فلزیاب تصویری حرفه ای: عمدتا ساخت محصولات الکترونیکی که توسط اشخاص یا شرکت ها و کارخانجات معتبر به صورت دستی ساخته میشود دارای طرفدار بیشتری هستند و با دقت بالاتری مونتاژ و تنظیم میگردند .

به طور کل در ساخت همه ی این محصولات این موضوع صدق میکند. حتی در صنعت اتومبیل سازی اتومبیل هایی میباشند که توسط ربات ساخته میشوند اما دقت عمل سیستم های دست ساز را نداشته و در رابطه با لوازم الکترونیک هم همین موضوع صدق میکند که سیستم هایی که توسط شرکتهای معتبر به صورت دست ساز یا دستی انجام میشود دارای عملکرد بهتر و دقیق تر هستند .زمانی میتوان روی یک دستگاه نام  را گذاشت که قدرت تفکیک حرفه ای همراه نمایش تصویری داشته باشد.

فرض کنید در عمق ۳متری فلز طلا و در عمق ۱ متری همان نقطه چند عدد میخ زنگ زده قدیمی می باشد . در این صورت بسیاری از فلز یاب ها دچار اختلال شده و اپراتور را به اشتباه می اندازند. در این مواقع از طریق وای فای wifi جزئیات را به تبلت ارسال می کند و اپراتور به راحتی می تواند تشخیص دهد در عمق ۱ متری و در عمق ۳ متری چه نوعی فلزاتی وجود دارند!

درواقع سیستمی است که قدرت تفکیک بالایی داشته باشد تا بتواند برای جداسازی فلزات با ارزش از بی ارزش کار اپراتور را آسان کند و در این زمینه امکانات مناسبی داشته باش تا  خطاها را به صفر برساند.

شاید اگر کمی در بحث فلزیاب و طلایاب تحقیق کرده باشید متوجه شده باشید که برای رسیدن سریع  به هدف نیازمند اپراتوری قوی در این زمینه هستید.

 

new gif
new gif

دستگاه فلزیاب تصویری:اکثر کسانی که اقدام به خرید فلزیاب می کنند گاه به دلیل ثبات پایین دستگاه، حذف ذرات و تفکیک ضعیف و همچنین نقطه زنی اشتباه، کاربر و اپراتور فلزیاب، سردرگم و کلافه شده بطوریکه به دلیل تکرار این اتفاق کارش را نیمه تمام ول می کند! اتفاقی ناخوشایندی که ممکن است سال ها شما را از هدفتان دور و دلسرد کند. پس در زمان خرید احتیاط کنید!!!

مراقب باشید چون برخی فروشندگان نا انصاف در زمان تست دستگاه طلایاب جعلی از ریموت استفاده میکنند یا در محل تست قبل از خریدار فلزی میگذارند و یا در کفش خویش فلزی را حمل میکنند. در هنگام تست دستگاه فلزیاب خواهشمندیم حداقل به احترام آینده خویش اجازه ندهید فروشنده دست به دستگاه بزند و یا در تست دستگاه و انتخاب نقطه تست کوچکترین دخالتی کند.

 از شما خواهشمندیم حتما حتما حتما حتما بدون کوچکترین مسامحه دیسک کوچک دستگاه طلایاب را با تفکیک مناسب طلا بدون کوچکترین کم شدن متراژ اول حتما تست کنید و اجازه دخالت را به هیچ وجه به فروشنده ندهید تا فروشندگان فرصت اندیشه وتفکر غلط را نداشته باشند. متذکر میشویم هم لوپ ۱*۱ و هم دیسک کوچک و هم پراپ های متصل به زمین و هم سنسورها و سوپر سنسورها با دقت کامل در موارد بالا فقط به دست خودتان و بدون دخالت فروشندگان تست شود .

فلزیاب تصویری حرفه ای: اپراتور های عزیز توجه داشته باشید که نقطه تست را خودتان انتخاب کنید و اجازه ندهید فروشندگان از محل های از قبل حفر شده و آماده شده خودشان جهت تست استفاده نمایند.هنگام انجام  تست  دقت بفرمایید فلز حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند و در کناره های صخره نباشد.

به هیچ عنوان اجازه ندهید فقط با فرم بزرگ ( لوپ 1*1 ) به خریدار تست داده شود ،زیرا نقش اصلی و اساسی را در کاوش ها و اهداف کوچک و مهم دیسک کوچک ایفا می کند پس عامل موفقیت شما عزیزان این می باشد که هنگام تست دستگاه طلایاب حتما در متراژهای بالای 3 متر با دیسک کوچک تست کنید.

همانطور که میدانید شرکت های زیادی در زمینه فروش دستگاه های طلایاب و گنج یاب و فلزیاب فعالیت میکنند که اکثر این شرکت ها تمامی دستگاه های طلایاب خود را در داخل شرکت و در یک اکواریوم یا محلی در باغ که از پیش تعبیه شده است ، با بیان این که محل تست ما از لایه های مختلف تشکیل شده است تست می دهند.

آیا این تست ها و موارد مشابه میتوانند تست صحیحی برای دستگاه باشند که خریدار بتواند با این تست تمامی قدرت وکارایی و نفوذ پذیری واقعی دستگاه را مشاهده و از صحت آن اطمینان بدست آورد ؟ پاسخ این است که خیر هیچگونه از این تست ها صحیح و پاسخگو نمیباشد و یک کار کاملا اشتباه و نادرست است زیرا که شما در اکواریوم یا محل های از قبل کنده شده و یا امثال آن ها به دنبال دفینه نیستید بلکه در محیط طبیعی و در شرایط طبیعی دست به کاوش و جستجو می زنید پس حتما باید دستگاه مد نظر خود را قبل از خرید در مناطق کوهستانی و طبیعی و دست نخورده به دست خودتان تست کنید تاکید میکنم به دست خودتان وبدون دخالت فروشنده در تست اقدام به خرید نمایید تا به موفقیت صد در صدی برسید.فلزیاب تصویری حرفه ای

یکی از مهمترین مشخصه های دستگاه ها که باید درخرید کاملا مورد توجه قرار بگیرد نفوذ پذیری میباشد زیرا دستگاهی که نفوذپذیری کافی نداشته باشد به هیچ عنوان نمیتوان با آن به نتیجه ای رسید . یکی از بهترین روش های نشان دهنده قدرت و نفوذ پذیری دستگاه تست دستگاه بر روی سنگ های یکپارچه در محیط های کوهستانی میباشد،

چرا که اکثر دستگاه های موجود ضعف اعظمی در نفوذ از سنگ دارند و تقریبا میتوان گفت تمامی فروشندگان به این دلیل از تست در محیط های سنگلاخی امتنا به عمل می آورند زیرا  که بتواند از سنگ های طبیعی یکپارچه نفوذ کند قادر است در تمامی شرایط محیطی و در سخت ترین نوع خاک وسنگ و… نیز بهترین کارایی را از خود نشان دهد و هیچگونه ضعفی در کاوش نداشته باشد.

 

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779