فلزیاب مانتیکور manticore : در این مطلب میخواهم شما عزیزان را با دستگاه فلزیاب مانتیکور manticore  بیشتر آشنا کرده تا بتوانید بهترین دستگاه مناسب کارتان را انتخاب کنید. شرکت مینلب جدیدترین محصول خود را به نام فلزیاب مانتی کور | MANTICORE در سال 2023 به بازار عرضه کرده است. فلزیاب مانتیکور قدرت بسیار بیشتری نسبت به فلزیاب مدل اکونوکس 800 ساخت شرکت مینلب | Minelab دارد. این دستگاه طلا یاب، قدرت و دقت را به گونه‌ای که قبلاً امکان ‌پذیر نبوده است، برای کاوشگر به ارمغان می ‌آورد.

تست دستگاه فلزیاب مانتیکور manticore

از جمله مزایای شرکت ماینلب استرالیا در این است که شما می توانید از تست محصولات قبل از ارسال اطمینان داشته باشید. در این صورت محصول شما در زمان استفاده بهترین عملکرد را خواهد داشت. شما از فلزیاب مانتیکور manticore می توانید برای پیدا کردن طلا، نقره، گنج، دفینه در خشکی و دریا استفاده کنید. چرا که این محصول برای کار کردن در محیط های مختلف طراحی شده است. شما با خرید فلزیاب مانتیکور manticore می‌توانید از فلزیاب ماد کاتالوگ فلزیاب مانتیکور manticore به زبان فارسی و انگلیسی دریافت کنید.  از طرفی آموزش رایگان این گنج یاب توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.

نحوه کار با دستگاه فلزیاب manticore

وزن کم دستگاه و همچنین تاشو بودن فلزیاب مانتیکور این اجازه را به کاوشگر می دهد که در تمامی نقاط به راحتی سیستم را با خود جابه جا کند و در کوله خود قرار دهد و با خیال راحت و بدون هیچ استرسی به راه خود ادامه دهد. ویژگی خوب این دستگاه می توانیم به توانایی دو بعدی اجسام پنهان شده درون زمین اشاره کرد که با فناوری صوتی ترکیب می شود و تمامی فلزات گرانبهای درون زمین به هیچ عنوان نمی تواند پنهان بماند.

فلزیاب جدید Minelab Manticore اهداف را سریع ‌تر، واضح ‌تر و چالش‌ برانگیز پیدا می ‌کند. با داشتن قابلیت ها و فناوری های چشمگیر این فلزیاب، دیگر هیچ چیز جلو دار شما در کار کاوش نیست. طلایاب منتی کور یا مانتی کور از مدل‌های سطح بالا تر موجود در بازار نیز بهتر و مؤثر تر عمل می کند.

با طلایاب مانتیکور manticore پیدا کردن گنج، دفینه، طلا، سکه، نقره، و دیگر فلزات گرانبها کار سختی نبود. این محصول متعلق به شرکت ماینلب استرالیا می‌باشد. ساده‌ترین تجهیزات این شرکت نیز می‌تواند برای شما مانند یک معجزه عمل کند. دلیل آن هم این است که دقت و کیفیت تجهیزات این شرکت بسیار بالا می‌باشد. از طرفی به این نکته توجه کنید که فلزیاب مانتیکور manticore دارای تکنولوژی Multi – IQ می‌باشد.

در بخش‌های بعدی به صورت مفصل در مورد مزایای استفاده از فلزیاب مانتیکور manticore برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد. اما قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که گنج یاب شما بهتر است که وزن کم و اندازه قابل قبول داشته باشد. بنابراین شما می‌توانید به سادگی حمل آن را در یک کیف کولی تجربه کنید. خوشبختانه فلزیاب مانتیکور manticore به شما این قابلیت را خواهد داد. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین گنج یاب‌ های شرکت ماینلب آشنا کنیم.

قیمت فلزیاب مانتیکور manticore چقدر است؟

معمولا یکی از چالش‌های همیشگی کاوشگران طلا این است که از گنج یاب و فلزیابی با قیمت مناسب استفاده کنند. قیمت فلزیاب مانتیکور manticore در حدود 2700 است. شما با خرید فلزیاب مانتیکور manticore دیگر نیاز به اجاره گنج یاب نخواهید داشت. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که اجاره گنج یاب معمولا چالش های خاص خود را دارید و بهتر است این کار را انجام ندهید. شما با خرید فلزیاب مانتیکور manticore می‌توانید گنج یاب خود را به شرط اصالت و همچنین سلامت تحویل بگیرید. در صورتی که شما نیاز داشته باشید که می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز استفاده کنید.

عمق زنی دستگاه مانتیکور ماینلب

ویژگی های خوب و بازدهی سیستم فلزیاب مانتیکور به نسبت دستگاه های اکوناکس ۵۰ درصد پیشرفت کرده است و افراد به راحتی می توانند با خیال راحت به کاوش گنج، طلا، عتیقه و اشیاء گرانبها بروند. این سیستم قدرتمند به نسبت سایر فلزیاب های رقیب خود از لحاظ عمق زنی ارتقاء پیدا کرده است و افراد به راحتی می توانند در تمامی عمق ها اهداف را به راحتی شناسایی کنند. حالت های کاربری فلزیاب مانتیکور manticore به اپراتور کمک می کند که در هر عمقی که طلا در زمین پنهان شده باشد به راحتی شناسایی شود.

قدرت تفکیک فلزیاب مانتیکور

چند فرکانسه بودن فلزیاب manticore از ویژگی های این دستگاه است که باعث می شود قدرت تفکیک سیستم بالا برود. فلزیاب manticore دارای فناوری جدید و بسیار ویژه Multi-IQ است و همین تکنولوژی با عث می شود که تفکیک و تبعیض بهبود یافته تر و حساس تر باشد و به کاوشگران این امکان را فراهم می کند که تنظیمات و تفکیک بیشتری را روی اهداف پنهان شده در درون زمین را داشته باشد.

تفکیک و شکار اهداف باارزش از فلزات دیگر از ویژگی های بی نظیر این سیستم است که حتی در خاک و مناطق آشغال به راحتی می تواند بهترین کارآیی را داشته باشد. فلزیاب manticore می تواند تنظیم کنترل صدا را به خوبی انجام بدهد و تمامی نویز و مغناطیس های مزاحم را رد می کند و در هنگام برخورد با اهداف می توانید آستانه صدا را تنظیم کنید.

ویژگی‌ های فنی فلزیاب مانتیکور manticore چیست؟

ما در این بخش قصد داریم که به صورت دقیق به بررسی اجمالی فلزیاب مانتیکور manticore بپردازیم. در صورتی که شما نیز به اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این محصول داشتید، می توانید از بخش پشتیبانی سایت و یا شماره تماس های ذکر شده در سایت با ما ارتباط برقرار کنید. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که ما در فلزیاب ماد برای شما مشاوره رایگان برای دیگر محصولات نیز در نظر گرفته‌ایم.

1.دارای فرکانس قابل تنظیم به صورت Solo  و یا به صورت Mulli

از جمله ویژگی های مثبت فلزیاب مانتیکور manticore در این است که اپراتورهای حرفه ای طلا می توانند با توجه به نیاز خود فرکانس کاوش طلای خود را تغییر دهند. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که فرکانس تک حالته و یا فرکانس دو حالته نیاز به آموزش خاصی ندارد و بستگی دارد که شما بخواهید چه مقدار طلا را پیدا کنید.

2.قابلیت نمایش عمق هدف فلزیاب مانتیکور manticore

فلزیاب مانتیکور manticore می تواند به شما بگویید که گنج یا طلای مورد نظر شما قرار است در چه عمق و با چه ابعادی قرار دارد. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که گنج یاب فلزیاب مانتیکور manticore می تواند برای شما  حذف نویز هوشمند داشته باشد.

3.دارای استاندارد IP68

از مهم ترین  ویژگی های یک گنج یاب خود در این است که بتواند در فضای مرطوب و یا پر از گرد و غبار بدون خطا کار کند. فلزیاب مانتیکور manticore با توجه با استاندارد ذکر شده می تواند تا عمق 5 متر زیر آب به خوبی کار کند. از طرفی وجود گرد و غبار در اطراف او نیز در کنار او هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

4.استفاده از تکنولوژی انتقال دیتای بی سیم

در گنج یاب های نوین  معمولا برای استفاده بهتر و همچنین برای افزایش تمرکز اپراتور اقدام به حذف سیم های مختلف نموده است. به همین دلیل است که انتقال دیتای به صورت بلوتوث و یا شبکه وای فای انجام می شود. فلزیاب مانتیکور manticore از این تکنولوژی برخوردار می باشد. « دارای هدفون وایرلس با کیفیت بسیار بالا »

5.داری نمایشگر رنگی و همچنین چراغ ویژه کاوش طلا در شب

ممکن است که شما برای کاوش طلا و گنج و سکه نیاز داشته باشید که در شب کار خود را انجام دهید. شما با فلزیاب مانتیکور manticore می توانید به سادگی در تاریکی شب بدون جلب توجه اقدام به کاوش طلا کنید. از طرفی سیستم فلزیاب مانتیکور manticore به نحوی است که در شب جلب توجه نداشته باشد.

6.ارگونومی قابل تغییر

معمولا کاوشگران طلای حرفه ای تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از گنج یابی استفاده کنند که طول قابل تنظیم داشته باشید و همچنین وزن آن مناسب باشد. در این صورت می توانند با مدت زمان طولانی با سرعت بالا اقدام به پیدا کردن طلا کنند. به همین دلیل است که شما می توانید از با خرید فلزیاب مانتیکور manticore از یک گنج یاب با وزن قابل تغییر از 63 سانتیمتر تا 144 سانتیمتر با وزن 1.3 کیلوگرمی استفاده کنید. نکته مثبت این گنج یاب این است که به سادگی در یک کوله پشتی جا می شود.

7.دارای 35 حالت مختلف برای کاوش طلا

شاید فکر کنید که فلزیاب مانتیکور manticore برای افرادی طراحی شده است که تجربه بسیار زیادی در کاوش طلا دارند. این دستگاه یک گنج یاب حرفه است اما 35 حالت حساسیت مختلف دارد که شما بدون هیچ دانش کاوشگری طلا می توانید از آن استفاده کنید.

8.مصرف بهینه فلزیاب مانتیکور manticore

فلزیاب مانتیکور manticore دارای باتری های قابل شارژ می باشد و با یک بار شارژ کردن شما می توانید تا 9 ساعت مداوم از آن استفاده کنید.

از دیگر محصولات شرکت ماینلب استرالیا

جی پی ایکس 5000  فلزیاب قدرتمند ماینلب استرالیا

دستگاه اکسترا سکه یاب قدرتمند ماینلب

فلزیاب جی پی زد 700 GPZ ماین لب استرالیا

فلزیاب ای ترک E trac شرکت ماینلب استرلیا

فلزیاب وکوئیش vanquish شرکت ماینلب استرالیا

سوالات کاربران

فلزیاب مانتیکور ساخت کجاست ؟

فلزیاب مانتیکور ساخت شرکت ماینلب استرالیا

فلزیاب manticore چقدر عمق میزنه ؟

فلزیاب manticore  حدودا 1.8 رو بتون عمق مید

فلزیاب مانتیکور از چه تکنولوژی استفاده میکنه ؟

مانتیکور از تکنولوژی مولتی ای کیو استفادده میکنه یکی از بروز ترین تکنولوژی روز دنیا

 

شرکت راد فلزیاب :

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779