دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای: فلزیاب ها و طلایاب ها و گنج یاب ها مدل های بسیار زیادی را دارا هستند، که فلزیاب های تصویری از پیشرفته ترین دستگاه ها به حساب می آیند. خارج از این مبحث انواع فلزیاب از لحاظ کاربرد نیز خود عاملی بر این قضیه است.

در سال های اخیر در تولید دستگاه های فلزیاب ، تغییرات زیادی صورت گرفته است و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصولات را به همراه داشته است. در گذشته انواع ضعیف فلزیاب ممکن بود وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند.

new gif
new gif

امروزه و با تولید انواع دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای شما این قابلیت را خواهید داشت که اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید! همچنین در برخی از انواع دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای، توانایی تفکیک به نسبت های درصدی مختلف وجود دارد که می تواند نوع فلز های مذکور را از نظر جنس و یا ارزش برای شما تفکیک کند. شما برای این منظور باید دقت داشته باشید تا انواع دوربین ها و یا دستگاه های کم کیفیت را به جای دستگاه های اصلی خریداری نکنید!

سودجویان در این زمینه نیز مانند سایر حوزه های دیگر حضور داشته اند و موارد متعددی وجود داشته است که به دلیل عدم اطلاع از مشخصات دستگاه ها، انواع فیک و یا بی ربط را با عنوان  دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای بفروش رسانده اند و کلاهبرداری صورت گرفته است.

دستگاه فلزیاب حرفه ای

در هنگام کاوش برای نقطه زنی به وجود کویل ، سیم پیچ یا لوپ ندارد. زیرا دارای سنسور التراسونیک ، سنسور نوری حرارتی یا سنسور مادون قرمز می باشد. دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای

جزء جدیدترین فلزیاب ها می باشد. این فلزیاب با استفاده از مدار الکترونیکی ، شعاع زن آنتنی و فلزیاب تصویری طراحی شده است. برای افرادی که به طلایابی علاقه مند هستند و بدنبال خرید دستگاه گنج یاب می باشند ، مهم است که بدانند فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد و هنگام خرید دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای به چه نکاتی باید توجه کنند.

ظاهر دستگاه های فلزیاب  تنها عاملی است که در کیفیت دستگاه تاثیری ندارد و بهتر است به آن توجه نداشته باشیم. خلاقیت و نو آوری در دنیای فلزیاب ها انتها ندارد.

مشخصات فلزیاب تصویری
مشخصات فلزیاب تصویری

یک دستگاه فلزیاب تصویری  شامل مشخصات زیر میباشد:

۱- یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

۲- فلزیاب قدرتمند یا طلایاب حرفه ای باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد

۳- یک دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد

۴- فلزیاب حرفه ای قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه فلزیاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود.

۵- مهم ترین چیز در قیمت یک دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد.

۶- یک فلزیاب قدرتمند نشانگر حساسیت دارد

۷- دقت کنید که یک دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای  دارای سیستم  PLو VLF باید باشد. یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد.

۸- شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر و باشد اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ها ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد.

۹- بعضی از طلایاب های تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند. دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ  حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند و تنها به فلزات مغناطیسی مانند آهن حساسیت نشان می دهند و معمولا با آهن ربا آزمایش می شوند.

انواع  دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای

این دستگاه ها با روش های مختلف از جمله برگشت پالس های مغناطیسی صادر شده توسط میدان فرستنده خود قادر هستند تا سیگنال های دریافتی را از نقاط مختلف اجسام زیر زمین دریافت کرده و به شکل دقیق آن ها روی مانیتور ترسیم کنند. این قابلیت به شما کمک شایانی در پیدا کردن انواع اجسام از جمله طلا در ارتفاع مشخصی در زیر زمین خواهد کرد.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که علاوه بر گارانتی تست سلامت تست خاک و …. دارای چه مواردی باشد تا بتواند به عنوان یک فلزیاب پیشرفته و حرفه ای یاد شود.

برای شناخت کامل دستگاه فلزیاب نیاز به تخصص و تجربه بسیار نیاز است، اما میتوان گفت با

دستگاه های خارجی در ایران با قیمت های بسیار بالایی ب فروش میرسد که تفاوت قیمت میتواند دلایل زیادی داشته باشد د راینجا میتوانم برایتان تعدادی از این دلیل را بازگویی کنم:

  • تفاوت ارز ها در ایران و دیگر کشورها
  • محدودیت هایه گمرکی
  • محدودیت های فروش

تمام این دلایل باعث شده که دستگاه های خارجی در ایران دارای تقاضای بسیار کمتر از دستگاه های شرکتی داشته باشند. در ایران بسیاری از خرید ها برای کاووش گنج ها و دفینه ها می باشد ک میتوان گفت بیشتر این دفینه ها به دلیل قدمت زیاد نیاز به دستگاهی دارند که عمقی بالایه 3 متر را کاووش کنند،

فلزیاب حرفه ای
فلزیاب حرفه ای

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779