راهنمای کار با فلزیاب: این روزها فلزیابی از کارهائیست که بسیار طرفدار داشته و در بسیاری از موارد برای تفریح و گذران زمان استفاده میشود، اما احتمال پیدا کردن شئ با ارزش هم بسیا ر بالا ست،

شما با هر محدود سنی و مکانی میتوانید به کاوش با دستگاه فلزیاب بپردازد با مشاوره با کارشناسان مجرب این حرفه میتوانید بهترین دستگاه مناسب با منطقه خود را انتخاب کرده و به راحت ترین روش به نتیجه برسید.

اطلاعات طلایاب
اطلاعات طلایاب

یکی از مسائلی که هنگام کار با انواع دستگاه فلزیاب، طلایاب، گنج یاب بسیار حائز اهمیت میباشد جهیزات میباشد قبل از عمل کاوش باید یکسری وسایل را فراهم سازید تا بتوانید به بهترین به عمل کاووش بپردازید.

وسائلی مانند:

نقطه زن pinponter : در هنگام کاوش متوجه میشید که یکی از حائز اهمیت ترین موارد برای یک کاوش موفق داشتن نقطه زن های کوچک هست.

هدفون: که میتواند صداهای بیرون را بسیار محدود کرده و برای شنیدن صداها و سیگنال های ضعیف دستگاه بسیار کمک کننده میباشد.

بیلچه حفاری: که در حفاری های  سطحی میتواند بهترین کمک کننده باشد همچنین به دلیل سبک بودن و کوچک بودن حمل و نقل راحتی نیز دارد.

دستکش: که میتواند به شما برای حفاری کمک کرده تا یا اشیای تیز صدمه نبینید و همچنین شما را از سرما نیز محافظت میکند.

یکی دیگر از عواملی که میتواند احتمال رسیدن شما به هدف را افزایش دهد مکان مناسب میباشد،پیدا کردن محل مناسب برای گنج یابی را میتوان از هیجان انگیز ترین مراحل دانست، البته این موضوع کاملا به این بستگی دارد که شما به فلزیابی به چشم سرگرمی نگاه میکنید یا به دنبال گنج هستین.

انجام تنظیمات موثر برای کار با دستگاه فلزیاب:

میتوان گفت تنظیمات دستگاه میتواند درصد موفقیت شما را برای رسیدن به هدف زیاد کند.

قدرت تفکیک:

این تنظیم امکان را برایتان فراهم میکند که به دنبال هر فلزی هستین همان را برایتان جستجو کند مثلا اگر به دنبال طلا هستین فقط در مقابل طلا هشدار میدهد.

حساسیت فلزیاب:

میتوانید این تنظیم را فضاهایی به کار ببرید که وجود اجسام خارجی زیاد است مثلا مکان هایی که لوله های زیر زمینی از انجا عبور کرده اند.

مد کاوش:

این مورد به شما این امکان را میدهد تا اشیاء مشخصی را فیلتر کنید برای مثال دستگاه را تنظیم میکنید تا سکه را شناسایی کند. این تنظیمات میتواند راندمان شما را بالاتر ببرد.

بالانس زمین:

این مورد بیشتر در زمین های معدنی کاربرد دارد. برای مثال اگر شما تنظیمات مربوط به آهن را انجانم داده باشید اما همچنان آهنی پیدا نمیکنید با بالانس کردن دستگاه خود در زمین میتوانید تعیین کنید که مقادیر ناچیز آهن را نادیده بگیرد.

مرحله پنجم تکان دادن صحیح دستگاه فلزیاب:

در کار با دستکاه فلزیاب مستوان گفت یکی از مهمترین موارد که باید به آن توجه زیادی شود این است که دستگاه را به چه صورت بالانس میکنید، ینی فاصله دستگاه با شما و با زمین بسیار حائز اهمیت بوده و پیشنهاد ما به شما این است که دستگاه را با خاک 10  سانت فاصله داشته باشد،اگر دستگاه فلزیاب شما تصویری هست این موضوع کاملا متفاوت میباشد.

برای این نوع دستگاه ها برنامه ی مخصوص وجود دارد مثل برنامه ویژیولایزر(برای خرید این برنامه کلیک کنید.) که کار با دستگاه را بسیار آسان میکند.

همیشه از فروشنده دستگاه خود بخواهید تا آموزش کار با آن را به صورت کامل برای شما توضیح دهد و قبل از کار با دستگاه دفترچه راهنمای فلزیاب خود را بخوانید.

در شرکت راد فلزیاب به علاوه آموزش رایگان کار با دستگاه شما دفترچه راهنمای فارسی دستگاه را هم در دست دارید و میتوانید هر زمان خواستید مراجعه کرده و جواب سوالات خود را بگیرید.

مرحله ششم حفاری محیط :

بعد از پیدا کردن هدف خود نوبت به حفاری برای بیرون آوردن آن است. اگر جسم فلزی در سطح قرار دارد با یک بیلچه میتوانید آن را بیرون بیاورید اما اگر در عمق بالای یک متر باشد برای خارج کردن آن نیاز به تجهیزات حفاری مختلف است و رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است ( به خصوص در هنگام باز کردن اتاقک و مقبره های باستانی ). بعد از حفاری باید محل حفاری را تمیز کرد و خاک های اضافه را به محل اولیه خود برگرداند و این بخشی از اخلاق حرفه ای کاوش گری است.

نکات کمک کننده در ادامه مبحث راهنمای کار با فلزیاب:

  • بعد از باران کاوش کنید : سعی کنید مدتی بعد از باران به کاوش بپردازید زیرا رسانایی زمین بیشتر شده و میتوانید اهداف را در عمق بیشتری پیدا کنید
  • صبر داشته باشید : در هر صورت شما تعداد اجناس بدرد نخور زیادی را پیدا میکنید و انتظار نداشته باشید تا هر موقع که دستگاه بوق میزند یک سکه طلا پیدا کنید
  • بهترین فلزیاب را بخرید : سعی کنید تا متناسب با بودجه خود بهترین فلزیاب ممکن را بخرید
  • انتخاب محل مناسب : مطمئن باشید که در یک منطقه باستانی مقدار اجناس بیشتری را نسبت به یک پارک محلی پیدا میکنید!
  • تمرین تمرین تمرین ! : برای موفق شدن نیاز است تا قبل از شروع به کاوش های مهم و جدی در یک زمین تست بارها و بارها تمرین کنید. اشیاء فلزی را در زیر خاک پنهان کنید و با دستگاه آنها را پیدا کنید. این کار را در عمق های متفاوت انجام دهید.
  • از انجام کاوش در این محل ها بپرهیزید : زیر دکل های برق فشار قوی ، اطراف دکل های مخابراتی ف مجاورت دیگر دستگاههای فلزیاب ، در هنگام وزیدن باد شدید و … همگی از موقعیت هایی است که باید از انجام کاوش در آنها بپرهیزید.
راهنمای فلزیاب
راهنمای فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779