فروش فلزیاب ماینلب:

مدت زمان زیادی است که شرکت ماینلب در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاه فلزیاب و گنج یاب فعالیت دارد و در طول این سال های فعالیت موفق به ساخت محصولات بی نظیری شده است که همواره مورد توجه و استقبال افراد زیاد و اپراتور های حرفه ای بوده است که این افراد کسب موفقیت خود را در گرو استفاده از محصولات شرکت ماینلب می بینند زیرا تکنولوژی خاصی که در ساخت این تولیدات بکار میرود منحصر بفرد و بی نظیر است که امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاهها فراهم میکند و میتوانند بهترین و پر بازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند.
این عامل و سایر مزیت های این دستگاه سبب شده است تا این محصولات از سایرین متمایز شوند و به عنوان بهترین ها شناخته شوند .
شرکت ماینلب در زمینه تولید دستگاههای امنیتی , صنعتی , تفریحی , تحقیقاتی و … برای شرکت ها و ارگان های بزرگ فعالیت دارد و حاصل این فعالیت تولید محصولات بی نظیری است که در پایین به آنها اشاره میشود .

new gif
new gif

در طول 30 سال گذشته شرکت ماینلب اقدام به بکارگیری فناوری های جدید کرد و از آن مدت تا امروز موفق به ساخت محصولاتی شد که بسیار پیشرفته اند و به نحوی در نزد همه شناخته شد و نبض بازار را بدست گرفت .
مهندسان و متخصصین مجرب شرکت minelab همواره در تلاش اند تا با تولید محصولات بی نظیر و فروش فلزیاب ماینلب رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و آنها را تا موفقیت قطعی همراهی کنند .
کمپانی ماینلب دارای گواهینامه ISO 9001 است که این گواهینامه و رضایت مشتریان بیش از پیش بر اعتبار شرکت mainlab افزوده است.
از محصولات این شرکت استرالیایی میتوان به دستگاه های زیر اشاره داشت:

فلزیاب GO-FIND 20
فلزیاب PRO-ALLOY
فلزیاب GO-FIND 60
فلزیاب X-TERRA 505
فلزیاب PRO-FIND 25
فلزیاب GO-FIND 40
فلزیاب X-TERRA 705
فلزیاب X-TERRA 705 DUAL PACK
فلزیاب SAFARI
فلزیاب Eureka Gold
فلزیاب SAFARI PRO
فلزیاب EXCALIBUR II
فلزیاب E-TRAC
فلزیاب GPX 5000
فلزیاب GPZ 7000
فلزیاب CTX 3030
فلزیاب GPX-4500
فلزیاب SDC 2300

یکی دیگر از محصولات فروش فلزیاب ماینلب فلزیاب اکوناوکس میباشد که نسبتا جزو محصولات جدید شرکت ماینلب است که مربوط به سال 2017 میباشد.
این فلزیاب در دو مدل فلزیاب اکوناوکس 600 و 800 عرضه می‌شود.
اکوناوکس فلزیابی چند فرکانس است که میتوان مانند سایر محصولات شرکت ماینلب با دقت بالایی فلزات با ارزشی مانند طلا و نقره را در زمین ها و خاک های مختلف پیدا نماید.

یا دستگاه فلزیاب گلد مانستر 1000 که در دسته ی فروش فلزیاب ماینلب قرار دارد.
این دستگاه فلزیاب ساخت شرکت ماینلب و کاملا اتوماتیک می باشد با قابلیت انتخاب نوع کویل باطری و همچنین تنظیمات از پیش تعیین شده است.

فروش فلزیاب ماینلب 1
فروش فلزیاب ماینلب 1

اگر به دنبال طلایاب با عملکرد بالا و قیمت عالی پس سریع برای خرید آن اقدام نمایید. فلزیاب ماینلب هیچگاه دستگاه بدی تولید نکرده است.
فلزیاب گلد مانستر بهترین فلزیاب برای پیدا کردن سکه و طلاهای ریز می باشد.این فلزیاب قدرت تفکیک فلزات را به خوبی انجام میدهد و از ان میتوان به عنوان فلزیاب تفکیک دار استفاده نمود.

فلزیاب اف 3 کمپکت هم از دستگاه های ساخت ماینلب استرالیا است فلزیاب ماینلب MINELAB F3 Compact یک فلزیاب نظامی و ماینلب بسیار قوی است و شامل تمام ویژگی های منحصر به فرد،
اثبات شده و بسیار مشهور فن آوری های چند دوره سنجش از ماینلب به تکنولوژی دو قطبی جدید ماینلب است.

قادر به تشخیص همه معادن فلزی و فلز حداقل در حساسیت کامل صرف نظر از محتوای مواد معدنی خاک است ساخته شده از مواد مقاوم در برابر ضربه و طراحی شده برای زنده ماندن در هر محیط عملیاتی.
هیچ سوئیچ پیچیده، صفحه یا چراغ چشمک زن برای منحرف کردن اذهان و یا اشتباه یک اپراتور در آن وجود ندارد و استفاده از آن بسیار آسان است این موارد چند نمونه از محصولات فروش فلزیاب ماینلب بودند.

 

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس: 09122200779