فلزیاب جی پی ایکس 5000 gpx: دستگاه فلزیاب GPX 5000 معیار جدیدی را در تکنولوژی تشخیص و شناسایی طلا بوجود آورده است. این دستگاه با ویژگی‌ها و عملکردهای شگفت آور خود نه تنها نسبت به انواع قبلی خود، GPX 4500، برتری دارد بلکه در دسته و گروهی مخصوص به خود قرار دارد.

تکنولوژیهای خاص GPX 5000 عبارت از حس کردن چندین دوره‌ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT)، و تنظیم زمانبندی الکترونیکی هوشمند (SETA) می‌باشد. دستگاه GPX 5000 دارای عملکرد بالا قادر به یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می‌باشد. شما با این دستگاه می‌توانید قطعات کوچک فلزات که کمتر از گرم وزن دارند و یا قطعات بسیار بزرگی که با دیگر دستگاه‌ها مشخص نمی‌شوند و اشیایی بین این اندازه‌ها را بیابید.

بالانس خودکار GPX 5000

حالت جستجوگر خودکار : امکان روشن کردن راحت دستگاه و شروع جستجو و ردیابی را فراهم میکنه . علاوه بر تنظیمات برای جستجوی عمومی و عمق بالا ، تنظیم برای جستجو در شرایط دارای مواد معدنی بسیار زیاد، قطعات زمین یا جالیز، دارای ضایعات زیاد و نشان دادن دقیق محل قطعات ریز هم از امکانات این دستگاه . هر شش حالت جستجو می‌توانند برای تنظیمات و شرایط مطلوب و مورد نظر شما تغییر کنه یا اصلاح بشه . حتی میتونید حالت های جستجوی دستگاه رو تغییر نام بدین،فلزیاب جی پی ایکس 500 gpx

فلزیاب ، طلایاب ،گنج یاب
فلزیاب ، طلایاب ،گنج یاب

نور پس زمینه دستگاه

نور پس زمینه : شما را قادر به خواندن منوی LCD در هر سطح از روشنایی می کنه  و شما می تونید شب و روز کاوش کنید . همچنین مدت روشن ماندن نور صفحه زمینه قابل تنظیم  تا بدین طریق در مصرف باتری صرفه جویی بشه

فناوری MPS

MPS (چند دوره سنجش) فن آوری پیشرفته پالس القایی (PI(Minelab است که پالس های دوره های مختلف را منتقل می کند. MPS همچنین سیگنال دریافتی را در چندین دوره زمانی نمونه می گیرد که اجازه می دهد سیگنال های هدف و سیگنال های زمین از هم جدا شوند. و به طور موثر سیگنال زمین را میتواند از معدنی ترین نقاط زمین حذف کند ،در حالی که هنوز هم به طلای کوچک و عمیق حساس است. این به عمق زیاد در زمین بسیار معدنی کمک میکند.

فناوری DVT

فناوری پیشرفته (DVT (Dual Voltage Technology القایی پالس Minelab است که از پالس هایی با دو سطح ولتاژ برای تقویت بیشتر MPS استفاده می کند. دو سطح ولتاژ بهمراه پالس های دوره زمانی مختلف که توسط MPS منتقل می شوند کار می کنند تا میزان توان انتقال یافته به زمین را افزایش دهند. DVT همچنین اجازه می دهد تا بیشتر سیگنال زمین از بین برود و بیشتر باعث افزایش عمق و حساسیت شود.تا به عمق واقعی در زمین بسیار معدنی پی برده شود.

ویژگی‌های دستگاه فلزیاب GPX 5000 :

-MPS، DVT & SETA: این تکنولوژی‌ها پیشرفته‌ترین دستگاه حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که هنوزهم شنیدن صدا و نویز قطعات فلزات با آن کمی مشکل می‌باشد.

– زمانبندی‌ها و تنظیمات جدید: این زمانبندی‌ها دستگاه فلزیاب GPX 5000 را بهتر و جامع‌تر از قبل می‌سازد. شبیه به این است که 8 ردیاب را در یک دستگاه دارید. علاوه بر پنج زمانبندی و تنظیم موجود در انواع قبلی، دستگاه فلزیاب GPX 5000 سه تنظیم و زمانبندی جدید را نیز ارائه نموده است که عبارتند از: سکه/عتیقه جات، نمک/ طلا و طلای خالص.

– زمانبندی و تنظیم طلای خالص: عمق و حساسیتی بسیار زیاد را ارائه می‌نماید. و قطعات فلزات بسیار زیادتری از آنچه تصور می‌شود در زمین وجود دارد را تشخیص می‌دهد.

– زمانبندی و تنظیم نمک/ طلا: برای شناسایی قطعات ریز فلزات در زمینهای شور مانند ساحل دریا مناسب می‌باشد.

– زمانبندی و تنظیم سکه/ عتیقه جات: این عمیق‌ترین جستجو است حتی برای شرایط زمینهای هموار.

– افزایش زمانبندی و تنظیمات اصلاح شده: برای عمق بیشتر می‌باشد.

– ویژگیهای الکترونیکی بهبود یافته و اصلاح شده: برای افزایش حساسیت نسبت به اشیاء و عملکرد متعادل زمینی می‌باشد.

– حالت جستجوی از پیش تعیین شده: امکان روشن کردن راحت دستگاه و شروع جستجو و ردیابی را فراهم می‌آورد. علاوه بر تنظیمات برای جستجوی عمومی و عمیق، تنظیم برای جستجو در شرایط دارای مواد معدنی بسیار زیاد، قطعات زمین یا جالیز، دارای ضایعات زیاد و نشان دادن دقیق محل قطعات ریزرا نیز دارا می‌باشد. هر شش حالت جستجو می‌توانند برای تنظیمات و شرایط مطلوب و مورد نظر شما تغییر یافته و اصلاح گردند. حالتهای جستجوی موجود در منو می‌توانند تغییر نام نیز داده شوند.

– تقویت و افزایش زیاد دریافت: این تنظیمات شما را قادر به کنترل حساسیت زیاد و دقیق برای عملکرد مطلوب و بهینه می‌سازد.

– متعادل ساختن اتوماتیک زمین: گزینه‌ها ی تنظیم دستگاه برای مطابقت یافتن با تمامی شرایط زمینی را راحت و آسان می‌سازد. مثلاً: (ثابت، ردیابی، سرعت ردیابی، نوع متعادل ساختن زمین، دکمه ردیابی سریع)

– تنظیمات صوتی: برای به حداکثر رساندن سیگنالهای اشیاء متناسب با توانایی شنیدن شما بکار می‌رود مثلاً (آستانه و شروع صدا، تون صدا، نوع صدا، اوج سیگنال، صدای اشیاء، محدوده صدا، تثبیت و متعادل کننده صدا)

– عدم پذیرش آهن: قابل تنظیم برای میزان ضایعات و تکه‌های آهن موجود در منطقه مورد جستجو می‌باشد.

– کنترل حرکت و تکان‌ها: قابل تنظیم برای تصابق یافتن با سرعت حرکت دادن دستگاه توسط شما و بهینه سازی واکنش‌ها نسبت به اشیاء می‌باشد.

– تون: (که به عنوان متوقف کننده نویز و اختلالات نیز شناخته می‌شود) گزینه‌های تنظیم اتوماتیک و دستی برای به حداقل رساندن تداخل‌ها و پارازیتهای الکتریکی.

– نور صفحه زمینه: شما را قادر به خواندن منوی LCD در هر نوری می‌سازد و شما را قادر به ردیابی در روز و شب می‌سازد. همچنین مدت روشن ماندن نور صفحه زمینه قابل تنظیم می‌باشد تا بدین طریق در مصرف باتری صرفه جویی شود.

– باتری LI یونی سبک: دارای قابلیت تقویت بلندگوی توکار دستگاه می‌باشد.

– دو کویل: طبق استاندارد دارای دو کویل دو بعدی 11 اینچی به اضافه یک حلقه کویل یا سیم پیچ 11 اینچی می‌باشد که جامعیت و ارزش بیشتری را برای شما فراهم می‌آورد.

– زبان‌ها: انگلیسی، اسپانیایی، روسی و عربی (تنها در کتابچه راهنما)

– عمق مفید 1.5 متر

1-Felezyab-gpz-5000-2
1-Felezyab-gpz-5000-2

توصیف شرکت سازنده دستگاه (minelab gpx 5000) در مورد ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه

فناوری MPS ، DVT و SETA در فلزیاب GPX 5000

طلایاب GPX 5000 معیار بالایی در فناوری ردیابی طلا تعیین می کند. با داشتن فن آوری های منحصر به فرد Minelab ، سنجش چند دوره ای (MPS) ، فناوری ولتاژ دوگانه (DVT) و تراز هوشمند زمان بندی الکترونیکی هوشمند (SETA) ، GPX 5000 با کارایی بالا بسیار قادر به یافتن طلا بیشتر از سایر آشکارسازهای مارک است. از Nugget های زیرمجموعه گرفته تا “ناگفته های بازنشستگی” گریزان و همه چیز در بین ، با GPX 5000 ، می توانید آن را بیابید.

زمان بندی خاک دستگاه طلایاب ،فلزیاب جی پی ایکس 5000 gpx

8 زمان بندی GPX 5000 را بسیار متنوع می کند. GPX 5000 علاوه بر پنج تایم تایپ شده در مدل قبلی ، علاوه بر پنج مورد زمانبندی شده در مدل قبلی ، سه تایم جدید را معرفی می کند: سکه / یادگار ، نمک / طلا و طلای زیبا.

زمان بندی دقیق طلایی حتی عمق و حساسیت بیشتری نسبت به Enhance ایجاد می کند – حتی وسایل نقلیه را حتی از زمین تصور کنید که کاملاً ساخته شده باشند ، به خانه بیاورید!

نمک / زمان بندی طلای برای همه اندازه های ظریف در زمین شور عالی است – برجسته در ساحل!

زمان بندی سکه / یادگار عمیق ترین زمان برای شرایط خوش خیم زمین است.

شش حالت جستجوی پیش فرض فلزیاب GPX 5000

سوئیچ آسان را به شما می دهد و می توانید شناسایی کنید. علاوه بر جستجوی عمومی و عمیق عبارتند از: سلام-مینرال ، پچ ، سلام و زباله و Pinpoint. هر شش حالت جستجو را می توان به تنظیمات مورد علاقه شخصی شما تغییر داد. حالتهای جستجوی قابل دسترسی در فهرست نیز می توانند تغییر نام دهند.

  • کنترل تعادل زمین

گزینه ها باعث می شود تنظیم آشکارساز با توجه به همه شرایط زمین آسان باشد. به عنوان مثال (ثابت ، ردیابی ، سرعت ردیابی ، نوع تعادل زمینی ، دکمه Quick-Trac).

  • تنظیمات صوتی

حداکثر استفاده از سیگنالهای هدف را برای توانایی شنوایی شخصی خود به عنوان مثال (آستانه ، لحن ، نوع صوتی ، اوج سیگنال ، پاسخ ، حجم هدف ، حد مجاز ، تثبیت کننده).

  • تنظیمات آهنی

قابل تنظیم با توجه به سطح زباله های آهنی که در آن تشخیص داده می شود.

  • کنترل حرکت

قابل تنظیم برای مطابقت با سرعت رفت و برگشت شما و بهینه سازی پاسخهای هدف.

  • تنظیم (لغو نویز)

گزینه های اتوماتیک و دستی برای به حداقل رساندن تداخل الکتریکی.

  • نور پس زمینه

به گونه ای که می توانید منو LCD را با هر نوری بخوانید و به شما امکان می دهد شب یا روز را تشخیص دهید. چراغ عقب همچنین دارای یک زمان تنظیم قابل تنظیم برای کمک به حفظ انرژی باتری است.

  • باتری لیتیومی

دارای قابلیت تقویت کننده بلندگو داخلی

  • دو کویل

به صورت استاندارد با: سیم پیچ دو اینچی 11 اینچی به همراه 15 مایل 12 مایل به سیم پیچ مونولوپ ، به شما تطبیق پذیری و ارزش افزوده می دهد.

  • زبان ها

انگلیسی ، اسپانیایی ، روسی و عربی (فقط به صورت دستی)فلزیاب جی پی ایکس 5000 gpx

فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب
فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779