فلزیاب قوی و ارزان : افراد آماتوری که وارد دنیای فلزیاب ها میشوند و اطلاعات کافی از دستگاه های فلزیاب گنج یاب یا سیستم های ردیابی و نقطه زنی و … ندارند از خود می پرسند که آیا می توان به فلزیاب ارزان اعتماد کرد؟ راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران .

برای جواب به این سوال باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. باید بدانید نمیتوان به فلزیاب های صرفا ارزان اعتماد کنید ولی فلزیاب قوی و ارزان که بتوان از کیفیتش اطمینان حاصل کرد را میشود در دسته ی سیستم های قابل اعتماد قرار داد. یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفت شرکت سازنده فلزیاب قوی و ارزان است.

خرید فلزیاب های دست ساز یا به اصطلاح شرکتی معمولا دارای کیفیت  پایین تر و همچنین کارایی  کم تری هستند و معمولا تا ۳۰ سانتی متر زیر خاک را بیشتر کاوش نمی کنند.

قیمت دستگاه های فلزیاب با داشتن امکانات مختلف متغییر است و چه بسا در یک محیط کاوش یکسان کارایی یک فلزیاب قوی و ارزان با یک فلزیاب حرفه ای با قیمت بالا یکی باشد. پس با توجه به محیط کاوش و شرایط کاوش باید یک سیستم را انتخاب کرد.

جهت کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن یک فلزیاب تصویری یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست، بلکه میتوان با یک فلزیاب میان رده و ارزان قیمت نیز کاوش را انجام داد و به نتیجه رسید. پس با توجه به این نکات کسانی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی و اپراتوری شده اند برای اینکه با نحوه کار فلزیاب ها آشنایی کامل پیدا کنند و همچنین هزینه زیادی را برای دستگاه فلزیاب پرداخت نکنند باید با خرید فلزیاب قوی و ارزان شروع کنند.

تجربه نشان داده برخی از افراد مبتدی شروع کار خود را با فلزیاب های حرفه ای آغاز می کنند و در کار کردن با آن ها دچار مشکل می شوند و از این کار خسته شده و از پیدا کردن گنج نا امید می شوند. تعدادی از شرکت های ساخت فلزیاب برای اینکه بر تعداد مشتریان خود اضافه کنند و یا  اعتماد مشتریان خود را جلب کنند، تعدادی فلزیاب قوی و ارزان ولی با کارایی بالا را به افراد مبتدی پیشنهاد میدهند  که علاوه بر قیمت پایین دارای کیفیت و راندمان بالایی بوده و کاوشگر بی تجربه را به این عرصه علاقه مند تر میکنند.

در این بین افرادی هستند که در ارتباط با فلزیاب های خارجی نظرشان بر این باور است که این سیستم ها در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم )  معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است که با توجه به تورم و قیمت دلار بسیار گران میباشند.

دستگاه یا سیستمی را میتوان کارآمد دانست که دارای بهترین متریال ها بوده و سازگاری کامل به شرایط محیطی و اقلیمی ایران داشته و با عمق کاوش بسیار بالا باشد که میتوان آنها را با قیمت های بسیار مناسب در شهر محل زندگی خود تهیه نمود. یک شرکت فلزیاب را در نظر بگیرید که تولید فلزیاب را در اختیار دارد و شرکت معتبری هم میباشد.

فلزیاب قوی و ارزان را به بازار فلزیاب ارائه مینماید زیرا فلزیاب های ارزان قیمت را برای در دست داشتن عرصه رقابت انجام میدهد . اقدام شرکت فلزیاب که فلزیاب شرکتی با کیفیت بالا ارائه نموده سعی مینماید دستگاه خود را با تجهیزات کامل در اختیار اپراتور قرار دهد که اپراتور بتواند در عملیات جستجوی هدف یا طلا  در صحنه کار از هر نوع تجهیزات که خواست بهره ببرد. در این صورت در عرصه ی رقابت از رقیبان دیگر پیشی میگیرد.

فلزیاب قوی و ارازن معمولا  فلزیاب ترکیبی یا فلزیاب چند منظوره نیز نام گذاری میشود. سیستم های فلزیاب انتنی و فلزیاب تصویری یا فلزیاب صدا زمینه از نوع فلزیاب فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی هستند .که از تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X بهره میبرند.

و به اپراتور یا کاربر  این اجازه را می دهد که از انتنی فلزیاب ترکیبی واقعی در زمینه شعاع زنی و نقطه زنی بهره برده  و با فلزیاب تصویری یا فلزیاب کوئلی صدا زمینه آن محدوده را مورد ارزیابی قرار دهد. خیلی‌ها منتظر ارائه مدل های جدید فلزیاب از طرف کمپانی های تولید کننده هستند و کمپانی های بزرگ تولید فلزیاب نیز در تکاپو و تلاش برای ارائه مدل های جدید فلزیاب پیشرفته و حرفه ای خود میباشند تا گوی سبقت را از حریفان بربایند.

بررسی عملکرد این کمپانی ها میتواند در انتخاب و خرید یک دستگاه گنج یاب  پیشرفته و مقرون به صرفه کمک شایانی به خریداران یا کاوشگران کند. فلزیاب قوی و ارزان “خارجی” یک عبارت بسیار کلی است و نمی توان گفت که جدیدترین دستگاه فلزیاب چیست زیرا کمپانی ها در لحظه مشغول ساخت و بهینه سازی دستگاه های خود هستند و آنها را به بازار ارائه میکنند و ممکن است فلزیابی برای مدت کوتاهی به فروش بالایی دست پیدا کند اما با ارائه مدل های جدیدتر با راندمان و کارایی بیشتر به دستگاهی قدیمی تبدیل شود.

همچنین با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ممکن است هزینه تولید یک دستگاه پایین بیاید و به ارزان ترین فلزیاب خارجی موجود در بازار تبدیل شود.

 

شرکت راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779

فلزیاب 

دستگاه فلزیاب  به دستگاهی گفته می شود که توانایی مشخص کردن فلزات در فلزیاب پالسی عمق های مختلف را دارد.

12 ویژگی یک فلزیاب حرفه ای:

1-عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد.

2-نشانگر متراژ داشته باشد.

3-سبک و کم حجم باشد.

4-انواع فلزیاب  حرفه ای باید تغییر فرکانس داشته باشد.

5-تفکیک حداقل 50% داشته باشد.

6-حذف ذرات داشته باشد.

توصیه برای خرید فلزیاب ارزان  :

از دستگاه هایی فلزیاب تصویری ارزان که قیمت بالای 20 میلیون دارند دوری کنید .

دستگاهی در فلزیاب تهران خریداری کنید که امتحان خود را پس داده مانند PI – VLF و …

تصویری بودن درفروش فزیاب کارکرده  دستگاه عملکرد و عمق زنی دستگاه فروش فلزیاب را زیاد میکند.

برای آموزش دستگاه حداقل 1 ماه وقت بگذارید.

متراژ های بالای 4 متر برای جنس تازه را باور نکنید .

خرید فلزیاب ارزان قیمت با عمق کاذب توسط افرادی که در زمینه ساخت قیمت فلزیاب و طلایاب تصویری تجربه و حرفه کافی را ندارند ساخته شده و تحویل مشتری می دهند. توجه داشته باشید که خطلا ی دستگاه گنج یاب تصوبری قیمت 60 الی 80 درصد می باشد ، بنابراین اگر نمی توانید هزینه بیشتری را برای خرید طلایاب صرف کنید ، زمان و هزینه خود را تلف نکنید.

اگر در محل مورد نظر شما فلزی وجود داشته باشد دستگاه قیمت طلایاب ارزان حداقل چهار مکان را مورد هدف قرار می دهد و باعث سردرگمی شما می شود بنابراین وقت و هزینه خود را برای خرید چنین دستگاهی صرف نکنید.

در قیمت ارزانترین فلزیاب با توجه به اینکه این دستگاه ها معمولاً توسط افراد در مسیر های سخت حمل می شود وزن و ابعاد مناسب آن می تواند کارایی قیمت ارزانترین فلزیاب حرفه ای را بالا ببرد.

با توجه به محیط کاوش و شرایط کاوش باید یک سیستم را انتخاب کرد. جهت کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن یک فلزیاب تصویری یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست ، بلکه میتوان با یک فلزیاب میان رده و ارزان قیمت نیز کاوش را انجام داد و به نتیجه رسید. پس با توجه به این نکات کسانی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی و اپراتوری شده اند برای اینکه با نحوه کار فلزیاب ها آشنایی کامل پیدا کنند و همچنین هزینه زیادی را برای دستگاه فلزیاب پرداخت نکنند باید با خرید فلزیاب قوی و ارزان شروع کنند

افراد آماتوری که وارد دنیای فلزیاب ها میشوند و اطلاعات کافی از دستگاه های فلزیاب قوی و ارزان یا

گنچ یاب حرفه ای ارزان یا سیستم های ردیابی و نقطه زنی و … ندارند از خود می پرسند که آیا می توان به فلزیاب ارزان اعتماد کرد؟ برای جواب به این سوال باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. باید بدانید نمیتوان به فلزیاب های فقط صرفا ارزان اعتماد کنید ولی فلزیاب قوی و ارزان که بتوان از کیفیتش اطمینان حاصل کرد را میشود در دسته ی سیستم های قابل اعتماد قرار داد. یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفت شرکت سازنده فلزیاب قوی و ارزان است.

زمانی که از امکان تفکیکی صحبت  میکنیم  منظور این است که دستگاه قادربه تشخیص جنس فلز مدفون شده باشد. معمولا افرادی که به دنبال یافتن گنج هستند بیشتر به دنبال فلزیاب ارزان و قوی برای به صرفه بودن آن میگردند و به دنبال دستگاه های فلزیاب ارزان هستند که دارای قدرت تفکیک نیز هستند.

رخ هایی با ابعاد بزرگ که در نوک کوهها تراشیده میشدند .

رخ هایی که در ورودی مکانی تراشیده میشدند .

رخ هایی با ابعاد کوچک که در کمر کوهها یا در رگه های سنگی کوه تراشیده میشدند .

رخ انسان که به منظور خزانه یا دفینه فردی تراشیده میشدند .

عمق دفینه رخ انسان  در بالای کوهها اغلب مشاهده شده که رخ انسانی با ابعاد بسیار بزرگ اندازه تقریبا یک ساختمان دو طبقه تراش خورده است .

این رخ ها را میتوان به مقبره پادشاهان با موبدان و مغ ها نسبت داد .

در حوالی همان عمق دفینه رخ انسان  درمقبره ای قرار دارد بیشتر در زیر سر یا پایین گوش میتوان سنگهای مثلثی شکلی پیدا کرد .

این سنگ ها ورودی مقبره هست که با سنگ و ساروج پلمپ گردیده است .

اما در بعضی مکانها مانند معابد یا نیایشگاها یا حتی کاخ ها در جلوی درب ورودی آنها دیده میشود .

گاها با ترکیبی از موجودات افسانه ای بالدار تراشیده شده است .

عمق دفینه رخ انسان

فرهنگ مردم هم در عمق زیر خاکی دفن شده بسیار مهمه برای مثال در جنوب شرقی ایران اکثر گورهای یافت شده بین یک تا دو متر عمق دارن در صورتی که در شمال ایران گورهایی با عمق ۵ متر نیز پیدا شدند.

در مبحث جنس خاک درعمق دفینه در زمان های گذشته به دلیل کمبود امکانات حفاری  حفاری در مکان های سفت و سنگلاخی نهایت عمق دفائن در عمق سه الی چهار متری بود ولی در مناطق نرم و مرطوب دفینه ها بین چهار الی هشت متر عمق دارند . در مناطق شمالی که بارندگی زیاده دفینه های بالای چهار متر عمق دارند چونکه بارش می تونه موجب فرسایش وشسته شدن خاک شده و به مرور زمان دفینه را به سطح خاک بیاورد.

نشانه های اتاقک دفینه در حفاری

نشانه های اتاقک دفینه در حفاری  دوستان نکاتی مهم درمورد اتاقکها ببینید بعداز ساخت اتاقک در درون دالان ودر انتهای کار برای اینکه توانایی و استقامت اتاقکهای ساروجی ماندگار و در آینده دچار ضعف و ترک در دیواره های اتاقک نشه با لوله هایی از گل پخته مقداری آب رو به اطراف اتاقک متصل میکردن ودلیل اینکار این بوده که ساروج بعداز گذر زمان ایجاد ضعف میکنه و تواناییشرو از دست میده و آب باعث میشه ساروج محکم و محکمتر بشه و سالها با استقامت و محکم پایدار بمونه.

نشانه های اتاقک دفینه در حفاری چون ساروج طبیعی نیست و درونش دارای بافت های پشمی هست با برخورد به آب ابرو جذب و به کل دیواره اتاقک انتقال میده و فقط کافی هست لوله آب به یک کنج از اتاقک برسه این سیستم در شمال کشور به دلیل رطوبت کارایی نداشته وبیشتر درشهرهای خشک کارگذاری میشده.

نماد شیر به ۳ صورت همیشه دیده می شود.

نمادشیر دردفینه یابی

  • نماد ساروجی شیر
  • مجسمه تراش خورده شیر
  • نماد تراشیده شده به روی سنگ

نماد شیر دردفینه یابی بیشتر بیانگر وجود قلعه و گذرگاه است. نماد تراش خورده هم بیانگر غار های در بسته یا قعله نظامی می باشد. اگر نماد شیر به صورت تراشیده شده روی سنگ باشد بیشتر به معنی وجود تپه است که در آن دفینه وجود دارد. در برخی فرهنگ ها بر بالای قبر ها از نماد شیر در دفینه یابی استفاده می کردند که نشان دهنده دلاوری و پهلوانی فرد دفن شده است.

عمق دفینه رد پا

معمولا برای پای چپ ۳ الی ۷ و برای پای راست ۱۰ قدم به جهت انگشت ها محاسبه می گردد.

جایی که ردپا وجود دارد، احتمال اینکه بتوانید دفینه ای را پیدا کنید، بسیار زیاد است.

ضمنا اگر نزدیک انگشتان به عمق دفینه رد پا اندازه نخود یک حفره وجود داشته باشد و یا یک یکی از انگشتان پا وجود نداشته باشد یا علامتی داشته باشد، در اینصورت ۴۰ الی۷۰ قدم و در مواردی هم می توان ۱۱۱قدم به سمت جلو برویم و یقینا یک گنجینه وجود دارد مگر آنکه در گذشته دور یا نزدیک به تاراج رفته باشد.

 

نماد جغد دردفینه یابی

نماد و نشانه جغد به عنوان حیوان تاریکی و شکارچی شب و مکان زندگی آن درون سوراخ ها در بالای درختان تنومند و غارها است چشمان جغد تیز ببیند .

برای نشان دادن درب هدف ازنماد جغد دردفینه یابی استفاده کردن اکثر موقع ها به عنوان نشانه اول بکار می رود.

نشانه های تثبیتی

در مبحث نشانه های تثبیتی که همه چیز آن، بیش از حد کوچک باشد و نزدیکترین هدف به نشانه اولیه باشد، بشرطی که متساوی الاضلاع باشد یا دایره شکل باشد و هیچ نشانه دیگری در کنار آن وجود ندارد.

1-صلیب بسیار کوچک
2- نشانه های تثبیتی  کوچک و نگاره هایی مانند مو
3- مار چمبره زده بروی بدن خود
4- تخم مرغ و مرغ خوابیده بر روی تخم هایش
5- حکاکی برجسته بر سنگ
6-نشانه های تثبیتی در دفینه یابی بعلاوه یا صلیب با ساق های برابر

7- اردک بدون پا
8- سر آهو و غزال رو به پایین
9- ظرف یا کاسه وارونه
10- شتر بسته شده
11- زن باردار با شکم برآمده

گنج قلعه ها درکجا قرار دارد

باتوجه به قلعه های ایران دسته بندی کردن قلعه ها در ایران  به 2 نوع  در جلگه ای و کوهستانی ، مصالح ساختمانی آنها تفاوت دارند .

گنج قلعه ها درکجا قرار دارد ؟ قلعه های جلگه ای طرح مربع یا مربع مستطیلی دارند که برای دفاع ساخته شده اند مصالح این نوع قلعه ها از گل و خشت است اما به ندرت از اجر استفاده شده اند .

دیوار ضخیم نوع قلعه ها ی چینه که با استفاده از خشت های قطور ساخته شده اند برای استحکام آن ضخامت خشت آن به 2برابر هم میرسد .

گنج یاب قلعه ها درکجا قرار دارد ؟ در بعضی از قلعه های جلگه ای و کوهستانی به دلیل امنیت آنها محل سکونت روستاییان و کشاورزان شدند که با گذراندن خیابانهای شمالی و جنوبی  و تامین آب های آشامیدنی خانه های روستایی در دو طرف خیابان ساخته شده اند .

گنج قلعه ها درکجا قرار دارد؟ خانه ها دو طبقه هستند از طبقه اول برای نگهداری دام و انبار غذایی  و اشپزخانه استفاده می کردند .  در طبقه دوم اتاق نشیمن قراردارند از قلعه های معروف ایران میتوان از قلعه فلک الافلاک ، در شهر خرم آباد اشاره کرد با وسعت بالا یکی از معروفترین قلعه های ایران نام گذاری شده است که در زمان حال به موزه تبدیل شده است .

عمق دفینه ساسانی

در تاریخچه دفینه ، عمق دفینه ساسانی منطق عمومی در جواب این سوال این می باشد .

حفاری در اصل به دلایل امنیتی ایجاد می شد ،انسانی که آن را حفر کرده ، عمق دفینه ساسانی در صورت نیاز باید بیابد و به راحتی آن را پیدا کند ، و به راحتی حفر کرده و جای آن را کسی جز خودش نخواهد دانست ،

اگر قبل از برداشتن آن خودش بمیرد ، فردی از نژاد ، نسل و دین خودش بیاید و آن را بردارد .

هنگام حفاری و نگهداری نیز ، سخن از تدبیر های امنیتی می باشد . تاریخچه خیلی مهم است

عمق دفینه ساسانی نشانه های دفینه با توجه به تجربه هایی که سال های طولانی آمده ،مشاهده شده که عموما تخته سنگ ها حفاری شده و درون آنها پنهان میکردند .انسان ها در خاک هایی که زندگی می کنند ،در تاریخچه دفینه ، همواره رد و نشانه هایی بر جای گذاشته و هنوز هم بر جای می گذراند .

اولین چیزی که در حل نشانه عمق دفینه ساسانی نیاز است این است که نشانه دیده شده برای دفینه می باشد یا نه .

تعدادی شکل بر روی تخته سنگ کار شده ،هدفی دارند ،

در اینها از مهرهایی برای نماد کردن دین ، قبیله ، آقای یک منطقه ، پادشاه و نژاد استفاده شده است .

برای مشخص نمودن نشانه های دفینه عمق دفینه ساسانی از بین اینها باید رفتار ، دین و رسم و رسوم مردم قدیم را به خوبی بدانیم ، لازم به ذکر است که هر نشانه ای نشانه دفینه نیست .

نشانه  تاریخچه دفینه ، بر اساس یک قانون الفبای و ریاضی ساخته شده است .

به همین دلیل ، نشانه های دفینه به صورت زنجیره ای بوده و از یکی بیشتر می باشند .

منطق عمومی  عمق دفینه ساسانی در نشانه ها به فاصله ی دفینه از نشانه ، عمقش ، مقدارش و گاها طریقه پنهان شدنش ، اصول الفبایی و ریاضی مسلط می باشد .

تونل های منتهی به گنج یابی

  • در مباحث دالان ها یا تونل های منتهی به گنج یابی نکته ای را که باید درنظر داشت بررسی دیواره ها است بخصوص سقف و کف، چرا که بیشتر تهدیدها از این دو جهت میباشد.
  • در کاوش تونل های منتهی به گنج یابی یا دالانها وجود یک فرد متخصص کار بلد و خبره کمک بزرگی در پیشرفت و سلامتی افراد دارد.
  • دالانها ممکن است بعد از طی مسافتی به دالان های تو در تو تبدیل شود که در این حالت باید بررسی های لازم در تونل توسطخرید دستگاه گنجیاب انجام شود.
  • حتی ممکن است در دالانها پلمپ های دیگری نیز باشد که بیشتر این پلمپ ها در سمت راست دالان تعبیه شده و حتی ممکن است ورودیهای فرعی در دهانه دالان باشد که نیاز به تحقیق در بیرون و داخل دالان دارد.
  • دالان ها در شمال ایران به دلیل رطوبت بالای محیط و وجود آهک طبیعی درون خاکها و ترکیب این دو مورد باهم ایجاد محیطی نمناک و تولید گاز و فضای سنگین میکند که برای رفع این مشکل از هواکشهای متعدد در محیط کار میکردند و برای اینکه کمتر مسیر هواکش مسدود شود به حالت مارپیچ ایجاد میکردند و به دلیل جذب گرمای خورشید در ساعات روز در زمان عصر به دلیل سرد شدن هوا گرمای محیط دالان و اتاقک به بیرون پس داده میشوند و اگر شما جلوی هواکش باشید دما را احساس میکنید و همینطور بوی بدی که خود دلیل وجود نم آهک درون کار است.

استقامت اتاقک ها با استفاده از آب و اتاقک های موجود در دالان ها

نکات مهمی در مورد اتاقکها وجود دارد که باید بعداز ساخت اتاقک در درون دالان و در انتهای کار برای اینکه توانایی و استقامت اتاقک های ساروجی تونل های منتهی به گنج یابی ماندگار و در آینده دچار ضعف و ترک در دیواره های اتاقک نشود با لوله هایی از گل پخته مقداری آب را به اطراف اتاقک متصل میکردند و دلیل اینکار این بوده که ساروج بعداز گذر زمان ایجاد ضعف میکند و توانایی خود را از دست میدهد  تونل های منتهی به گنج یابی و آب باعث میشود ساروج محکم و محکمتر شده و سالها با استقامت و محکم پایدار بماند.

  • دالانها درون خود پر از رمز و راز هستند و گاها افرادی در دروندالان های طبیعی دنبال قبر میگردند که بسیار کار بیهوده ای است و اینکه لازم به ذکر است بدانید تونل های منتهی به گنج یابی در غارهای طبیعی زندگی در جریان بوده و محل زندگی و سکونت افرادی بوده است  تونل های منتهی به گنج یابی که آن کاسه سنگها میتوانند محل روشن کردن آتش و روغندان و سوزاندن پی و …. استفاده شوند پس هر کاسه سنگی که مشاهده کردید به قبر ربط ندهید زیرا بعضی مکان ها جای قبر نیست.
  • مقبره های باستانی و تونل های و غارهای باستانی و همچنین تومولوس ها
  • دارای چند اتاقک مخصوص می باشند . هر کدام از اتاقک ها مربوط به بخشی ک گنج
  • علائم اتاقک گنج
  • دوستان نکاتی مهم درمورد اتاقکها ببینید بعداز ساخت اتاقک در درون دالان ودر انتهای کار برای اینکه توانایی وعلائم اتاقک گنج پیداشود .
  • استقامت اتاقکهای ساروجی ماندگار و در آینده دچار ضعف و ترک در دیواره های اتاقک نشه تونل های منتهی به گنج یابی  با لوله هایی از گل پخته مقداری آب رو به اطراف اتاقک متصل میکردن ودلیل اینکار این بوده که ساروج بعداز گذر زمان ایجاد ضعف میکنه و توانای بیشترو از دست میده و آب باعث میشه ساروج محکم و محکمتر بشه و سالها با استقامت و محکم پایدار بمونه.
  • در صورت باز کردن اتاقکهای ساروجی علائم اتاقک گنج
  • داخل آنها نشوید چون امکان پودر شدن بدنتان خیلی زیاد است به علت وجود اورانیوم و سیانید. قبل از ورود یک گوسفند یا بز یا سگ را داخل اتاقک بفرستید برای خنثی کردن تله آن.

 علائم اتاقک گنج

  • در علائم اتاقک گنج هیچ وقت به اثار های هنری و یا کتیبه ها یا سنگ نوشته ها یا هر شکل ،
  • اثری که به دست قدیمیان نوشته یا حجاری یا نجاری شده دست نزنید .
  • و این اثار ارزشمند ملی را تخریب نکنید .
  • ۲ این را مطمئن باشید که از علائم اتاقک گنج
  •  در هیچ جای ایران گنج در اغوش اثر قرار داده نشده است ،
  • نشانه ها همیشه علامت یکی مانده به  علائم اتاقک گنج  نقطه ی اصلی یا چند تا مانده به نقطهی اصلی میباشند .
  • هر اثری درونش گنج وجود ندارد .
  • در حوالی همان رخ مقبره ای قرار دارد بیشتر در زیر سر یا پایین گوش میتوان سنگهای مثلثی شکلی پیدا کرد که ورودی مقبره هستکه با سنگ و ساروج پلمپ گردیده است. اما در بعضی مکانها مانند معابد یا نیایشگاه ها یا حتی کاخها در جلوی درب ورودی آنها دیده میشود که گاها با ترکیبی از موجودات افسانه ای بالدار تراشیده شده است.در اینجا در میابیم که رخ در دروازه اصلی معبد یا کاخ هستیم.اما در بعضی از مناطق رخهایی هستند علائم اتاقک گنج  که اندازه آنها از چهار متر کمتر است و این نوع از رخها در زیر گردن یا بغل گوش خود ورودی دارند که اگر وارد شویددرواقع وارد یک غار شدید که محلی برای نیایش بت ها یا مقبره افراد مهم هست و دارای نذورات و اموال با ارزشی هستند.
  • عمق دفینه نیم رخ

    • نگاه چهره را دنبال کرده و دنبال آثار دوم باشید که معمولا نماد آثار دوم یا کاسه استیا به صورت بت حیوانات است. خود آثار دوم مکان دیگری را نشان میدهد.
    • البته بستگی به نگاه صورت داردعمق دفینه نیم رخ که آیا هر دو چشم آن باز یا بسته است.
    • اگر نگاه صورت با یک چشم باشد و نشان دوم سنگ کاسه باشد باید دره ای در آنجا وجود داشته باشد
    • که در آن سمت دره باید تلی وجود داشته باشد وعمق دفینه نیم رخدر مرکز تل در متراژ شش متری خواهد بود.
    • ولی اگر نگاه صورت به سمت آثار دوم باشد و آثار دوم به صورت حیوانی باشد باید مسیر چشمان حیوان را دنبال کرده
    • و در آن سوی دره یا در روبروی آن دنبال دهانه غار بگردید که عمق دفینه نیم رخ درون آن غار مدفون است.
    • البته بستگی به بت حیوانی دارد که از چه حیوانی استفاده شده و هر حیوان نماد تله یا طلسم خاص خود است
    • معمولا باری را که در این مکانها مدفون میکردند در نقطه ای از غار است
    • که دقیقا سقف آن قسمت گنبدی شکل است که در متراژ ۸ الی ۱۲ متری است.
    • در بعضی از اینگونه غارها دفینه سرباری در گنبد همانجا به صورت مهر و موم شده قرار دارد.

ساده ترین روش دفینه یابی

پیدا کردن گنج بدون نقشه  کار خیلی مشکلی است اما شدنی است ساده ترین روش دفینه یابی برای پیدا کردن یه همچنین چیزی مثل پیدا کردن سوزن تو انبار کاه است، چه جوری وارد عمل بشید که به اصطلاح نقطه شروع باشه؟

ساده ترین روش دفینه یابی هر ادمی که دنبال این کار میره قطعا با واژه قبر آشنایی داره،یکی از واضح ترین نوع گنج تو قبرستان هاست.

معمولا قبرها رو به خورشید و به صورت صعود وجود دارد .

 

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئین و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09122200779

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@