فلزیاب رورسی تو:

اسکنر فلزیاب روور Okm Rover c2 ساخت آلمان است.

اين فلزیاب از جديدترين توليدات شركت او كي ام است كه تلفیقی از دستگاه روور سی به علاوه سوپر سنسور و یک حفره یاب است.

در جاهایی که شخص علاوه بر گنج به دنبال اتاقک ،حفره ، یا تونل برای دسترسی به آن میگردد بهترین گزینه است. اصول کارکرد این دستگاه بر اساس ارسال سیگنالهای الکترومغناطیسی و بازخورد آن به سیستم این دستگاه میباشد.

روور سی 2 نیو ادیشن از تولیدات سری اف اس فیوچر کمپانی او کی ام آلمان است این دستگاه اسکنر تلفیقی از دو مدل از دستگاههای ساخت این شرکت است.

اسکنر روور یو سی و فایندر Cave این اسکنر قادر به کشف انواع فلزات در اعماق و فضاهای خالی درون لایه های مختلف خاک است.

عمق نفوذ آن در زمین تا ۱۵ متر است.

این دستگاه برای دوستان عزیزی که به دنبال سفال، حفره، تونل یا اتاقک و فلز می‌گردند توصیه می‌شود. اگر سوپر سنسور به این دستگاه اضافه شود قدرت نفوذ آن تا ۱۸ متر بالا خواهد رفت و قدرت تفکیک آن افزایش پیدا خواهد کرد.

ضمنا نکته مهمی که اکثر جویندگان در ایران از آن غافل مانده‌اند وجود شهاب سنگهای آسمانی است. که در خارج کشور از طلا گرانبها‌تر هستند و با دستگاه روورسی می‌توانید این شهاب سنگ‌ها را نیز پیدا کنید.

دستگاه فوق توانایی شناسایی تونل ها و حفره ها و رگه های زمین دارد و بیشتر مورد کاربرد ژئوفیزیک و زمین شناسی است.

فلزیاب رورسی تو

فلزیاب.طلایاب.گنج یاب
فلزیاب.طلایاب.گنج یاب

گراند اسکن

این حالت نوعی پیمایشگر و سنجیدن داده متفاوت است. پس از بررسی و تفسیر نتایج کسب شده،در حافظه دستگاه ذخیر میگردد.

با این مود جستجوگران پس از تصویربرداری و اسکن سه بعدی از محیط برای بررسی بیشتر داده های متفاوت را ذخیر کرده، و پس از ارزیابی موفق به کشف جنس فلز و عمق دفینه ها خواهند شد.

مود فایندر Cave Finder: با این مود با کمک امواج الکترو مغناطیس دستگاه برای کشف فضاهای توخالی تا شانزده متر قادر به جستجو است. همچنین در هر بار اسکن و تصویربرداری از محیط میتوان تا چهارصد متر مربع را بدون تغییر مکان و جابجایی دستگاه اسکن سه بعدی کرد و به تحلیل نتایج پرداخت.

انتقال و ترانسفر داده ها به کامپیوتر برای تجزیه و تحلیل داده های ثبت شده اطلاعات مموری دستگاه به سادگی قابل انتقال و ترانسفر بوده. تا بتوان پس از بررسی نوع فلز و عمق مکان و مختصات آن را کشف نمود.

سوپرسنسور: با کمک سوپرسنسور و خواص الکترومغناطیس فلزات کاره تفکیک و تشخیص و طبقه بندی فلزات آهنی و دسته غیر آهنی ساده شده.

اطلاعات کسب شده به طور رئال تایم و همزمان در رایانه مورد پردازش قرار گرفته و نتیجه آن ارائه میشود.

قیمت فلزیاب Rover c2

ویژگی های فلزیاب Rover C2 :

سیستم کارکرد رادار الکترومغناطیسی «Magnetic» «آهن یاب».

دارای سخت افزار ذخیره اطلاعات.

سیستم مگنت جهت نفوذ 2 متری در زمین.

مناسب جهت پیدا کردن ذرات، مواد معدنی و لوله های آهنی.

کارکرد با 2 حالت اتوماتیک و دستی.

سیستم اسکن و تصویربرداری سه بعدی از زمین.

کارکرد با 2 نوع باطری 12 ولت خارجی و 9ولت داخلی.

انتقال تصاویر از طریق بلوتوث به کامپیوتر.

دارای نرم افزار 3 بعدی Visualazer.

عمق کاوش واقعی 5/2 متر.

دفترچه و CD آموزش فارسی و انگلیسی.

2 سال گارانتی و 3 سال خدمات پشتیبانی

قیمت فلزیاب Rover c2

ویژگیهای کاربردی اسکنر ROVER CII New Edition

مگنتومتر

این اسکنر مجهز به مدار داخلی مگنتومتر برای کشف فلزات متفاوت و دارای آهن است. از این امکان برای بررسی بهتر محیط مورد کاوش استفاده میشود.

قبل از تصویر برداری و اسکن با کمک مگنتومتر محیط مورد جستجو بررسی شده. برای کشف اهداف فلزی گرانبها ،اهداف آهنی که در نتیجه نهایی دستگاه تاثیرات منفی و اشتباه دارد حذف میگردد.فلزیاب رورسی تو

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس: 09122200779