خرید و فروش گنج یاب: به طور کلی گنج مجموعه ‌ای است که از اشیای با ارزشی تشکیل شده و معمولاً پنهان یا گم ‌کشده است. گنج در باستان‌شناسی، به اکتشافی گفته می‌شود که در یک مکان حداقل دو قطعه ی نقدی یافت شود.

حال این سوال پیش می آید که آیا می توان بدون در دست داشتن نسخه و نقشه محل و مکان و همچنین بدون خرید گنج یاب ، و در اختیار داشتن تجهیزات گنج و دفینه و عتیقه پیدا کرد؟

روشهای مختلفی برای پیدا کردن و کشف گنج و دفینه های زیر زمین وجود دارد که در قدیم هم با این روشها گنجنیه های زیرزمینی را پیدا میکردند.

این روزها در هر مقوله ای که دلمان بخواهد فقط با یک سرچ می توانیم به مقصد خودمان دست پیدا کنیم.

گنج یاب:

اما آن روزها که اینترنت نبود تا به یک روش ساده سرچ کردن “ چگونه گنج پیدا کنیم؟ ” بتوان به اطلاعاتی در مورد دفینه یابی و گنج یابی دست پیدا کرد. در گذشته پیدا کردن گنج (گنج یابی) به آسانی این روزها و با دستگاه فلزیاب و امثال این ها نبود.

خرید و فروش گنج یاب: خرید گنج یاب کاربرد زیادی در یافتن دفینه های باستانی دارد و با شناسایی اهداف فلزی و ارزشمند در لایه های زیرین زمین کشف گنج را بسیار ساده تر از گذشته کرده است.

به همین دلیل افراد بسیاری به استفاده از این ابزار ها مشتاق بوده و تقاضای زیادی برای خرید گنج یاب اورجینال وجود دارد.

استفاده از این دستگاه ها برای کارشناسان اشیای عتیقه و حوزه های اکتشافات باستان شناسی، اهمیت زیادی دارد. انواع دستگاه فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب و یا دستگاه هایی که برای یافتن فلزات دیگر در بازار موجود هستند را می توان جزو دستگاه های گنج یاب دسته بندی نمود.

new gif
new gif

خرید و فروش گنج یاب برای بسیاری از سازمان ها یا شرکت های اکتشافی ، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، صنعت گنج یابی و فلزیابی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و کمپانی های فلزیابی در تلاش اند تا با استفاده از این تکنولوژی ها ، پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند.

اگر به دنبال این هستید تا یک کاوش با درصد موفقیت بالا داشته باشید باید از بهترین و پیشرفته ترین گنج یاب ها استفاده کنید.

هرچه فلزیاب فرکانس پایینی داشته باشد راحت تر می تواند از اجسام سخت مانند سنگ و ساروج عبور کند و همچنین خطای کمتری نیز خواهد داشت و قابل ذکر است که هر چه فرکانس بالا باشد عمق بالاتر رفته و همچنین میزان خطا بیشتر شده و نفوذ در سنگ وساروج کاهش می یابد و اغلب سنگ های سخت را به عنوان فلز شناسایی می کنند.

انواع مختلف دستگاه گنج یاب:

خرید و فروش گنج یاب: برای تعیین و شناسایی فلزات و اشیای گرانبها در این زمینه به کار می روند، دارای تنوع زیاد، امکانات و قابلیت های مختلف هستند. قیمت این مدل دستگاه ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و خرید و انتخاب هر یک از آن ها با توجه به نوع کاربری و نیاز اکتشافی انجام می گیرد.

باید عنوان کنیم که اساس عملکرد انواع دستگاه گنج یاب، یکسان هستند؛ تنها تفاوت این تجهیزات در قطعات جانبی، امکانات و قابلیت های جزئی می باشند.

مطلب زیر میتواند در آشنایی با انواع امکانات و قابلیت هایی که یک دستگاه گنج یاب می تواند ارائه دهد، به شما کمک خواهد کرد.
از نظر کارشناسان حوزه تجهیزات الکترونیکی، بهترین دستگاه گنج یاب، دستگاهی است که بتواند موقعیت اشیای فلزی را در زیر خاک در عمق های مختلف، هم در موقعیت خشکی و هم در زیر آب، شناسایی کند. بسیاری از گنج یاب تصویری دارای این قابلیت هستند که در عمق های بیشتر، فلزات را حتی در محیط های آبی تعیین کنند.

اساس عملکرد تمام این دستگاه ها بر مبنای پالس های ناشی از تأثیرات میدان مغناطیسی و الکتریکی گیرنده و فلز می باشد.

خرید و فروش گنج یاب
خرید و فروش گنج یاب

خرید و فروش گنج یاب:

یکی از مهم ترین ویژگی های بسیاری از انواع دستگاه گنج یاب ، عدم حساسیت در برابر شرایط خاک، آب و املاح معدنی است. این دستگاه ها را می توان در وسعت زیاد استفاده کرد. مدل هایی از دستگاه گنج یاب که برای تشخیص طلا طراحی و ساخته شده اند، صرفاً می توانند موقعیت طلا را در شرایط متفاوت تعیین کنند.

سیستم های مغناطیس سنج، صفحه نمایشگر دیجیتال، سیستم های تصویربرداری سه بعدی، سیستم های پالس القایی، سیستم صوتی قوی، قابلیت تفکیک فلزات و اشیای دفن شده، قابلیت کاربرد در زمین هایی با بافت خاک متفاوت و …، نمونه هایی از ویژگی های کاربردی انواع دستگاه گنج یاب هستند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779