بهترین دستگاه فلزیاب: اول بپردازیم به معرفی دستگاه فلزیاب: فلزیاب دستگاهیست که برای پیدا کردن اجسام مدفون شده در زیر زمین،دیوار و سنگاهای قدیمی  مورد استفاده قرار میگیرد. فلزیاب ها جدید قابلیت جداسازی داشته و فلز با ارزش را از سایر فلزات بی ارزش جداسازی و قابل تشخیص می کند.

دستگاه های فلزیاب‌ یک میدان مغناطیسی  را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی دیگری در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر میکند و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.نحوه آشکار سازی در فلزیاب های متفاوت است و هر دستگاهی به نوع خود آشکاری سازی میکند برخی از دستگاها با صدای بوق بعضی ها با پاراگراف و بعضی ها با داده های رنگی.

هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود.دستگاه های فلزیاب در انواع مختلف تولید می شوند.

new gif
new gif

برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از دستگاه فلزیاب بگیرید چه باید کرد؟

چند نکته اساسی در فلزیابی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید از جمله:

1_دستگاه حرفه ای در اختیار داشته باشید.

2_اپراتور(کسی که با دستگاه کار میکند) حرفه ای باشد.

3_به این نکته توجه کنید که اگر دستگاه فلزیاب گران قیمت باشد، دلیل خوب و حرفه ای بودن دستگاه فلزیاب نیست.

این روزها همه به دنبال پیدا کردن گنج و یک شبه پول دار شدن هستن،

برای خواندن مطلب پیشرفته ترین فلزیاب کلیک کنید.

بهترین دستگاه فلزیاب انواع مختلفی دارند که ما در اینجا به معرفی تعداد ز آنها میپردازیم:

فلزیاب ماهواره ای

دستگاهی به اسم فلزیاب ماهواره ای، چیزی جز کلاهبرداری نیست. این فقط یک پروژه تحقیقاتی داخل سازمانی ناسا درسال ۲۰۱۰ و ان هم به‌صورت GPR و ژئوفیزیک و لایه های‌ مختلف زمین به منظور بخش معدن یابی استفاده می شد و اصلا در زمینه نقطه زنی هیچ کاربردی ندارد.

فلزیاب لیزری

متاسفانه عده ای به اسم وجود گرما در اطراف فلزات قدیمی اقدام به فروش این دستگاه های‌ گرماسنج به اسم فلزیاب کرده اند.غافل این که این گرما در عمق زمین قرار دارد نه در سطح زمین و این گرما هم به حدی نیست که سطح زمین را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
از این دستگاه ها بعنوان فلزیاب مادون قرمز هم به فروش میرسد. این دستگاه های‌ ترمومتر لیزری هیچ کاربردی در گنج یابی ندارند و فروش انها دراین زمینه کاملا کلاهبرداری می‌باشد.

فلزیاب دوربینی

دسته ی دیگری از بدترین نوع کلاهبرداری شرکت های‌ فلزیاب، فروش فلزیاب دوربینی می‌باشد.مثلاً برخی از دوربین ویژه مستند سازی طبیعت که برای زوم بهتر و ضبط صدای باکیفیت دیجیتال اطراف حیوانات بعنوان دستگاه فلزیاب ام تا ال به افراد نا اطلاع میفروشن.

دستگاه های فلزیاب دارای  انواع مختلفی میباشند که در شرایط بسیار حساسی از آنها استفاده میشود که در اینجا تعدادی از آنها را معرفی میکنیم:

در گیت های امنیتی فرودگاه ها هم برای افراد هم برای وسایل آنها که در صورت وجود اجسام غیر مجاز مانند اسلحه و طلا قابلیت تشخیص وجود داشته باشد.

برای پیدا کردن کابل و لوله و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی شهری که جای آنها مشخص نیست یا به واسطه تغییرات زمین مثل رانش جابه جا گردیده اند.

در شرایط نظامی مانند پیدا کردن مین ها یا قطعات و ترکش به جا مانده در جنگ ها و بمب های عمل نکرده. همچنین در عملیات تفحص پیکر شهدا و سربازان و تجهیزات و پلاک آنان.

در عملیات نیروهای پلیس برای تشخیص وجود بمب و مواد منفجره و عملیات تروریستی استفاده از دستگاه گنج یاب برای تشخیص اشیا و گنج های قدیمی و باستانی در زمین.

بهترین دستگاه فلزیاب2
بهترین دستگاه فلزیاب2

نکات مهمی که باید در هنگام خرید فلزیاب باید به آنها توجه کنید:

مطمئن شوید که فروشندگان جا و مکان ثابتی دارند و تست های لازم را انجام می دهند. با توجه به کلاه برداری های صورت گرفته افراد ناشناس با بهانه هایی از جمله موارد زیر اقدام به کلاه برداری میکنند:

دستگاه ها را از کشورهای خارجی وارد میکنیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم!!

تمامی شرکت های فروشنده دستگاه تحت نظر هستند.!!

چون دستگاه های ما با کیفیت است تحت نظر هستیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم.!!
جای بسی تعجب است که برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات از مکان فروشنده وجه واریز میکنند و به امید ارسال دستگاه می نشینند!!

اما در حالتی که جا و مکان فروشنده مشخص باشد و محل شرکت هم مشخص باشد با استفاده از شماره ثبت، می توان اصالت شرکت را استعلام نمود و با خیالی راحت خرید کرد.که البته در این زمبنه بیش از ۹۰% شرکت ها ثبت شده نیستند!

پس قبل از خرید حتما در مورد مکان فروشنده تحقیق کنید و موارد زیر را کنترل کنید:۱-اجاره یا بنام بودن مکان شرکت-مدت زمان فعالیت شرکت و افتخارات آن-پرس و جو از همسایه های فروشنده سوال کنید که تازه در محل مستقر نشده باشند و …
دستگاه مورد نظر را در ساروج و زیر خاک تست کنید(بدون تست اصلا نخرید)

دستگاه را درمیان خاک، ذرات، آهک، استخوان، زغال، مواد معدنی، سنگهای معدنی، خاک مرطوب و بتن تست کنید و سپس اقدام به خرید کنید(اگر فروشنده از تست در این شرایط اجتناب کرد خرید نکنید)

دستگاه طلایاب را در خاک طبیعی تست کنید(بدون تست خرید نکنید.)

تفکیک اهن و غیر اهن : این نوع تفکیک بیش از 40 سال است که در دستگاه های پالسی و VLF وجود دارد و اولین بار توسط شرکت فیشر امریکا اختراع شده است در این نوع تفکیک دستگاه قادر است آهن را از بقیه فلزات جدا کند و قادر نیست که فلزاتی غیر مغناطیس یا غیر اهنی را از هم جدا کند و همانطور که از اسم این تفکیک پیداست فلزات غیر آهنی شامل تمامی فلزات به غیر آهن می شود.

تفکیک با ارزشی و بی ارزشی : در این نوع تفکیک فلزاتی همچون طلا،نقره،مس،استیل وآلومینیوم جز گروه فلزات با ارزش و فلزاتی همچون آهن و چدن و مفرغ و برنز جزو گروه فلزات بی ارزش قرار می گیرند این نوع تفکیک از سال 2002 ابداع شده است و هم اکنون نیز 80% دستگاه ها این نوع تفکیک را دارند.

تفکیک just gold : این نوع تفکیک روش جدیدی است که از چند سال پیش در بعضی از دستگاه های پیشرفته گنج یاب به کار رفته است در این نوع تفکیک دستگاه فقط فلز طلا را به عنوان با ارزش شناسایی می کند و فلزاتی همچون مس،الومینیوم،برنز و آهن و …. را به عنوان فلزات بی ارزش تشخیص می دهد.

بهترین دستگاه فلزیاب1
بهترین دستگاه فلزیاب1

عمق فلزیاب ها را چطور بسنجیم؟

بسیاری از خریداران و کاوشگران خیال میکنند که دستگاه فلزیاب باید یک سکه یا یک انگشتر کوچک را در عمق چند متری باید تشخیص دهد. در حالی که چنین چیزی وجود ندارد و تا بحال چنین دستگاهی در دنیا تولید نشده که یک انگشتر را در فاصله چندین متری تشخیص دهد.

دقت داشته باشید تمامی دستگاه هایی که در دنیا تولید می شوند با فلزی به ابعاد ۸۰×۸۰ سانتیمتر تست می شوند و هر عمقی که دستگاه بتواند ابعاد ۸۰×۸۰ را تشخیص دهد بعنوان عمق مفید فلزیاب شناخته می شود. از این رو ملاک تست دستگاه ها و ملاک عمق گذاری دستگاه ها با ابعاد ۸۰×۸۰ سانتیمتر انجام می شود. بنابراین یک عدد سکه به ابعاد ۳×۳سانتی متر را دستگاه فقط از فاصله زیر ۳۰ سانتیمتر می تواند تشخیص دهد.

ثبات و پایداری دستگاه گنج یاب چیست؟

بی شک یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران فلزیاب باید دقت کنند بحث ثبات و پایداری فلزیاب می باشد. همه دستگاه های آشکار ساز فلزات یا به اصطلاح فلز یاب در تمامی موارد بالانس دارند. بالانس دستگاه گنج یاب به معنی شناساندن لایه های خاک زمین به دستگاه می باشد. وقتی دستگاه را بالانس می کنیم یعنی لایه های خاک زیر زمین را به دستگاه معرفی می کنیم تا دستگاه به ذرات و املاح معدنی حساسیتی نداشته باشند.

از این رو دستگاهی که ثبات و پایداری خوبی داشته باشد، بالانس دستگاه بهم نمیخورد و نیازی به بالانس مجدد و یا بوق اضافی از دستگاه نخواهیم داشت.

بهترین تفکیک دستگاه فلزیاب

دستگاه هایی تفکیک دارند متفاوت  هستند. بعضی از دستگاه ها در دنیا به نوعی طراحی شده اند که دستگاه فلزات را به دو گروه آهنی و غیر آهنی تقسیم می کند. (فلزاتی که به آهنربا میچسبند فلزات آهنی و بی ارزش محسوب می شوند) و برعکس…

بعضی از دستگاه های پیشرفته تفکیک just gold دارند.مانند دستگاه مورگان 18000 که در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر دنیاست.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779