بهترین فلزیاب های 2022: در این مطلب میخواهیم دوستان عزیز راد فلزیاب را با بهترن فلزیاب های 2022 آشنا کنیم تا بتواند کمک کوچیکی به شما عزیزان باشد برای خرید فلزیاب.

بهترین فلزیاب های ۲۰۲۲ در جهان  از برند های معتبر فلزیاب ها دستگاه های الکترونیکی جالبی هستند که می توانید از آنها برای یافتن گنجینه های مدفون استفاده کنید، چه در حال پیاده روی در یک مزرعه یا قدم زدن در امتداد ساحل باشید و یا یک کاوشگر حرفه ای به دنبال دفینه. آنها به طور گسترده توسط جویندگان گنج و باستان شناسان برای یافتن اقلام با ارزش مانند سکه ها، جواهرات، لوازم فلزی و سایر مصنوعات متعدد مدفون در زیر زمین استفاده می شوند.

شرایط اخذ مجوز فلزیاب
new gif

اگر شما هم جزء افرادی هستید که رویای پیدا کردن گنج را در سر میپرورانید، باید روی خرید یک فلزیاب با کیفیت سرمایه گذاری کنید. نه تنها می‌توانید از آن برای یافتن فلزات گرانبها استفاده کنید، بلکه می‌توانید جواهرات و سکه‌هایی را نیز که در اثر سهل انگاری گم کرده اید را پیدا کنید. پس برای شناخت بهترین فلزیاب های ۲۰۲۲ در جهان با ما همراه باشید.

با فلزیاب مناسب، کمی حوصله و کمی دانش در مورد تاریخ، هر کسی می تواند جواهرات چند صد ساله و سکه های گمشده را از زیر خاک بیرون بیاورد (یا حداقل شانس بیشتری برای پیدا کردن گنج های باستانی داشته باشد). البته، برخی از مکان‌ها برای پیدا کردن دفینه مناسب‌تر از سایر نقاط هستند. تجربه کاوشگران قدیمی ثابت میکند که انتخاب فلزیاب متناسب با نوع کاوش مهم است. کسی که در ساحل دارای آب شور به دنبال جواهرات طلا می گردد باید دستگاهی متفاوت از کسی که در کوهستان به دنبال سکه های قدیمی می گردد انتخاب کند.بهترین فلزیاب های 2022

بهترین فلزیاب های ۲۰۲۲ در جهان به گفته بسیاری از همین کاوشگران ، هر چه دستگاه گران‌تر باشد، بیشتر می‌تواند بین زباله های فلزی و فلزات گرانبها تمایز قائل شود و به عبارتی دارای سیستم تفکیک بهتری است و این در حالی که نباید هزاران دلار برای اولین فلزیاب خود خرج کنید، و بهتر است تا یک فلزیاب ارزان قیمت ولی با کیفیت مناسب تهیه کنید که لیست زیر میتواند به شما در این انتخاب کمک کند.

پس از انجام تحقیقات کامل، لیستی از بهترین فلزیاب های ۲۰۲۲ موجود در بازار را تهیه کرده ایم. همه آنها مزایای منحصر به فردی دارند و اهداف متفاوتی دارند، بنابراین بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. مهمترین فاکتوری که بعد از کیفیت و امکانات مد نظر قرار دادیم ارزش خرید در برابر قیمت بوده است. لازم به توضیح است که برخی از این فلزیاب ها لزوما ساخت ۲۰۲۲ نیستند اما همچنان از بهترین کیفیت و قیمت برخوردارند. پس با ما همراه باشید. بهترین فلزیاب های 2022

۱- فلزیاب Garrett Ace 300 :

وزن این دستگاه فلزیاب برای حمل و نقل بسیار مناسب است و به راحتی میتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. قدرت تفکیک این دستگاه با توجه به قیمتی که دارد بسیار مناسب است. این مدل دارای یک کویل جستجو است که تا عمق ۹ اینچ ضد آب است و  آن را برای تمرین در سواحل شنی عالی می کند.

برای کار با این دستگاه به هیچ اطلاعات خاص و پیچیده ای نیاز ندارید. رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است تا هر کاوشگر کم تجربه ای نیز بتواند به راحتی با آن کار کند. بالانس اتوماتیک با سطح زمین و بهره مندی از یک هدفون با کیفیت سبب می شود تا اپراتور فلزیاب در حین کار با این دستگاه احساس راحتی فوق العاده داشته باشد و درصد خطا و اشتباه او پایین بیاید.بهترین فلزیاب های 2022

Garre-Ace-300

لیست بهترین فلزیاب ها
لیست بهترین فلزیاب ها

۲- فلزیاب GPZ 7000 :

شاید بتوان این فلزیاب را گرانترین محصول در لیست ما دانست. اما کیفیت بسیار بالای آن در پیدا کردن طلا و همچنین دقت مثال زدنی آن در کار در انواع خاک کارشناسان ما را برای قرار گرفتن در لیست متقاعد کرد. این فلزیاب هیجان انگیز دارای قابلیت ها و تکنولوژی ای بسیار پیشرفته است . صدای کاملا وایرلس ، جی پی اس داخلی و ضد آب بودن این دستگاه را از سایر فلزیاب های مشابه متمایز میکند. با حداکثر عمق و حساسیت به طلا فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ طلایابی را به مرحله ای جدید وارد کرده است. با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده و روان و استفاده از انواع آیکن های مدرن ، شما میتوانید در یک نگاه با دستگاه کار کنید و در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یک حرفه ای شوید.

عمق کاوش فلزیاب GPZ از فلزیاب های سری جی پی ایکس ۴۰ درصد بیشتر می باشد. دلیل این عمق کاوش بیشتر نیز بخاطر استفاده از تکنولوژی جدید ZVT می باشد.

حساسیت باورنکردنی GPZ 7000 به خاطر کویل Super ‑ D بهترین نتیجه را در این زمینه به شما می دهد. عملکرد بسیار خوبی در زمین های شور دارد که باعث می شود هیچ هدفی ارزشمندی را از دست ندهید.

Minelab-GPZ-7000

۳- فلزیاب DEUS II :

عنوان برنده طراحی لیست بهترین فلزیاب های ۲۰۲۲ به فلزیاب فرانسوی بی نظیر DEUS II میرسد. هنگامی که کویل فلزیاب ، سیستم کنترل از راه دور، هدفون و نقطه زنی دقیق در کنار هم قرار میگیرند قدرت واقعی فلزیاب DEUS II نمایان میشود. فلزیاب DEUS II به لطف فناوری FMF® (Fast Multi Frequency) در همه زمین ها و شرایط، هم در خشکی و هم در دریا عملکرد بسیار خوبی دارد. استفاده از سیستم تغییر فرکانس کارکرد باعث می شود تا بتوان از این دستگاه فلزیاب جهت مصارف گوناگون از دفینه یابی و فلزیابی تا مصارف صنعتی استفاده کرد. همچنین بهره مندی از استاندارد IP68 سبب میشود تا خیال شما از مقاومت دستگاهتان در انواع محیط های کاوش راحت باشد. بهترین فلزیاب های 2022

DEUS-II

۴- فلزیاب GPX 6000 :

دومین استرالیایی قرار گرفته در لیست ما یادآور خاطرات خوب با فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ میباشد. شرکت ماینلب با انجام بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری بر روی فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ اقدام به تولید فلزیاب GPX 6000 کرده است.فلزیاب GPX 6000 با بهره مندی از تکنولوژی GeoSense-PI™ به سبک ترین ، ساده ترین و سریعترین دستگاه طلایاب تبدیل شده است.

GPX-6000

۵- فلزیاب Apex :

این دستگاه فلزیاب بیشترین سازگاری را با جنس خاک ایران داشته و در تست های به عمل آمده از تمامی دستگاه های فلزیاب خارجی هم رده خود عملکرد بهتری داشته است. آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری انجام گرفته بر روی فلزیاب اپکس سبب شده تا سیستم نقطه‌زن آن به یکی از دقیق ترین سیستم های موجود تبدیل شود.

همانطور که میدانید کانی های معدنی موجود در خاک ایران سبب می‌شود تا دستگاه های فلزیاب با خطا و اشتباه مواجه شده و در بسیاری از موارد باعث صرف وقت و هزینه گزاف شوند پس خرید دستگاهی که بیشترین سازگاری را با این نوع خاک داشته باشد باید در اولویت کاوشگران ایرانی قرار بگیرد. قیمت مناسب و بهره مندی از امکانات حرفه ای از مهمترین دلایل قرار گرفتن فلزیاب Apex در این لیست می باشد.

 

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779