس 5، 10، 15، 20 و 40 کیلوهرتز برای اپراتوری دستگاه بصورت تکی و مولتی بصورت همزمان استفاده کند.

ویژگی منحصربفرد 5F×8 : اکوناکس 800 – equinox 800 یک مزیت به 5F×8 دارد (Five Frequency Times Eight) یعنی 5 فرکانس 8 برابری که در بالا به آن اشاره شده است از 5 کیلوهرتز تا 40 کیلوهرتز.

فرکانس پایین 5 کیلوهرتز می تواند برای سکه های نقره بزرگ کاربرد داشته باشد.

فرکانس 10 کیلوهرتز برای فلزات چکش خورده قدیمی می تواند مفید باشد.

فرکانس 15 کیلوهرتز که یک فرکانس عمومی برای گنج یابی است که از آن می توانید استفاده کنید.

فرکانس 20 کیلوهرتز که مثل 15 در گنج یابی در کنار طلایابی نیز مفید است.

فرکانس بالا 40 کیلوهرتز که به منظور یافتن فلزات ریز طلا استفاده می شود.فلزیاب اکوناکس 800 equinax

شرکت راد فلزیاب :

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779