بهترین فلزیاب ایران : فلزیاب ها دستگاه هایی هستند که با استفاه از تکنولوژی به کار رفته در آن ها می توان فلز های مورد نظر رو شناسایی کرد، و حتی بعضی از دستگاه ها قادر به تشخیص نوع فلز، جنس فلز و با ارزش و یا بی ارزش بودن فلز نیز می باشند. از بعضی از فلزیاب ها حتی برای تشخیص محل حفره ها و چاه ها و… در زیر زمین نیز استفاده می شود.

انواع فلزیاب و تفاوت های آن ها

فلزیاب های مختلفی در دنیا ساخته شده که هر کدام با توجه به قابلیت هایی که دارند. برای کار های متفاوتی استفاده می شوند. به غیر از فلزیاب های چند کاره که در ذیل به بررسی آن ها می پردازیم فلزیاب ها به طور کل به سه دسته ی ردیاب ها، نقطه زن ها و فلزیاب تصویری تقسیم می شوند، و با توجه به نوع منطقه، زمین، جنس خاک، نوع فلز مورد نظر و کارایی مد نظر شما، استفاده می شوند.

ردیاب ها : ردیاب ها معمولا برای شعاع زنی مورد استفاده قرار میگیرند تا نزدیک ترین نقطه به محل بار(فلز مورد نظر) را بیابیم.

نقطه زن ها : نقطه زن ها از سیستم پالسی استفاده میکنند، و از روی فرکانس فلز مورد نظر را شناسایی میکنند.

فلزیاب های تصویری : فلزیاب های تصویری و یا اسکنر ها، با اسکن اعماق زمین و تصویر برداری از لایه های آن میتوانند؛ در تشخیص عمق دقیق بار (فلز مورد نظر) به ما کمک کنند و یکی از  ویژگی های خاص آن ها نسبت به نقطه زن ها این است؛ که از دقت بالاتری برخوردارند. و بر خلاف نقطه زن ها در اعماق بالاتری به کار برده می شوند.

بهترین فلزیاب ایران

شرایط اخذ مجوز فلزیاب
new gif

فلزیاب های چند کاره!

فلزیاب های چند کاره، فلزیاب هایی هستند که توانایی انجام تمام مراحل ردیابی، نقطه زنی و اسکن را با هم دارند. که می توان گفت این دستگاه ها، دستگاه های کاملی در زمینه فلزیابی به حساب می آیند.

دستگاه های معروف و پر طرف دار  چند کاره عبارتند از دستگاه های سری مورگان مخصوصا مورگان 20000 که کارایی خوبی تا به الان داشته، دستگاه هوکر اف 5 چه مدل معمولی، چه مدل پرو هر دو کارایی خوبی داشته و رضایت مشتری رو به همراه داشتند، دستگاه های سری بی اچ پی هم با توجه به قیمت پایین کارایی نسبتا خوبی داشتند اما در صدر لیست بهترین دستگاه های چند کاره میتوان به ایمیجر 25000 و شارک 33000 اشاره کرد که بهترین عملکرد رو داشتند.

اما بعد از همه این دستگاه ها جا داره به بهترین و کاملترین دستگاه موجود در بازار ایران هم اشاره کنیم مگنوس پاورفول که متاسفانه به دلیل قیمت بالای این دستگاه جز افراد خاص مشتری زیادی ندارد! البته که قیمت بالای این دستگاه بی دلیل نیست و می توان گفت بی نقص ترین دستگاه موجود تو این بازار به حساب می آید.

بهترین فلزیاب ایران

معرفی فلزیاب های پرفروش در بازار

پر فروش ترین و بهترین دستگاه های دنیا: شاید گفتن این مطلب سخت باشه چون دستگاه های فلزیاب دارای خصوصیات منحصر به فرد خود میباشند و هر دستگاه قابلیت های خاص خود را دارند.

اما میتوان به صورت کلی گفت که دستگاه های 3 کاره و فول آپشن میتوانند بهترین گزینه باشند چون شما با خرید یک دستگاه 3 دستگاه در اختیار دارید و میتوانید از این 3 دستگاه به صورت جدا استفاده کنید چون اینها تکمیل کننده ی هم هستند راه را هرچه بیشتر برای رسیدن شما به موفقیت هموار میکند.

در این جا تعدادی از این مدل هارا معرفی میکنیم تا بتوانید هرچه بهتر و بیشتر از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

ایمیجر25000 (imager 25000)

این دستگاه در سال 2019 ساخته شده و بهترین دستگاه سال شناخته شده و در حال حاضر هم از بهترین دستگاه میباشد و طرفداران خاص خود را دارد و هرساله تعداد قابل توجهی از آن تولید شده و هم در بازار خارجی و هم ایرانی میزان زیادی از آن به فروش میرسد.

برای اطلاعات بیشتر از این دستگاه روی تصویر(عکس) زیر کلیک کنید.

Felezyab-imager-25000
Felezyab-imager-25000

فلزیاب شارک 33000 (shark 33000)

این دستگاه از بهترین دستگاه های روز دنیاست و از سال 2018/2019/2020  از پر فروش ترین دستگاه ها بود و همچنین از کم حجم ترین دستگاه های روز دنیاست به همین دلیل  طرفدار بسیاری  دارد.

برای اطلاعات بیشتر از این دستگاه روی تصویر (عکس) زیر کلیک کنید.

felezyab shark33000
felezyab shark33000

فلزیاب کا ال سی سی klcc

این دستگاه از جدیدترین دستگاه های روز دنیاست و با همین مدت زمان کمی که به بازار آمده توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند این دستگاه ترکیبی از شعاع زن_نقطه زن و اسکنر هست و شما میتوانید با خریداری این دستگاه احتمال موفقیت شما بسیار بالا رفته و امکان رسیدن شما به مقصد زیاد میشود.

برای اطلاعات بیشتر از این دستگاه روی تصویر (عکس) زیر کلیک کنید.

felezyab klcc
felezyab klcc

آموزش کار با بهترین فلزیاب

در واقع مهمترین عامل در رسیدن به موفقیت اپراتوری که با دستگاه کار میکند نحوه صحیح کار با دستگاه میباشد،

شرکت راد فلزیاب به همراه تمامی دستگاه های خود آموزش رایگان هم به مشتریان میدهد تا بتوانند هرچه زودتر به مقصد خود برسند چون اگر بهترین دستگاه دنیا را هم در دست داشته باشید اما کار با آن را آموزش ندیده باشید درصد موفقیت شما خیلی میاد پائین اما با دستگاه رده پائین هم اگر اپراتور حرفه ای باشید میتوانید خیلی سریع و آسان به مقصد برسید.

با خرید ازشرکت راد فلزیاب شما میتوانید آموزش رایگان هم دیده و با خیالی آسوده از دستگاه و اپراتوری خود کاووش انجام دهید.

توصیه ی ما به شما

توصیه شرکت راد فلزیاب به شما مشتریان عزیز این است که در هنگام خرید حتما از شرکتی خرید انجام دهید که جا و مکان مشخصی داشته باشند

در شرکت راد فلزیاب با بیش از 20 سال سابقه در این عرصه با دفتر و جایه مشخص،  زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر را برای شما فراهم آورده است تا با سهولت تمام خرید خود را انجام دهید.

بهترین فلزیاب ایران

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779