خرید دستگاه فلزیاب تصویری: با توجه به تنوع بالای محصولات فلزیاب در بازار فروش  ، ممکن است این سوال پیش آمده باشد که کدام دستگاه فلزیاب یا طلایاب عملکرد مناسبی دارد و نتیجه می دهد و جهت خرید فلزیاب تصویری کدام دستگاه را باید انتخاب کنیم؟ هنوز افرادی هستند که به علت کم تجربگی یا اطلاعات کم در کاوش به نتیجه نمیرسند و طعم تلخ شکست را در ابتدای کار خود چشیده اند.

در بازار خرید دستگاه فلزیاب تصویری بر خلاف سایر دستگاه های الکترونیک، مارک فلزیاب حرف اول نمی زند و تقریبا نباید به دنبال نام و برند فلزیاب باشید مورد بعدی اینکه با ظاهر سیستم ها خیلی توجه نشان ندهید در خرید فلزیاب تصویری عمدتا توانایی مدار و کارکرد بالای آن هاست که تایین کننده کیفیت و کمیت کارایی سیستم و تایین کننده ی قیمت این فلزیاب هاست

این سیستم ها مانند اتومبیل نیستند  که طراحی بدنه آن در وضعیت این دینامیک تاثیر بگذارد و به همین خاطر در این مدل سیستم ها سازندگان سعی مینمایند از قطعات یا لوازمی بهره ببرند که بهترین کارایی را در عملکرد سیستم داشته باشد

در این بین  عده ای هم بخاطر کیفیت پایین سیستم های تولید مجموعه ی خود اقدام به ظاهر سازی در جعبه و بدنه محصولات خود مینمایند تا توجه خریداران را جلب کنند اما اپراتور یا خریدار در زمان خرید فلزیاب تصویری و آموزش میتواند کیفیت و کمیت و قدرت سیستم را درک کند و با آن آشنا شود و به ظاهر خیلی توجه نداشته باشد.

در این بین دستگاه هایی نیز وجود دارند که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد که به این نوع سیستم ها  فلزیاب تصویری  گفته می شود البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز نیست و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند که می توان حدود 60 % به این تصویر اعتماد کرد .

در سال های اخیر در تولید دستگاه های مذکور، تغییرات زیادی صورت گرفته است و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول را به همراه داشته است.

در گذشته انواع ضعیف فلزیاب هایی موجود بود که ممکن بود  وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند امروزه با خرید دستگاه فلزیاب تصویری شما این قابلیت را خواهید داشت که اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید! البته ناگفته نماند سیستم فلزیابی که خود هدف را عینا نشان دهد تا به حال ساخته نشده است.

دلیل این مورد هم این است که برای به دست آوردن شکل واقعی هدف، دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما با دستگاه فلزیاب نمی توانیم دور هدف بچرخیم و تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم و اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. آیا تا به حال یک فلزیاب خریده اید؟ اگربرای اولین بار است که به دنبال خرید دستگاه فلزیاب تصویری هستید.

اول از همه از یک مثال خوب شروع می کنیم در مورد دوربین عکاسی اگر شما نیاز دارید که از ساقه و برگ درختان با روزولیشن بالا که قادر به ایجاد تعداد زیادی تنظیمات را دارد پس یک دورین حرفه ای می خرید و اگر برای عکسهای خانوادگی و مسافرتی باشد یک دوربین معمولی هم کفایت می کند.

پس متوجه شدید اگر شما برای شکار گنج به صورت سرگرمی و تفریح نگاه کنید باید یک فلزیاب ارزان بخرید و اگر می خواهید بصورت حرفه ای و کشفیات بزرگ نیاز دارید به دنبال خرید دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای باشید.

شما قرار است  برای خرید دستگاه فلزیاب تصویری هزینه کنید؟ و چه مقدار زمان برای اینکار اختصاص دادید؟

این دو موضوع باید با هم در نظر گرفته شود. اگر شما قصد پیدا کردن گنجی را دارید و ساعت های می خواهید وقت بگذارید  یک فلزیاب با ویژگی های الکترونیکی بیشتر به کارتان میاد و  اگر  نه شما قصد دارید گاه به گاه در ساحل و یا در یک جنگل. برای خود بچرخید به یک فلزیاب ارزان قیمت با ویژگی های کمتر نیاز دارید. این موضوع اول مشخص شود کار شما راحتر میشود.

new gif
new gif

مورد بعدی اینکه بعد از خرید دستگاه فلزیاب تصویری

شما قصد دارید در کجا از این دستگاه استفاده کنید؟؟ انواع مختلفی از فلزیاب ها برای مکانهای مختلف و نوع کشفیات بستگی دارد . مثل زمین های ساحلی ، رودخانه ،جنگل ،زمین های سخت و کوهستانی و یا برای کشف سکه و طلا و جواهر، برای آثار باستانی، برای اکتشافات معدنی  وجود دارد.

البته بعضی دستگاههای فلزیاب قدرت همپوشانی همه موارد را دارند.ولی بطور کلی انها برای مقاصد خاص هستند.

به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که در خرید دستگاه فلزیاب تصویری بعضی از فروشنده ها و اشخاص ناشی از بحث یونیزه شدن طلا سوء استفاده می کنند.

برای مثال اگر یک دستگاه فلزیاب ،فلزی به ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی متری را در عمق ۱ متری زمین تشخیص دهد می تواند یک فلز قدیمی با همان ابعاد را در عمق ۲ متری تشخیص دهد که این موضوع به یونیزه شدن طلا باز می گردد نوع دیگر از فلزیاب ها برای زمین های عمیق است برای کشف رگه سنگها یا گنجهای پنهان شده که بصورت گور مخفی شده در این صورت نیاز به ردیاب است.

در خصوص خرید دستگاه فلزیاب تصویری

گذشته از قیمت فلزیاب، هزینه تجهیزات و لوازم جانبی  را هم  در نظر بگیرید بهتر است ،به عنوان مثال یک هدفون با کنترل حجم، ماله، خاک انداز ساحل، را هم حتما تهیه نمایید. چون هدفون خوب به ویژه مهم است چرا که صدای سیگنال  آزار دهنده را کاهش می دهد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود، همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید، همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس: 09122200779