پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

در این مقاله میخواهیم شمارا برای انتخاب  پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دستگاه طلایاب یاری نمائیم.

دستگاه طلایاب به دستگاهی گفته میشود که توانائیه تشخیص و تفکیک طلا را از سایر فلزات داشته باشد یعنی ما را از با ارزش یا بی ارزش بودن شئ یافت شده آگاه سازد.

سیستم های گنج یابی،دفینه یابی،فلزیابی،و طلایابی حرفه ای در ایران تحت لیسانس کشورهاو شرکت های مختلف جهان با قیمتهای مختلفی عرضه میشوند که همین موضوع باعث سردرگمی خریدار شده و وی را دچار تردید میکند.

این نکته نیز قابل ذکر است که تصویری بودن دستگاه هیچگاه دلیل بر خوب بودن دستگاه نمیباشد و تنها یک قابلیت اضافه به روی دستگاه میباشد.

 بعضی از دستگاه های پیشرفته که فقط گنج یاب هستند میتوانند قابلیت های زیادی از جمله تشخیص فلزات، شعاع زنی و نقطه زنی را داشته باشند.

 

new gif
new gif

برای خرید پیشرفته ترین دستگاه طلایاب ابتدا باید به شرکتها و فروشگاه های با سابقه و قابل اعتماد مراجعه کرده وبه نکاتی مثل شرکت سازنده، تکنولوژی های فوق پیشرفته  شعاع زن،تشخیص نقطه ی دقیق،تشخیص و تفکیک نوع فلز و قدرت تشخیص و حذف ذرات آن حتما توجه کنید.

در هنگام خرید احتمالا فروشنده اطلاعاتی از قبیل نام شرکتها، کشور تولید کننده و غیره را در اختیار شما قرار میدهد که این ها صرف دلیل بر کیفیت و کارائیه دستگاه نمیباشد پس حدالامکان دستگاه را تست کرده و از اصل بودن دستگاه موردنظر اطمینان حاصل کنید چون امکان دارد دستگاه  فیک بوده و کیفیتی که مد  نظر شما هست را نداشته باشد.

در بازار مدلهای زیادی از کشور هایی چون آلمان-ترکیه-فرانسه- ژاپپن و حتی چین که مونتاژ ایران است موجود میباشد اما نمیتوان تنها به روی شرکت سازنده تکیه کرد.

پیشرفته ترین دستگاهای طلایاب باید قابلیت ها و ویژگیهای  زیر را دارا باشند:

-نشانگر حساسیت داشته باشد

-قابلیت جاست گولد  را حتما داشته باشد

-قابلیت تنظیم فرکانس را حتما داشته باشد

-قابلیت عمق نفوذ حداقل 4 متر را داشته باشد

-بالانس دستی داشته باشد چون اگر بالانس دستی نباشد عمق نفوذ کمتر میشود

-قابلیت حذف ذرات حداقل 60%را داشته باشد

     یکی از گزینه های خوبی که میتواند یک دستگاه فلزیاب داشته باشد قابلیت (جاست گولد) یعنی تشخیص طلا است که توسط شرکتهای معروف هم معرفی شده است.

در پیشرفته ترین دستگاهای طلایاب قطعا نشان بررسی سنسور میزان حساسیت وجود دارد که این یک قابلیت استاندارد بوده و تنها در طلایابها و فلزیابهای اورجینال موجود است.

شرکت راد فلزیاب با دها سال سابقه ی درخشان و با اطمینان به تمامی دستگاهای موجود  با افتخار میتواند شما را برای یک خرید مطمئن و هوشمندانه یاری نماید.

فلزیاب پبشرفته
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779