نماد اسب  در فلزیاب و گنج یابی ، اسب در حدود ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح اهلی شده است و انسان توانسته از آن استفاده کند. از اسب بیشتر برای سوار کاری و جا به جا شدن استفاده می شده است و این حیوان در بیشتر تمدن ها وجود داشته و بنا به یافته های تاریخی گونه های متعددی پیدا شده که هر کدام برای کاری خاص استفاده می شده است.

در هنگام مواجهه با نماد اسب در دفینه یابی باید به نکات زیر توجه شود :

اندازه تندیس اسب

حالت بدن اسب

نماد اسب بالدار است یا اسب عادی

حالت سر اسب

حالت پاهای اسب

ایستاده بودن یا در حال حرکت بودن اسب

جهت دید اسب

وجود سوارکار یا عدم جود آن

وجود زین یا عدم وجود آن

وجود یا عدم وجود جوغن در اطراف نشان اسب.

در مورد نماد اسب از سکاهای غرب ایران و مادها  نشانه‌های فراوانی از نقش اسب در دست داریم. از دفن مردگان با اسب و یا ابزار اسب، نمونه‌های فراوانی در دست داریم. اشیاء به دست آمده در حفریات لرستان، مانند لگام اسب و مجسمه‌های کوچک اسب، تک یا جفت، برای بستن به گردونه که همراه مردگان دفن شده‌اند کشف شده است .

فاصله هدف می تواند با توجه به نشانه ها از زیر خود اسب (اسبی که نشسته است یا سرش را پایین آورده است یا به زیر خود نگاه می کند) تا فاصله چند صد متری در مناطق کوهستانی متغیر باشد. در حالتی که اسب یک بار را حمل کند (باری که در گاری پشت سر او قرار دارد) بدان معنی است که تپه ای در پشت اسب وجود دارد که حاوی بار شاهی است. در اطراف تپه نیز نماد هایی از ردپا، سنگ صندلی یا نمادهای دیگری دیده می شود.

نکته مهم این است که این نشان به مانند دیگر نمادهای حیوانات هست و علامت آخر نیست به جز موردهای کم که به آن نیز پرداخته خواهد شد و در صورت مشاهده باید با توجه به نماد های دیگر اطراف نماد اسب را باید خوب بررسی کرد. باید در جهت دید اسب به دنبال نمادهای دیگری بود. اگر نشان اسب در دفینه یابی دارای سوارکار باشد نشانگر وجود قبر شخصی است که پست دولتی و حکومتی ، داشته است و قبر ارزشمند میباشد.

حالت سر اسب نیز در گنج یابی مهم است. در صورتی که سر اسب به سمت زمین باشد اطراف آن را با دقت بررسی کنید در صورتی که اسب به مکانی نگاه می کند به همان سمت حرکت کنید و به دنبال نماد بعدی باشید. ضمنا شما باید دم، سر، پا و گوش اسب را نیز به دقت بررسی نمایید همچنین به همراه نماد اسب ممکن است وسایلی دیگری وجود داشته باشد که باید به آنها دقت بررسی شود و در صورتی که نا هماهنگی مشاهده کردید حتما با کارشناسان مشورت نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

نشانه های آخر نماد اسب در دفینه یابی ، جوغن و یا کله اسب و یا جای سم اسب و گاها یک زین اسب که به شکل مکعب کوچک تراش خورده است. نماد اسب در مقیاس بسیار بزرگ که دارای سه جوغن و بیشتر باشد در زیر خود اسب است ولی برای ورود باید در مسیر نگاه اسب در فاصله کمتر از دو متری دنبال دربی در زیر زمین باشید . نشست بی دلیل زمین می تواند راه گشا باشد. نماد اسب که سر آن به سمت روبرو باشد اشاره به هدیه در فواصل دورتر دارد. فاصله ای که باید در نظر گرفت بستگی به اندازه نماد دارد. یعنی اگر نماد اسب بزرگتر از یک متر است باید تا سی متر را در نظر بگیرید اگر کوچکتر از نیم متر است باید تا پانزده متر را لحاظ کنید.نماد اسب |فلزیاب|09122200779

شرکت راد فلزیاب :

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779